ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میان رده ای دیگر از HTC معرفی شد؛ با تلفن هوشمند One X9 آشنا شوید

HTC‌ کمی قبل تر از تلفن هوشمندی با نام One A9 رونمایی به عمل آورد [بررسی دیجیاتو از One A9] تا شاید بتواند پیش از پایان سال جاری میلادی قدری آمار و ارقام گزارش های مالی اش ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۳ دی ۱۳۹۴  |  ۱۶:۵۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

HTC‌ کمی قبل تر از تلفن هوشمندی با نام One A9 رونمایی به عمل آورد [بررسی دیجیاتو از One A9] تا شاید بتواند پیش از پایان سال جاری میلادی قدری آمار و ارقام گزارش های مالی اش را بهبود بخشد.

بر اساس آخرین گزارش ها One A9 قدری به رسالت اش عملکرده و توانسته تا حدی از زیان ها و بحران ها بکاهد. اما حالا نوبت به محصول دیگری رسیده تا تایوانی ها را به بازی بازگرداند و این محصول چیزی نیست جز موبایلی که همین امروز و با نام One X9 معرفی شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

One X9 نمایشگری ۵.۵ اینچی با زاویه دید ۱۷۰ درجه و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و ضمناً به سه گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز شده که البته میزان حافظه ی داخلی را می توانید از طریق درگاه میکرو SD‌ تا ۲ ترابایت افزایش دهید.

دستگاه مورد بحث قدرت خودش را از چیپست Helio X10 مدیاتک موسوم بهMT6795T می گیرد که فرکانس کاری پردازنده ی آن روی ۲.۲ گیگاهرتز تنظیم شده. ناگفته نماند که در این سیستم-روی-چیپ پردازش های گرافیکی هم بر عهده ی تراشه ی G6200 محصول شرکت PowerVR‌ خواهند بود.

از دیگر مشخصه های دیوایس تازه از راه رسیده HTC‌ می توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (دارای لرزشگیر اپتیکال و فلش LED‌ دو گانه و دو رنگ)، دوربین جلویی ۴ مگایپکسلی از نوع اولترا پیکسلی (با لنز ۲۴.۷ میلیمتری و دیافراگم f/2.0)، اسپیکرهای دو گانه ی بوم ساوند، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو درگاه سیم کارت اشاره کرد.

One X9 ابعادی برابر با ۱۵۳.۹ در ۷۵.۹ در ۷.۹۹ میلیمتر و وزنی معادل ۱۷۳ گرم دارد و شرکت سازنده اش هنوز اعلام نکرده که آن را با کدام نسخه از اندروید در اختیار کاربرانش خواهد گذاشت.

در مجموع باید بگوییم تایوانی ها از موبایلی میان رده با بدنه ای فلزی پرده برداشته اند که دکمه های صدا و پاور نیز در لبه ی سمت راستش واقع شده اند. این تلفن هوشمند با رنگ های خاکستری و نقره ای در دسترس خواهد بود و بناست به زودی با قیمتی معادل ۳۷۰ دلار آمریکا در اختیار ساکنین کشور چین قرار بگیرد.

در رابطه با عرضه ی One X۹ در سایر بازارهای جهان هنوز صحبت خاصی مطرح نشده و ظاهراً برای مشخص گشتن این موضوع می بایست قدری دیگر نیز منتظر بمانیم.

HTC-One-X9_2

رضا مقدری
رضا مقدری

رضا در زمینه ی سخت افزار و آموزش الکترونیک تخصص دارد و در کنار این موارد از علاقه مندان به برنامه نویسی و توسعه ی اپلیکیشن ها در شاخه های متفاوت است. از وبلاگ نویسان قدیمی آی تی محسوب می گردد و باور دارد تنها محدودیت در دنیای تکنولوژی ذهن انسان هاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • winter poem

    چیپست گوشی مثل m9+باید قوی باشه اندازه مثل e9+فبلته کیفیت تصویر مثل m9با اسپیکر قدرتمند و بدنه فلزی دوربین مثل a9لرزشگیر داره با سنس7
    باتری مثل one Max قوی ،اگه مثل باترفلای هم ضد اب بود خوب میان رده ای میشد

  • پوریا

    الان عکس لنوو phab plus رو دیدم.شما یه سرچ بکنین.خیلی جالبه

  • had I..m

    این که با e9+ فرقی نداره, بلکه کیفیت صفحه هم پایین تره, با قیمت یکسان, حالا قضیه این جا شروع میشه که چه کسایی a9 خریدن ???

  • علی

    به نظرم از a9 خوشگلتر و کاملتره!
    اون دوستمون که گفت اچ تی سی باید اجازه شخصی سازی بده احتمالا نمیدونن که اخیرا اجازه تغییر کامل در رابط کاربری سنس به وجود اومده!

  • مصطفی

    چقد گوشی معرفی میکنن این شرکتا
    کیفیتارو ببرن بالا جای اینکه چپو راست مدل جدید بدن بیرون

  • کامران

    منم میخواستم .........

  • who am I??

    می دونم جاش نیس
    می خوام تا ۲ میلیون و ۵۰۰ گوشی بگیرم چی بگیرم که از هر لحاظ خوب باشه(سخت افزار,اپدیت شدن،دوربین و.....)خودم lumia 950 رو دوس دارم قیمتش هم پایین میاد...

    • علی

      سلام شک نکن لومیا را خریداری کنید لگ که هرگز نمیبینید حتی بنده لومیا 640 دارم که نصف این گوشی هم نیست عالی عمل میکند و چون این گوشی مایروسافت آپدیت ها رو راحت دریافت میکنه و اینکه از نظر دوربین عالی حتی از آیفون 6اس هم بهتر عمل میکنه

  • پوریا

    redminote 3 from htc

  • حسین

    اگه یه حسگر اثر انگشت هم بهش اضافه می‌کردن، یه میان رده ی عالی میشد
    ولی بازم واسه ی یه میان رده گوشیه خوبیه و قیمتش هم مناسبه

  • ممد

    میان رده های اچ تی سی خوبن ولی عالی نیستن من پرچمدارایه اچ تی سی رو قوی تر و تو دل برو تر میبینم.
    اچ تی سی اول از همه باید یه تبلیغات خوشگل و فراگیر داشته باشه دقیقا مث سامسونگ که از تبلیغات به خوبی استفاده کرده و الانم غول تلفن همراس.
    دوم اینکه باید دستی به رابط کاربری خودش بکشه یکم جذاب ترش کنه حداقلش بیاد اون رنگ تکراری سیاه پس زمینه تمشو عوض کنه یعنی کاربر به سلیقه خودش عوضش کنه.
    با این اوصاف مهمترین کاری که کرد که ایفون رو به کپی وادار کرد کپی اون دو تا خط ایفون از اچ تی سی بود خدایش با این طراحی اچ تی سی حال کردم دمش گرم کامل ایفونو کوچیک کرد ولی باید یه شکایتی از ایفون میکرد تا از این ادعای که دارن بیفتن.
    من اولین برند مورد علاقم سامسونگه دومیش اچ تی سی خیلی این دو برند برام خاطره سازن و دوست داشتنی

    • Sarah

      رنگ پس زمینه رو می شه عوض کرد دوست عزیز . سنس ۷ دارم

    • rezvan

      تا جایی که من خبر دارم اپل و اچ تی سی برای استفاده اپل از اون دو خط آنتن به توافق رسیدن!

      • ممد

        اپل دید که راهی جز کپی برداری از اون دو خط نداره مجبور به مذاکره کردن با اچ تی سی رسید کاملا اپل به بی سلیقه ای تو طراحی رسیده شده دقیقا مث سونی اکسپریا که همش از یه مدل میزنن و هیچ تنوع و سلیقه ای بخرج نمیدن.
        اون دو خط کاملا ایفونیا رو دیوونه خودشون کرده بود مجبور بودن کپی کنن اگه نمیکردن که دیگه نمیتونستن گوشی بزنن با اون طراحیاشون ریدن بابا.
        اپل دو تا کپی کرده که رو همینا خیلی مانور داد یکی کپی از اچ تی سی و اون یکیم کپی از نوت سامسونگ گوشی های فبلتی که اولین بار سامسونگ اورد به بازار و ایفون ازش اسکی رفت

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی