ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل همراه اول: درآمد ما از اینترنت موبایل تغییری نداشته است

مدیرعامل همراه اول در نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، در خصوص تغییرات اخیر بسته‌های اینترنت همراه اول توضیحاتی داد و تاکید کرد در این تغييرات، هيچگونه نقض مصوبات سازمان ...

آرش پارساپور
آرش پارساپور منتشر شده در ۱۵ مرداد ۱۳۹۹  |  ۱۲:۱۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مدیرعامل همراه اول در نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، در خصوص تغییرات اخیر بسته‌های اینترنت همراه اول توضیحاتی داد و تاکید کرد در این تغییرات، هیچگونه نقض مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یا تخلفی صورت نپذیرفته و این تغییر حتی باعث افزایش درآمد همراه اول نیز نشده است.

شرکت ارتباطات سیار ایران که به دلیل بازدهی بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام، با توقف نماد روبرو و ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شده با پاسخ به ۲۰ سوال مطرح شده در سامانه تدان، آماده بازگشایی نماد شد. در این پاسخ‌ها مواردی مربوط به بسته‌های اینترنتی و تغییراتی که در آن رخ داده نیز مشاهده می‌شود که بر اساس آن می‌توان گفت همراه اول معتقد است هیچ تخلفی در زمینه تغییرات بسته‌ها رخ نداده و همچنین فروش بسته‌های کوچکتر اینترنتی می‌تواند کاهش فروش بسته‌های حجیم را جبران نماید، در نتیجه تغییرات اخیر اثری در درآمد همراه اول نداشته است.

«مهدی اخوان بهابادی» در نامه خود به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس اوراق بهادار نوشته که «درباره شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص افزایش نرخ بسته‌های اینترنتی و پیامک و مکالمه» شرکت ارتباطات سیار توضیحاتی ارائه می‌دهد: «به اطلاع می‌رساند اخیرا برخی از بسته‌های حجیم اینترنت همراه اول از برخی درگاه های فعال سازی حذف شده و همچنین تمامی بسته‌هایی اینترنت همراه از جمله همین بسته های حجیم، همچنان روی پرتال همراه اول موجود بوده و قابل خریداری است.»

اخوان تاکید کرده که این اقدامات علاوه بر اینکه تاثیری بر تعداد مشترکین همراه اول نداشته و نخواهد داشت، تاثیری نیز بر درآمد کلی همراه اول از جهت فروش سرویس اینترنت ایجاد نمی‌کند. او استدلال خود از این موضوع را چنین بیان کرده است: «کاهش درآمد ناشی از کاهش فروش بسته‌های حجیم با افزایش تعداد فروش بسته های کوچک‌تر جبران خواهد شد.»

او همچنین اظهار داشته که در این تغییرات هیچ گونه تخلفی صورت نگرفته و آنها با جریمه‌ای که رگولاتوری برایشان در نظر گرفته موافق نیستند: «جریمه‌ای معادل دو میلیارد تومان از طریق ابلاغ به شرکت مخابرات ایران منظور شده است که مورد تایید این شرکت نیست و به همین علت در حال رایزنی برای حل و فصل آن هستیم.»

اخوان در نامه خود تاکید کرده که هیچ‌گونه افزایش قیمتی روی بسته‌ها صورت نگرفته و چند بسته حجیم و بلند مدت از برخی پلتفرم‌های فروش این اپراتور حذف شده است. در همین راستا وی در نامه دیگری به بورس و در پاسخ به سوالات مطرح شده در کنفرانس اطلاع‌رسانی در پاسخ به پرسشی در مورد علت عدم افزایش تعرفه با وجود افزایش شدید نرخ ارز و تورم گفت: «با توجه به نرخ ارز و سایر هزینه ها و از آنجایی که قسمتی از نیازمندی‌های شبکه گسترده همراه اول با هزینه‌های ارزی تامین می‌شود، برای جبران بخشی از این هزینه‌ها، افزایش تعرفه ضرورت پیدا می‌کند. شرکت تلاش می‌کند اقدامات لازم برای حمایت از حقوق سهامداران خود را انجام دهد و در همین راستا، در حال پیگیری این مورد است.»

  •  بیشتر بخوانید

تعرفه اینترنت موبایل در ایران: واکاوی یک معادله پیچیده

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • alimo

    اونجای آدم‌دروغگو

  • نیما

    مدیر عامل ایرانسل چی میگه؟
    نکنه اون هم با مدیر عامل همراه اول هم عقیدست؟

  • a76

    جلوی هشتاد ملیون جمعیت صاف وایستاده دروغ میگه مرتیکه

  • یوسف

    درآمدشان تغییر نداشته ! حتما راست میگه ! اصلا مسئول دروغگو نداریم اینجا

  • noisymind

    " مهدی اخوان بهابادی درباره شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص افزایش نرخ بسته‌های اینترنتی و پیامک و مکالمه» شرکت ارتباطات سیار توضیحاتی ارائه می‌دهد" داداش من شایعه کدومه؟! بسته های اینترنت ویژه رو که اینقدر گرون کردید که دیگه اصلا به صرفه نیست و جالب اینجاست که ماه پیش ( که گرون شده بود) یک قیمت بود و الان برای ماه بعد باز هم قیمتش بیشتر از ماه قبل شده!! بسته های بلند مدت رو هم که کلا حذف کردید! و بسته های ماهانه معمولی هم که در حد یکی دو گیگ هست که خیلی مسخره هست!!

  • HGH

    اخه مگه میشه بسته ی پرحجمی که قیمت هر گیگ 2100 تومن بوده با بسته های ماهانه 2 گیگی که هر گیگ 6000تومن میوفته جایگزین بشه اما سود حاصل از فروش ثابت بمونه

  • Vahid .A

    شما اگه تونستی یه بسته همراه اول خوب پیدا کنی بیا جایزه بگیر جوری نامردا پیچوندن از هیچ‌جا راه نداره

  • Meysam.n

    بخدا میخوام شاخ در بیارم
    روی دروغ و دروغگو سفید شد با این حرفت

  • AliKratos

    من که دیگه نت نمیگیرم با وای فای وصلم.ولی این کارشون تو این وضعیت اقتصادی واقعا اسف باره رسم دزدی میکنن.قدیم دزدای سر گرده بود الان مدرن تر شده

  • bitak

    آره جون عمت،تغییری نداشته ولی وقتی سه برابرش کردی حتما پولش رفته جیب من نه شما

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی