ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

وان پلاس وان هم آپدیت اندروید L را دریافت خواهد کرد

روز به روز به لیست دستگاه های دریافت کننده اندروید L افزوده می شود. امروز هم وان پلاس تایید کرد که وان پلاس وان هم برو رسانی آخر گوگل را دریافت می کند و به طور ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۴ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۶:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

روز به روز به لیست دستگاه های دریافت کننده اندروید L افزوده می شود.

امروز هم وان پلاس تایید کرد که وان پلاس وان هم برو رسانی آخر گوگل را دریافت می کند و به طور رسمی به  اندروید ال آپدیت خواهد شد. اما از اینکه چه امکاناتی همراه با این آپدیت عرضه می کند، حرفی نزد. اما قول دار کمتر از ۳ ماه بعد از عرضه نهایی اندروید ال این به روز رسانی را آماده خواهد کرد.

البته این نکته را هم باید در نظر داشت که وان پلاس وان یک پرچمدار جدید است و می توان انتظار به روز رسانی تا مدت مدیدی را از آن داشت. همچنین حداقل فعلا دستیابی به وان پلاس وان کمی سخت است و شاید نتوان مانند دیگر محصولات به راحتی آن را خریداری کرد. چرا که روال خرید این محصول فقط به صورت دعوت نامه ای و یا در مراسم های خاص است. ولی به هر حال با خبری که امروز شرکت آن منتشر کرد، حداقل مطمئن هستید اگر روزی قادر به تهیه وان پلاس وان بودید، از آخرین نسخه اندروید هم بهره خواهید برد. وان پلاس وان با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • امید

    فروشگاه ایرانی
    http://barsashop.com/oneplus-one-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%86/

  • امید

    سلام بچه ا من سایت فروش ایراننی پیدا کردم با 7روز ظمانت تعویض
    وقیمت1370000 تومان تحویل 12روزه

  • Aaaa

    خودشو عرضه کنن اپدیت پیشکششون!

  • علی فرجی

    جناب آقای حامد پورحسنی! سلام.
    می بخشید که اینجا می پرسم!
    میخواستم یه آی فون بخرم، فقط می خوام بدونم چه فرقی بین گوشی های با و بدون iccid هست؟ میگن تفاوتی با هم ندارن! یکی فکتوری آنلاک هست و یکی اپراتور آنلاک! چرا باید اپراتور آنلاک کنه؟ چه نیازی هست که اپراتور آنلاک کنه؟ و ...

    • حامد پورحسینی

      سلام علی آقا
      خواهش می کنم. من اطلاعاتم کامل نیست ولی تا جایی که میدونم به این شکله: ببینین ما دو نوع آیفون داریم: آنلاک فکتوری و آنلاک اپراتور. کلا بعضی گوشی ها توی خارج از کشور تحت قرارداد یک اپراتور مخابراتی فروخته میشن که همون لاک اپراتور هستش و فقط با سیم کارت همون شرکت کار میکنن. باز (آنلاک) کردنش فقط به وسیله اون اپراتور و iccid انجام میشه که مستلزم پرداخت هزینه ای اضافه تر هستش و تا جایی که میدونم توی ایران انجامش ریسک بالایی داره. آنلاک فکتوری هم که مشخصه از خود کمپانی آیفون آنلاکه و همه سیم کارت ها باهاش کار می کنن. من به شما پیشنهاد میکنم آنلاک فکتوری بگیرید و درگیر کلاهبرداری های فروشنده ها نشید. چرا که تو ایران iccid و پارت نامبر شده بهونه ای واسه پول اضافه گرفتن از مشتری. از طرفی هم بهتره از دوستانی که اطلاعات بیشتری دارن بپرسید تا خیالتون کامل راحت شه. پیشاپیش مبارکه :)

      • علی فرجی

        مرسی آقای پور حسینی عزیز به خاطر راهنمایی تون. ممنونم. :)

  • رامین

    سلام دوستان
    یکی از سایتها 16 گیگ رو با سفارش تحویل 8-14 روزه داره به قیمت 1370 ، به نظرتون میارزه؟ اصلا" به نظرتون ارزش خرید داره؟

  • seyed_ali_hossein_izadi

    سلام
    خواهشا یه فکری برای این مشکل جابجا شدن نظرت بکنید خیلی رو مخه . اعصاب خورد میکنه.
    روش نظر دهی یا همون مثبت و منفی دادن به نظرات رو هم از حالت میانگین در بیارید، چون اصلا معلوم نمیکنه چه نظری چقدر خواننده و نظر دهنده داشته. یهو طرف 40 تا منفی میخوره 45 تا مثبت آخرش 5 مثبت نشون میده انگار نه انگار کسی نظر داده.

    یا حق

    • سوتابایت

      خوب عزیزم رو اون عدد بالا کلیک کن تا تعداد مثبت ها و منفی ها رو مشاهده کنیً!!!

  • علی فرجی

    سلام دوستان، می بخشید که اینجا می پرسم!
    میخواستم یه آی فون بخرم، فقط می خوام بدونم چه فرقی بین گوشی های با و بدون iccid هست؟ میگن تفاوتی با هم ندارن! یکی فکتوری آنلاک هست و یکی اپراتور آنلاک! چرا باید اپراتور آنلاک کنه؟ چه نیازی هست که اپراتور آنلاک کنه؟ و ...

    • Ali

      گوشی های که ICCID ندارن از اول آنلاک بودن و گوشی هایی که دارن اول نبودند و ممکنه بعدا شده باشند!
      داخل گوشی هایی که آنلاک فکتوری هست سوزن برای سیم کارت هست!
      شما محض احتیاط بدون ICCID بخرید تا نگرانی نداشته باشین!

      • علی فرجی

        مرسی Ali عزیز. خیلی ممنون از راهنماییتون.

    • kasra

      دوست عزیز سلام

      منو تو الاءدین فروشنده هستم

      هیچ تفاوتی بین فکتوری و اپراتور وجود نداره و هر 2 آنلاک هستن

      توی ایران جا افتاده که میگن فکتوری بهتره تا کمی قیمت رو بالا ببرن و ...

      همونطور که آقا حامد هم گفت بهتره فکتوری بخری که فردا خواستی بفروشی نگن فلانه و فلان ....

      پارت نامبر و اینا هم زیاد مهم نیست ولی خب بعضی از همکارای ما واس بالا بردن قیمت میگن پارت LLA بهتره ...

      • علی فرجی

        مرسی kasraی عزیز از راهنمایی تون. الان شما همین مدل رو (LLA بدون ICCID) موجود دارید؟ قیمتش چه قدره؟

  • علی سعیدی

    از طراحیش خوشم میاد. ای کاش در حد پرچم دارای بقیه برند ها باشه.

  • سوتابایت

    من چی کار کردم که باید نظرم تایید بشه؟؟

    • حامد پورحسینی

      دوست عزیز کامنت هایی که لینک یا عکس دارن قبل از نمایش باید تایید بشن :)

  • سوتابایت

    عشقم ، عمرم ، نفسم ، وان پلاس وان !!!
    جو گرفتم گفتم از آمازون سفارش بدم آل برام بیاره قیمت رو دیدم خشکم زد !!! از همون فروشگاه ایرانی می گیرم !!!
    http://www.amazon.com/Oneplus-2-5ghz-Qualcomm-Snapdragon-16gbrom/dp/B00L3CTJVU/ref=sr_1_1?s=wireless&ie=UTF8&qid=1404563553&sr=1-1&keywords=oneplus+one

    • وان پلاس

      از کدوم فروشگاه میتونم سفارش بدم ؟

    • HOSSEIN T

      قیمتی نداره که 450 دلار مفته

      • سوتابایت

        قیمتی که تو سایت شرکت داره فروش و ارسال می شه 299 برای 16 گیگ و 349 برای 32 گیگ !!! پس ارزششو نداره 150 دلار بیشتر بدم !!!

        • HOSSEIN T

          من از قیمت کارخونه ایش خبر نداشتم فقط قیمتو که دیدم تشخیص دادم نسبت به این مشخصات مفته چون m8 رو 2500 خریده بودم!!حالا که سایت هایی رو که تو پست قبلی معرفی کردید منم مثه شما وسوسه شدم یه وان پلاس وان مشکی و یه oppo find 7 بگیرم.شرمنده از قیمت کارخونه ایش اطلاعی نداشتم.

          • سوتابایت

            اگه آل بتونه از این سایت بگیره !!! خیلی عالی می شه !!! نسخه CyanogenMod رو هم داره !!!

مطالب پیشنهادی