ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری همراه اول و ایرانسل با تولیدکنندگان داخلی بیشتر می‌شود

همراه اول و ایرانسل خبر از همکاری ویژه با تولیدکنندگان ایرانی صنایع مخابراتی می‌دهند. همراه اول و ایرانسل با چندین شرکت ایرانی در راستای تولید مودم، باتری، آنتن و دکل مخابراتی، پشتیبانی سامانه های پرتال ...

آرش پارساپور
آرش پارساپور منتشر شده در ۶ آذر ۱۳۹۸  |  ۱۴:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همراه اول و ایرانسل خبر از همکاری ویژه با تولیدکنندگان ایرانی صنایع مخابراتی می‌دهند. همراه اول و ایرانسل با چندین شرکت ایرانی در راستای تولید مودم، باتری، آنتن و دکل مخابراتی، پشتیبانی سامانه های پرتال و خرید راک و مواردی از این قبیل همکاری خود را شروع نموده‌اند.

هر دو اپراتور در مراسم «میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات» اعلام کردند با ایجاد نمایشگاه‌هایی برای فرصت‌های ساخت داخل و همکاری با شرکت‌های ایرانی سعی دارند تا از تولید ملی حمایت نمایند.

همراه اول با با شرکت های «حامی سیستم شریف»، «صنایع مخابرات ایران»، «ارتباطات نوری امین»، «پارس هما پرتو»، «نقش اول کیفیت»، «موج آینده فرافن»، «ارتباطات پرتو آبی»، «کارخانجات مخابراتی ایران»، «شرکت نیان الکترونیک»، «کارخانجات مخابراتی ایران»، «آزمون کیفیت»، «ارگ جدید» و «جهاد دانشگاهی خواجه نصیر» قرارداد و تفاهم همکاری امضا کرد.

ایرانسل نیز با اعلام کرد که با شرکت‌های «اتصال صنعت میانه»، «صبا باتری»، «صنایع مخابرات ایران»، «فراز ارتباط»، «گرد الکتریک»، «نور بهینه گستر»، «نیان الکترونیک» و «صنایع قطعات الکترونیک ایران» در زمینه تولید مودم 4G، باتری ساکن مخابراتی، آنتن مخابراتی، ریپیتر رادیویی، آنتن FD تک باندی، دکل مخابراتی، میکرو داکت نوری و سیمکارت همکاری خواهد کرد.

رونق تولید ملی

مدیرعامل همراه اول اعلام کرده که نمایشگاه دائمی فرصت های ساخت داخل و تعمیق داخلی سازی را با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارتخانه‌های ارتباطات و صمت در ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات سیار ایران افتتاح شده است. او بر ضرورت همکاری های داخلی، به قراردادهای منعقد شده با تولیدکنندگان داخلی اشاره کرد: «قراردادهای منعقد شده امروز کاهش ارزبری ۵۲ میلیون دلاری برای همراه اول به دنبال خواهد داشت.»

مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم گفت: «تلاش داریم تا تولیدکنندگان ایرانی بتوانند از طریق MTN محصولات و خدمات خود را در کشورهای دیگر نیز عرضه کنند.» در این نمایشگاه به حوزه‌های فعالیتی نظیر تجهیزات مراکز سوئیچ و دیتا سنتر، تجهیزات شبکه، انتقال، پسیو، فیبر و متعلقات آن، خدمات طراحی، نرم‌افزارها، ساخت ‌سایت‌های مخابراتی و ... پرداخته شده و اقلامی مانند آنتن اکتابند، روتر، ریپیتر، مودم، ODU، تجهیزات مورد نیاز شبکه فیبر و... در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

گفتنیست ایرانسل در تیر ماه ۹۸ با حضور در نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید»، فهرستی از نیازمندی‌های خود برای تأمین خدمات و تجهیزات مورد نیاز را به تولیدکنندگان داخلی عرضه کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Thunder

    این خرفتا فعلا نت رو وصل کنن، حیف این خاک که چه جلبک مغزایی بهش حکومت میکنن، حیف و صد حیف

  • MOHAMMAD-7

    نت های که دزدیدن تو این چندین روز چی میشه پس

  • saeed۱۹۸۵۹

    چه طور میشه از اینا بابت پس گرفتن نت از دست رفته شکایت کرد؟

    • Alireza MT9

      اینا وصلن به نهادهای قدرت. شکایت کنی ازشون واسه نت از دست رفته؟!
      داداش اینجا ایرانه‌ها نه سوئد و نروژ و دانمارک.

      • iliyatiger

        وزیر ک گفت به تعداد روزای ک نت قطع بود تمدید میکنیم

        • saeed۱۹۸۵۹

          وزیر فقط حرف میزنه کو عمل

مطالب پیشنهادی