ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا آیفون 8 به سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با نمایشگر مجهز است؟

همانطور که پیشتر در دیجیاتو خواندید، گزارش ها حاکی از آن بوده اند که اپل در مسیر یکپارچه ساختن اسکنر اثر انگشت با نمایشگر با مشکلاتی مواجه شده و به گزینه های دیگر فکر می ...

حسام الدین جعفری
حسام الدین جعفری منتشر شده در ۶ خرداد ۱۳۹۶  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که پیشتر در دیجیاتو خواندید، گزارش ها حاکی از آن بوده اند که اپل در مسیر یکپارچه ساختن اسکنر اثر انگشت با نمایشگر با مشکلاتی مواجه شده و به گزینه های دیگر فکر می کند. اما اخیراً منابع خبری وابسته به کمپانی TSMC عنوان کرده اند که اهالی کوپرتینو موفق شده اند بر مشکل مذکور فائق آیند.

بر اساس اطلاعاتی که توسط خبرگزاری چینی EDN منتشر شده، منابع مورد اشاره عنوان کرده اند که آیفون 8 از دکمه هوم بی بهره خواهد بود و اپل در آن از حسگر اپتیکال یکپارچه شده با نمایشگر برای تشخیص اثر انگشت کاربران استفاده می کند.

آیفون 8 از سنسورهای تصویر مادون قرمز نهان برای بهبود عملکرد دوربین برخوردار است

علاوه بر آن منابع خبری مذکور بر این عقیده اند که آیفون 8 از «سنسورهای تصویر مادون قرمز نهان برای بهبود قابلیت های دوربین و همچنین استفاده در عملیات های مرتبط با واقعیت افزوده بهره خواهد برد.

لازم به ذکر است در گزارش مورد بحث بیان شده که اپل تا اواخر ماه جاری میلادی مشخصات حسگر تشخیص اثر انگشت را نهایی خواهد کرد و در تا حدوداً یک ماه دیگر، تولید انبوه آیفون 8 را آغاز می کند.

همچنین اطلاعات فاش شده توسط اهالی TSMC نشان می دهند که تعبیه حسگرهای بیومتریکی دیگر نظیر تشخیص چهره یا اسکنر عنبیه چشم هم با استفاده از یک دوربین ثانویه با رزولوشن بالا ممکن خواهد بود و انتظار می رود در آیفون 8 شاهد قابلیت های سه بعدی با برخورداری از فناوری کمپانی «PrimeSense» باشیم.

ناگفته نماند در گزارش مذکور آمده که آیفون ادیشن به جای بهره گیری از نسبت معمول طول به عرض نمایشگر 16:9، از نسبت 18.5:9 برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • محمد غلام نژاد

    وقتشه بعد ۳ سال گوشیمو عوض کنم ???

  • moein

    بابا اصن سیستم عامل iOS مزخرفه حالا هر چقدم گوشی خوشکل باشه.....وقتی برا یه اهنگ دانلود کردن یا یه فیلم زیرنویس نگاه کردن جونت بالا بیاد چه فایده داره

    • Hadi.TJ

      شما نمونه بارز آدمی هستی که تا حالا ایفون از نزدیک ندیده و فقط و فقط از روی شنیده های این ور اون ور داره حرف میزنه...اثباتش هم تعداد منفی هایی که گرفتی هست دوست عزیز...کاش یکم با تحقیق و بدون تعصب حرف میزدی...

    • amir

      شما همه تعریفت از گوشی همین چیزا هستش بهتره سمت اپل نیای داداش به علاقه کسی هم بی احترامی نکن

  • high end

    نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ ?????????

    • aminhosseini

      گلکسی اس8 هم همینه

  • MasoudZ

    امیدوارم همینطور باشه,چون حسگراثر انگشت زیر لوگو اپل یا کنار دوربین خیلی بدجاییه

مطالب پیشنهادی