ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا 9 احتمالاً دارای نسخه ای مجهز به هشت گیگابایت حافظه رَم است

کمپانی HMD تاکنون تعداد انگشت شماری تلفن همراه با برند نوکیا را روانه بازار کرده که همه آنها در دسته موبایل های میان رده یا اقتصادی قرار می گیرند. اما تقریباً مطمئن هستیم که شرکت ...

حسام الدین جعفری
حسام الدین جعفری منتشر شده در ۶ خرداد ۱۳۹۶  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی HMD تاکنون تعداد انگشت شماری تلفن همراه با برند نوکیا را روانه بازار کرده که همه آنها در دسته موبایل های میان رده یا اقتصادی قرار می گیرند. اما تقریباً مطمئن هستیم که شرکت مذکور تا در آینده ای نزدیک از پرچمدار خود احتمالاً با نام نوکیا 9 رونمایی خواهد کرد.

تلفن همراه پرچمدار HMD که تاکنون چند باری به نرم افزار بنچمارک Geekbench راه یافته و ردی را هم از خود باقی گذاشته، در تازه ترین حضور خود اطلاعات تازه ای را در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

اطلاعات ثبت شده در Geekbench بار دیگر به بهره مندی نوکیا 9 از اسنپدراگون 835 اشاره دارند

بر اساس اطلاعات ثبت شده در پایگاه داده Geekbench، نوکیا 9 احتمالاً نسخه ای با حافظه رم هشت گیگابایتی خواهد داشت که نشان دهنده سرمایه گذاری گسترده فنلاندی های روی پرچمدارشان است.

گفتنی است در لیست مشخصات ارائه شده می توان دید که دستگاه مذکور به پردازنده هشت هسته ای و توسعه یافته توسط کوالکام مجهز است که اطلاعات به نمایش در آمده از آن، به چیپست اسنپدراگون 835 اشاره دارند.

همچنین لازم به اشاره است تصاویر فاش شده پیشین حاکی از آن هستند که نوکیا 9 از یک نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن QHD، فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی و دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی برخوردار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • saeed_ebrahimi

    WoooW ? ?

  • محمودی

    دوستان صبر کنید تا نوکیا ده بیاد چون ده بهتر از نه هه

  • pouriya.m&m

    8گیگ!!!!؟لپ تاپ من ۸ گیگ رم داره ...باش بتلفید۱ انلاین میزنم ??...منظورم اینه که اصن ۸ گیگ هیچ کاربردی نداره ....من الان گوشیم ۳ گیگ رم داره یک گیگش خاله☹☹

  • hadi_click

    زودتر بیا
    خدا کنه وقتی تو ایران میاد قیمت مناسبی هم داشته باشه

  • roman

    خوب شد اشکان نیومد بگه به امید پسرفت سامسونگ و پیشرفت نوکیا و دیگر شرکت ها???

  • Chris Redfield

    منتظرشم ?

  • MehranF

    نوکیا یا میخاد با این گوشی تضمین بده تا چندین ساله دیگه هم میشه با گوشی سخت ترین کارها رو انجام داد یا فقط میخاد بازی با عدد بکنه

  • Mohammadreza pashapour

    هشت گیگ !!!!!!!

مطالب پیشنهادی