مایکروسافت در پی تغییر اساسی ظاهر ویندوز ۱۰ است
آگهی استخدام جدید مایکروسافت حاوی نکاتی است که نشان میدهند ظاهر ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۲۱ دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد. آگهی استخدام جدید مایکروسافت نشان میدهد که این شرکت به دنبال استخدام یک مهندس ...
آگهی استخدام جدید مایکروسافت حاوی نکاتی است که نشان میدهند ظاهر ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۲۱ دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد.
آگهی استخدام جدید مایکروسافت نشان میدهد که این شرکت به دنبال استخدام یک مهندس نرم افزار برای تیم تجربه کاربری ویندوز است. در توضیحات این آگهی به «جوانسازی اساسی ظاهر ویندوز» و القای حس مواجه شدن کاربران با یک ویندوز جدید اشاره شده است. نکته جالب اینکه مایکروسافت مدت کوتاهی پس از انتشار آگهی یاد شده و اشاره خبرگزاریها به عبارت «جوانسازی اساسی ظاهر ویندوز» این جمله را از قسمت توضیحات حذف کرد.
مایکروسافت سال هاست قول متحول کردن ظاهر ویندوز ۱۰ را به لطف زبان طراحی Fluent Design داده و شایعات از تغییرات بزرگ در رابط کاربری این سیستم عامل خبر میدهند که سال جاری میلادی شاهد آنها خواهیم بود. این تغییرات در قالب بروزرسانی جدیدی با اسم رمز Sun Valley به ویندوز میآیند و قرار است ظاهر منوی استارت، فایل اکسپلورر و اپها را مدرن کرده و انسجام بیشتری به آنها بدهند. تغییرات فقط به موارد ذکر شده محدود نمیشود و قرار است ظاهر اسلایدرها، دکمهها و دیگر المانهای کنترلی ویندوز و اپهای اجرا شده روی این سیستم عامل نیز تغییر کنند.
مایکروسافت همچنین سرگرم بهبود تجربه کاربری حالت تبلت (Tablet Mode) نیز است تا تغییر از ماوس/ترک پد به تعاملات لمسی در دستگاههای هیبریدی به ویژه محصولات سری سرفیس بهتر انجام شود.
مایکروسافت در سالهای اخیر مشغول بهینهسازی رابط کاربری ویندوز بوده که علاوه بر ویندوز ۱۰ قرار است به ویندوز 10X نیز راه یابند. این شرکت فوریه سال ۲۰۲۰ آیکنهای ویندوز ۱۰ را تغییر داد و چند ماه بعد یعنی در ماه اکتبر منوی استارت جدید را منتشر کرد. با توجه به اینکه دنیاگیری ویروس کرونا استفاده از این ویندوز ۱۰ را به شدت افزایش داده، به نظر میرسد حالا زمان تغییر اساسی ظاهر ویندوز پس از سالها فرارسیده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
فقط خدا کنه اپدیت بدون گرفتاری بده
دوست عزیز امیر عباس، شما در مورد کرنل ویندوز تحقیق بیشتری کن، ویندوز رو با سیستم عامل هایی مثل مک و اندروید و iso مقایسه نکن، شما خوشبینانه میتونی ویندوز رو با لینوکس مقایسه کنی ، ویندوز صدها زبان برنامه نویسی رو پشتیبانی میکنه، بعلاوه ویندوز قابلیت هایی داره که مک و ios در رویا فقط میتونن ببینند، شما باید برنامه نویس باشی و قابلیت های ویندوز رو بشناسی تا متوجه بشی تفاوت اونا چیه، کرنل ویندوز عوض میشه چون بیشترین سخت افزارها و پردازنده ها رو ساپورت میکنه، چون زبانهای جدید رو ساپورت باید کنه، از نظر ساپورت نرم افزار و تنوع زبان و سخت افزار ، سایر سیستم عاملهای موجود هیچ کدام قابل رقابت با ویندوز نیستند، و در قابلیتهای خاص برای برنامه نویسان فقط لینوکس میتونه تنه به تن ویندوز بزنه، سایر سیستم عاملها اپل در حد یک کاربری عمومی معمولی هستند.
انصافا نیاز هم داره...
واقعا اپل همیشه کیفیت بر کمیت ترجیح میده یعنی چیز اضافی تو سیستمش نمیزاره کاره 75 درصدی میده
شما تفاوت ویندوزها رو از ظهور تا الان ببین، حتی هسته ویندوزها تغییر کرده، از ابتدا تا کنون رسیدیم به ویندوز ۱۰ که هر ویندوز هم زمین تا آسمان با نسخه قبلی خودش متفاوت هست، ولی اپل و گوگل فقط با تغییرات ساده یه عدد به نسخه سیستم عامل خودشون اضافه میکنند، سالی یه شماره، بیشتر هم تبلیغاتی هست، در حالی که ماکروسافت برای هر نسخه از ویندوز اون رو کامل بازنویسی کرده و تغییرات در کرنل ویندوز تقریبا ۱۰۰ درصد بوده، اپل و گوگل هنوز فقط تغییرات رو روی همون کرنل ابتدای خودشون انجام میدن، بهتر هست در مورد تفاوت نسخه های مختلف ویندوز مطالعه انجام بدید و بعد موارد بی ربط رو به هم ربط بدید
۱_مایکروسافت اسمشِ
۲_بخاطر همینِ ک کاربرا از اندروید زیاد خوششون نمیاد دیگه چون طراحی تکراری داره و امکاناتِ کمتری نسبت ب ویندوز بهشون اضافه میشه.
تو ی جمله بخوام بگم اینه کِ: مایکروسافت غول ترین شرکت تکنولوژی جهان و ویندوز هم بهترین سیستم عامل جهانِ
این خیلی خوبه ولی کسی کلا کرنل رو عوض میکنه که از پس انجامش بر بیاد. نشه قضیه setting و control panel. اپل از اول یه سیستم عامل بی نقص طراحی کرده و تو اپدیت هاش همونو بهبود میده. اینطوری خیلی بهتره چون کاربر دیگه لازم نیست دو ساعت بگرده دنبال دسکتاپ تو ویندوز ۸
عمو بشین بشین.
مک رو داری با ویندوز مقایسع میکنی؟
مک خیلی کوچیک تر از این حرفاست ک بیاد در برابر ویندوز قرار بگیره
به نظرم مایکروسافت بیش از حد بزرگه و خود شرکتش مثل ویندوزش منسجم نیست تیکه تیکه که به هارمونی هیچ توجه نمیشه، یا باید خودش به چند تیکه تقسیم بشه و یا اینکه بخش اضافی درونی حذف بشه (لزومی نداره هر سری یه آیکن عوض بشه بلکه تو انتخاب آیکن و رابط کاربری آینده نگرانه و انتخاب درست انجام بشه)
منتظرم طراحیشو ببینم. ب نظرم عالی در میاد