حالت های مختلف کوییک ویندو در ال جی جی ۳
پرچمدار ۲۰۱۴ ال جی در کمتر از یک هفته معرفی خواهد شد و evleaks علاوه بر انتشار ده ها عکس از آن، حالا نیم نگاهی به قابلیت کوییک ویندو (Quick Window) را هم میسر کرده و ...
پرچمدار ۲۰۱۴ ال جی در کمتر از یک هفته معرفی خواهد شد و evleaks علاوه بر انتشار ده ها عکس از آن، حالا نیم نگاهی به قابلیت کوییک ویندو (Quick Window) را هم میسر کرده و شما می توانید حالت های مختلف آن را در بالا ببینید.
از واقعیت نمی شود گذشت: این پنجره گرد که از پشت کاور مخصوص G3 قابل دسترسی خواهد بود، ما را یاد رابط کاربری Android Wear گوگل برای ساعت های هوشمند می اندازد. گویا الجی به خوبی از همکاری نزدیکش با گوگل برای آن استفاده برده.
الجی جی ۳ در ۶ خرداد معرفی می شود و اولین تلفن از یک برند معتبر جهانی خواهد بود که نمایشگر QHD (رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) دارد. فوکوس لیزری نیز دیگر ویژگی جالبی است که برای جی ۳ برشمرده اند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

یه سوال داشتم ..این کیف اصلی رو از کجا میشه تهیه کرد من زیاد گشتم همه جا اصل نیستش ؟ کیف هم که تو خود جعبه گوشی هست همرنگ خود گوشی نیست تازه تقلبی هم هست؟؟
ولی اسم ال جی بد در رفته به قول یکی از دوستان مثل اینه که و پایین شهر یه خونه خیلی خوب بخری
الجی و هوآوی دوشرکتین که بدون حاشیه و صروصدا کار خودشونو میکنن نه دادگاهی نه هزینه های تبلیغ نجومی
KHEYLI GHASHANGE....................
KHEYLI ZIBASTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
واقعا زیبا و کاربردی ، نسبت به G2 خیلی پیشرفت کرده
باریکلا الجی
الجی واقعا پیشرفت تحسین برانگیزی داشته تو oled tvیکه تاز بازاره شرکتای دیگه توان رقابت باهاش ندارن؛فقط اگه در کنار این صفحه نمایش یک باتری قوی بذاره فوق العاده میشه؛به هر حال باید تا روز معرفیش صبر کرد!
اين G3 بدون شك خيلي چيز خفني خواهد بود كلاً الجي مسير درستي رو درپيش گرفته،واقعاً بايد گفت پرچمداراش خيلي خوبن
به نظر من گلنس نوکیا یه چیز دیگست
بعد از ۱۲ سال نوکیا داری دارم میرم سمت الجی ، از الان ۲ میلیون فرستادم برا دوستم که تا گوشی اومد بفرسته بیاد