ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تأکید مدیرعامل ایرانسل بر حمایت از تولید گوشی همراه ایرانی

مدیرعامل ایرانسل در بازدید از شرکت صنایع مخابرات صاایران (صما)، بر حمایت از تولید گوشی همراه ایرانی تأکید کرد. در این بازدید که روز سه‌شنبه 20  خرداد 99، با حضور «بیژن عباسی آرند» مدیرعامل اپراتور ...

آرش پارساپور
آرش پارساپور منتشر شده در ۲۱ خرداد ۱۳۹۹  |  ۱۷:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مدیرعامل ایرانسل در بازدید از شرکت صنایع مخابرات صاایران (صما)، بر حمایت از تولید گوشی همراه ایرانی تأکید کرد.

در این بازدید که روز سه‌شنبه 20  خرداد 99، با حضور «بیژن عباسی آرند» مدیرعامل اپراتور ایرانسل، «حسن بولوردی» معاون فنی و مهندسی و «علیرضا مهری» معاون فروش و توزیع ایرانسل در  کنار «ستار هاشمی» معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، مدیران این معاونت و مدیرعامل شرکت صنایع مخابرات صاایران (صما) برگزار شد، گزارشی از توانمندی‌های خط تولید و مونتاژ شرکت؛ شامل سالن‌هایSMD ، سالن‌های تست و آزمایشگاه‌های محیطی و… شامل تجهیزات با قابلیت تولید و مونتاژ انواع بُردهای الکترونیکی چندلایه، توسط مدیرعامل صما ارائه شد.

در این بازدید، دکتر بیژن عباسی آرند ضمن تأکید بر حمایت ایرانسل برای استفاده از ظرفیت‌های بومی کشور، گفت: بومی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های داخلی از اولویت‌های ایرانسل است. وی با اشاره به سابقه شرکت صنایع مخابرات ایران ادامه داد: صما از شرکت‌های با سابقه و توانمندی است که پیشینه و ظرفیت‌های قابل توجهی برای پیشبرد پروژه‌های حوزه ICT دارد. «پیرو همکاری‌های قبلی ایرانسل با شرکت صما، پس از این نیز حمایت‌های لازم برای راه‌اندازی خط تولید گوشی‌های تلفن همراه بومی انجام می‌شود.»

مدیرعامل ایرانسل همچنین درباره حمایت از تولید گوشی‌ تلفن همراه در داخل ایران گفت: کیفیت و قیمت تمام شده این گوشی‌ها از فاکتورهای مهمی است که تولید کننده داخلی باید به آن توجه کند و در اولویت قرار دهد، به نحوی که گوشی تلفن همراه تولید شده در داخل، توانایی رقابت با نمونه‌های خارجی را داشته باشد.

در جریان این بازدید، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، ضمن تقدیر از زحمات تلاشگران شرکت صنایع مخابرات ایران، به زمینه‌های همکاری طرفین درخصوص تولید گوشی همراه هوشمند ایرانی اشاره و ابراز امیدواری کرد که پتانسیل موجود صما بتواند وزارت ارتباطات را در دستیابی به هدف در نظر گرفته شده برای تولید و ارائه گوشی هوشمند تولید داخل یاری کند.

هاشمی همچنین از آمادگی وزارت ارتباطات برای ایجاد پلتفرم فروش اقساطی، پرداخت تسهیلات حمایتی ارزان‌قیمت و تکمیل طرح رجیستری با بهره‌گیری از باندلینگ با کمک اپراتورهای مخابراتی، برای ایجاد ‌زمینۀ نفوذ مطلوب گوشی تلفن همراه هوشمند تولید داخل در بازار کشور خبر داد.

گفتنیست ایرانسل همچنین پیش از این، در دی ماه ۱۳۹۸ تفاهم‌نامه‌ای را در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، در راستای «حمایت از تولید و توسعه زیست‌بوم تلفن همراه هوشمند تولید داخل» با پست بانک امضا کرده بود.

بر اساس این تفاهم‌نامه که معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، مدیریت و نظارت اجرای آن را بر عهده دارد، با تشکیل یک صندوق ۲۰۰ میلیارد تومانی توسط پست بانک و بانک مرکزی، اعتبار لازم برای خرید قسطی گوشی تلفن همراه ایرانی از طریق اپراتورها، برای حمایت از تولید و عرضه گوشی تلفن همراه توسط تولیدکنندگان ایرانی  فراهم شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • thesaeedtk

    خدا به دادمون برسه اینا یه مودم چینی بی کیفیت آوردن به اسم ایرانی قالب کردن با رانت حالا خدا به داد تولید(واردات رانتی گوشی بی نان نشان چینی تولید کارگاه خانگی) برسه

  • armin khademi

    با گرون کردن گوشیا میخوان به زور مردمو مجبور به خرید گوشی های اشغال خودشون کنن

  • XiiX

    وقتی این گوشی ها تولید بشه واردات گوشی ممنوع میشه. برای حمایت از تولید داخلی

  • herogame

    حمایت از گوشی آشغال ایرانی-چینی

    • ℳԊT

      آ شـ ـغـ ـا ݪ تویی ، فقط تو

  • peyman57

    اصلن گیریم یه نفر مغزش مشکل داشت خواست اینارو بخره . پول قسط از کدوم درامد ؟

    • ℳԊT

      گـ ۅ ه نـ ـخـ ـو ر
      پس گوشیای چینی خوبن ؟
      پرچمدارشون s20 الترا بود که تو خود دیجیاتو چهل تا خبر از باگ هاش اومد

مطالب پیشنهادی