ابعاد آیفون 8 فاش شد؛ رندرهای تازه آن را در اینجا ببینید
چند روزی است که نگاه ها در دنیای فناوری به سوی نمایشگاه کامپیوتکس تایوان دوخته شده و اکثر خبرها پیرامون آن می چرخند. اما اخیراً شایعات تازه ای از آیفون ادیشن اپل به گوش می ...
چند روزی است که نگاه ها در دنیای فناوری به سوی نمایشگاه کامپیوتکس تایوان دوخته شده و اکثر خبرها پیرامون آن می چرخند. اما اخیراً شایعات تازه ای از آیفون ادیشن اپل به گوش می رسد که حاکی از ابعاد دقیق دیوایس مورد اشاره است.
بر اساس گزارش های منتشر شده آیفون 8 دارای طول و عرض و ضخامتی برابر با 143.59 در 70.94 در 7.57 میلی متر است. برای آنکه دید مناسبی نسبت به این ابعاد داشته باشید بهتر است بدانید که ارقام مذکور برای آیفون 7 به ترتیب برابر با 138.3 در 67.1 در 7.1 میلی متر بوده در حالی که آیفون 7 پلاس بدنه ای 158.2 در 77.9 در 7.3 میلی متری را با خود به دوش می کشد.
این بدان معناست که آیفون 8 از آیفون 7 بزرگتر بوده اما با توجه به برخورداری از نمایشگر بزرگتر اما با حاشیه های کمتر، ابعاد کلی آن نسبت به آیفون 7 پلاس کوچک تر است.
از همین رو Benjamin Geskin که تاکنون تصاویر رندر شده متعددی را از آیفون 8 در اختیار علاقه مندان قرار داده، اخیراً دو تصویر دیگر را هم به جمع کارهای خود افزوده است. در عکس های مورد اشاره می توان مشاهده کرد که آیفون 8 در کنار تلفن های همراه آیفون 7، آیفون 7 پلاس، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از نظر ابعادی چگونه به نظر خواهد رسید.آیفون ادیشن با وجود نمایشگر بزرگتر، ابعاد کلی کوچکتری نسبت به آیفون 7 پلاس خواهد داشت

گفتنی است تاکنون گزارش های ضد و نقیضی از مکان قرارگیری سنسور تشخیص اثر انگشت در آیفون ادیشن به گوش رسیده اما در مجموع احتمال می رود اپل یکی از دو سناریوی یکپارچه ساختن آن با نمایشگر و یا تعبیه مکانی برای آن واقع در پنل پشتی را در دستور کار قرار دهد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

بالاش چرا اینجوریه ??
هنوزم نمایه جلوی گلگسی اس هشت زیباترینه
دوربینش و سنسوراش ک بیشتر شو گرفته دیگه چه کاریه بالاشو مثلا s8 کنن
فک کنم نسبت صفحه نمایشش ۱۹:۹باشه
اون عکسای پایین اس 8 هستن اون موبایل وسط ایفونه هیچ شباهتی هم به اس هشت نداره برا اونایی که میگن
امیدوارم یا اون پایین مثل رندرای قبلی لمس نشه و یه چیزی مثل کنترل ننده موزیک یا تو مایه های صفحه نمایش دوم باشه(همون رو به صورت نرم افزاری شبیه سازی کنن) وگرنه در دست گرفتن گوشی خیلی سخت میشه. حاشیه پایینی کمه و این موجب میشه مدام لمس اشتباه بشه.
یه کار خاصی بکن حداقل. بریدن نمایشگر که نمیشه نوآوری
برش زدن نمایشگر شده پیشرفت؟ ?
کسایی که میگفتن دوربین صفحه نمایش گوشی اندی روبین
ضایع کاری هست حالا یکی بیاد اینو بگه
که موقع فیلم دیدن اذیت میکنه
ولی حالا جدی چه گوشی اندی روبین چه آیفون، توی فیلم دیدن اطراف اون بخش سیاه میشه؟
فکر نکنید s8 هست?