ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون SE جدید
تکنولوژی

تیم کوک: آیفون SE جدید بسیاری از کاربران اندروید را به مهاجرت به iOS ترغیب می‌کند

هم زمان با انتشار گزارش مالی اپل برای فصل اول سال ۲۰۲۰، اطلاعات جالبی از واکنش بازار به آیفون SE جدید منتشر شده. تیم کوک مدیرعامل اپل طی این گزارش به سهام‌داران گفته است که ...

کورش چایچی
کورش چایچی منتشر شده در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هم زمان با انتشار گزارش مالی اپل برای فصل اول سال ۲۰۲۰، اطلاعات جالبی از واکنش بازار به آیفون SE جدید منتشر شده. تیم کوک مدیرعامل اپل طی این گزارش به سهام‌داران گفته است که این گوشی آنقدر خوب بوده که بسیاری از کاربران اندرویدی را به تعویض گوشی خود وسوسه خواهد کرد.

اپل آیفون SE جدید را در سکوت خبری و در وب سایتش معرفی کرد. اگر ویروس کرونا دنیا را درگیر خود نکرده بود، احتمالا مانند دیگر محصولات این کمپانی رونمایی ویژه‌ای از این گوشی به عمل می‌آمد. با این حال این اتفاق نیفتاد و آیفون SE جدید بی سر و صدا به بازار عرضه شد. تیم کوک مدیرعامل اپل اما عقیده دارد این گوشی کوچک آنقدر خوب است که بسیاری از کاربران اندرویدی را وسوسه کرده و این را می‌توان از واکنش بازار به این گوشی دید.

آیفون SE جدید

تیم کوک در این گزارش گفته:

«من انتظار دارم بسیاری از کاربران گوشی خود را تعویض کنند و به سمت iOS بیایند. [آیفون SE جدید] یک پیشنهاد باور نکردنی است. واقعاً هست. برای یادآوری، موتور قوی‌ترین گوشی‌های ما (A13 بایونیک) در یک پیشنهاد مقرون به صرفه قرار دارد. این گوشی سریع‌تر از سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار است. به همین دلیل یک پیشنهاد استثنایی شده.»

صحبت‌های تیم کوک چندان هم بی‌پشتوانه نیست. آیفون SE جدید با قیمت ۴۰۰ دلاری خود به عنوان یک پکیج کلی (دوربین خوب، نمایشگر مناسب و پردازنده پرچمدار) نسبت به رقبای اندرویدی خود در همین بازه قیمتی، برای عده‌ای انتخابی هوشمندانه‌تر است. عمده این برتری را مدیون چیپست A13 بوده که قدرت پردازشی آیفون‌های حداقل ۷۰۰ دلاری را به یک گوشی ۴۰۰ دلاری اعطا کرده. در نتیجه این گوشی به خوبی از پس رقبای اندرویدی با پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۵۵ بر بیاید.

از آن جالب‌تر برتری این گوشی در بنچمارک‌ها نسبت به سامسونگ گلکسی S20 پلاس بود که تقریبا ۸۰۰ دلار تفاوت قیمتی دارند. در نتیجه می‌توان گفت تیم کوک به درستی از وسوسه کاربران اندروید برای مهاجرت به iOS و به خصوص آیفون SE جدید سخن گفته و با وجود این که اپل دیگر گزارش فروش محصولاتش را معرفی نمی‌کند، می‌توان حدس زد که طی ماه‌های آینده این گوشی کوچک فروش زیادی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • 7.62mm

    این کار اپل دقیقا شبیه کار ایرانخودرو در دهه هفتاد هست که اومد موتور قویتر پژو 504 رو گذاشت روی بدنه پیکان! ولی چون موتور پژو خیلی سنگین بود جلوبندی پیکان میومد پایین و استهلاک کلی بالا میرفت. حالا یک پردازنده قوی رو گذاشته روی یک گوشی با صفحه با رزولوشن پایین و باتری ضعیف که نمیشه از توانایی واقعی اون پردازنده استفاده کرد..

  • HELL BOY

    مردم ترغیب میشن ولی نه توی ایران چون با دلار ۱۶تومنی بدون هزینه گمرک و‌ ویجستری و سود فروشنده حدود شیش میلیون میشه که قشر متوسط و ضعیف بازم نمیتونن بخرن

  • pourya

    یه نگاه به نتایج تست باطریش بندازید باید موتور برق همیشه رو کولت باشه

  • rezvansoft

    این گوشی به درد کسی که میخوره که: طراحی اصلا براش مهم نباشه، دوربین چندگانه براش اهمیتی نداره، عشق ios باشه و قدرت پردازشی و سرعت براش مهم باشه، وگرنه کاربرای اندرویدی که با این قیمت میتونن پرچمدارای شیائومی با قدرت تقریبا مشابه و دوربینی بهتر از بهترین و گرانترین آیفون، طراحی به مراتب بهتر از هر آیفونی و از همه مهمتر آزادی اندروید داشته باشن.

  • infinity

    من. غلط بکنم برم برم سمت همچین برندی که فقط جیبه مردمو خالی میکنه با این وضعیت دیکاتوری برند ها من یه نوکیا معمولی میخرم با یه لپتاب بهتر از اینه که وارد همچین مساعلی بشم از هسچ برندی هم حمایت نمسکنم همشون فقط جیبه مردم رو خالس میکنن

  • fariborz.ak

    والا چه ترغیبی قیمت این گوشی تو این مملکت میشه ۱۰ میلیون تومن

  • fariborz.ak

    البته ترغیب در کشور ما نخواهد بود چون وقتی میاد تو این مملکت میشه ۱۰ میلیون تومان!!

  • MO7

    اون چه موجودی باشه که بره سراغ این

  • نیما

    گوشی بدون حاشیه خودمو ول کن بیام این که 3 متر حاشیه داره رو بخرم؟؟؟??? عمرا اینکارو انجام بدم

  • SAEEDH

    این ip se رو که میبینم یاد سایپا میوفتم که محصول جدید معرفی میکنه میوفتم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی