ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید سیلور
تکنولوژی

evleaks: نکسوس ۶ وجود خارجی ندارد، اندروید سیلور حدود فوریه ۲۰۱۵ می آید

قبل از تولد دیجیاتو شایعاتی راه افتاد که خبر از تعطیلی برنامه نکسوس و راه اندازی برنامه اندروید سیلور (Android Silver) برای تلفن های هوشمند گوگل می داد. بر این مبنا گویا قرار است گوگل ...

نیما دادگستر
نیما دادگستر منتشر شده در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳  |  ۱۱:۳۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

قبل از تولد دیجیاتو شایعاتی راه افتاد که خبر از تعطیلی برنامه نکسوس و راه اندازی برنامه اندروید سیلور (Android Silver) برای تلفن های هوشمند گوگل می داد. بر این مبنا گویا قرار است گوگل به جای ساختن تلفن های نکسوسی مانند نکسوس ۴ یا ۵، روی بیاورد به استفاده از پرچمدارهای قدرتمند اندرویدی و آنها را با چسب اندروید خالص گوگلی در هم آمیزد و به دستان شما بچسباند.

امروز لو دهنده مشهور، evleaks در ۳ توییت جالب، خبرهای جدیدی درباره نکسوس ۶ و اندروید سیلور داد:

evleaks

evleaks

نکسوس ۶ وجود خارجی ندارد... الوداع. [اما] نگران نباشید، رعدی نقره ای در این ابرها هست... اندروید سیلور حدود فوریه ۲۰۱۵ (بهمن یا اسفند ۹۳) می آید.

گفته می شود گوگل در ازای قرض گرفتن سخت افزار پرچمداران اندرویدی و کنترل کامل بر رابط کاربری و نرم افزاری تلفن های اندروید سیلور، قرار است آنها را با تبلیغات سنگین همراه با برنامه های قسطی شرکت های مخابراتی امریکا عرضه کند که این می تواند باب میل شرکت های تلفن ساز باشد.

evleaks: "در این ابرها رعدی نقره ای دیده می شود."

مجموع این خبرها بیشتر ما را یاد عرضه دو پرچمدار سامسونگ و اچ.تی.سی همراه با اندروید خالص و پسوند Google Edition می اندازد. گویا گوگل از این برنامه که محدود به بازار امریکا بوده، رضایت زیادی کسب کرده و می خواهد گسترشش دهد. و حدس بزنید چه، اگر من جای تیم کوک بودم، لااقل کمی از این زیرکی گوگل نگران می شدم. نظر شما درباره این رعد نقره ای چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • منصور ببری

    چه فایده تو ایران هیچ خبری نیست از این کارا و قیمتها

  • Mehran

    من موندم این اندرویدی ها محترم چی فکر کردن اقایون و خانوما این همه شرکتید هنوزامار یک کوچولو تو بعضی از کشورها از ما جلویید به خدا زشت نیست هنوز بعضی جاها هم ما جلوییم تازه با ارزش ترین شرکت هم که ماییم چی میگید؟ای اپلی های خیلی محترم تر کمممممممممک الانه که بشم ۴۰- کممممممممک ترسو هستن دیگه جواب ندارن

  • شهاب رهنما

    تیم کوک باید دوباره خودش رو کوک کنه :)

    • Mehran

      خجالت بکش به اسم گیر نده اگه اینجوریه مدیر عامل بخش موبایل های سونی میدنی اسمش چیه؟اگه نمیدونی برو ببین.ببین اون باید چیکار کنه؟:))

      • شهاب رهنما

        یه شوخیه دوست عزیز

  • atashafiee

    نگران؟تیم کوک همین الانشم از اندروید و گوگل عین چی میترسه

  • kiomars

    اوه!یعنی میخواد اندروید خالصشو با اپل به رقابت در بیاره؟:)
    اشکال نداره تیم کوک را باکی نیس؛))

  • علي توسليان

    خيلي ديره اسفند يعني ٥-٦ ماه بعد از عرضه آيفون هاي جديد وهم زمان به عرضه s6 & z4

    خرم نمير بهار مياد اندرويد سيلور با تبليغات سنگين مياد

  • barobach

    سیاست گوگل تو سری نکسوس خیلی عجیبه
    اصلاً گوگل عجیبه
    الان داره پرچمدارهارو با نسخه گوگلی میفرسته تو بازار
    فکر کنم در آینده وقتی گوشیتو روشن میکنی ازیت میپرسه
    رابط سازنده اجرا شه یا خام!

  • سامان

    بچه ها توجه دارین هرجا نیما دادگستر هست ما همچنان با قضیه قابلیت ویرایش کامنت درگیریم :)) جان من مثل نارنجی یه چند سالی طولش ندید ی ویرایش بذارین - راستی تم سایت توی IE هدررو درست نشون نمیده :|| چیه اینجوری نگاه کردن نداره خب از IE استفاده میکنم دیگه :(

    • sadegh

      توی IE11 که من استفاده میکنم مشکلی نداره... تازه یه مشکلی توی کروم هست که توی IE نیست، اونم اینکه مثلا نیما دادگستر رو تو یه خط نمی نویسه! یعنی بعد نیما یه شِبه اینتر میخوره!

  • حسین (من عاشق اپلم)

    کلا از سری گوشی های نکسوس مخصوصا طراحیشون خوشم میاد.
    ولی همیشه یه کاستی هایی درسون بوده.

    • پارمیدا

      چون پرچمدار نیستند و بیشتر یک میان رده قدرتمند محسوب می شوند

      • حسین (من عاشق اپلم)

        کاملا درست. ولی از یه نظر زی وان کامپکت هم یه میان رده محسوب میشه. دوما منظور من فقط از لحاظ قدرت نیست!!!

  • Mehran

    سلام.ببخشید یک سوال دام اگه خواسته باشیم مثل شماها این قدر تو این زمینه ها پیشرفت کنیم؟یا مثلا نویسنده سایت خوبی مثل این بشیم باید از کجا شروع کنیم ببخشد که نسبت به موضوع بی ربطه

    • نیما دادگستر

      اینجا رو بخونید لطفا، شاید به بهبود دیدگاه تون کمک کنه دوست من:
      http://digiato.com/jobs/

      • Mehran

        بابت راهنمایی ممنون الان چون وقت امتحان هاست زیاد وقت ندارم ولی تابستان چرا سابقه خاصی ندارم ولی خیلی به اینکار علاقه دارم ترجمه هم میتوانم بکنم اگه شما یک موضوع به من بدید من تحقیق میکنم براتون میفرستم یا ترجمه میکنم ببنید چجوریه اگه لیاقتش را دارم خوشحال میشم کنارتون باشم

    • عبداله احمدی (galaxy)

      باید تسلط کامل به زبان انگیلیسی تسلط کامل بر مجموعه افیس تخصص کامل در حوزه ای تی و... داشته باشی

      • Mehran

        بله میدونم ولی از کجا این تسلط را پیدا کنم؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی