ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کوییک ویندو در ال جی جی ۳

حالت های مختلف کوییک ویندو در ال جی جی ۳

پرچمدار ۲۰۱۴ ال جی در کمتر از یک هفته معرفی خواهد شد و evleaks علاوه بر انتشار ده ها عکس از آن، حالا نیم نگاهی به قابلیت کوییک ویندو (Quick Window) را هم میسر کرده و ...

نیما دادگستر
نیما دادگستر منتشر شده در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳  |  ۰۷:۰۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پرچمدار ۲۰۱۴ ال جی در کمتر از یک هفته معرفی خواهد شد و evleaks علاوه بر انتشار ده ها عکس از آن، حالا نیم نگاهی به قابلیت کوییک ویندو (Quick Window) را هم میسر کرده و شما می توانید حالت های مختلف آن را در بالا ببینید.

از واقعیت نمی شود گذشت: این پنجره گرد که از پشت کاور مخصوص G3 قابل دسترسی خواهد بود، ما را یاد رابط کاربری Android Wear گوگل برای ساعت های هوشمند می اندازد. گویا الجی به خوبی از همکاری نزدیکش با گوگل برای آن استفاده برده.

کوییک ویندو در ال جی جی ۳

الجی جی ۳ در ۶ خرداد معرفی می شود و اولین تلفن از یک برند معتبر جهانی خواهد بود که نمایشگر QHD (رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) دارد. فوکوس لیزری نیز دیگر ویژگی جالبی است که برای جی ۳ برشمرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • reza390

    یه سوال داشتم ..این کیف اصلی رو از کجا میشه تهیه کرد من زیاد گشتم همه جا اصل نیستش ؟ کیف هم که تو خود جعبه گوشی هست همرنگ خود گوشی نیست تازه تقلبی هم هست؟؟

  • sepehr_samadvand

    ولی اسم ال جی بد در رفته به قول یکی از دوستان مثل اینه که و پایین شهر یه خونه خیلی خوب بخری

  • *Mr.geek*

    الجی و هوآوی دوشرکتین که بدون حاشیه و صروصدا کار خودشونو میکنن نه دادگاهی نه هزینه های تبلیغ نجومی

  • ZAHRA

    KHEYLI GHASHANGE....................

  • ZAHRA

    KHEYLI ZIBASTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

  • رضا صادقی

    واقعا زیبا و کاربردی ، نسبت به G2 خیلی پیشرفت کرده
    باریکلا الجی

  • Steve

    الجی واقعا پیشرفت تحسین برانگیزی داشته تو oled tvیکه تاز بازاره شرکتای دیگه توان رقابت باهاش ندارن؛فقط اگه در کنار این صفحه نمایش یک باتری قوی بذاره فوق العاده میشه؛به هر حال باید تا روز معرفیش صبر کرد!

  • morteza

    اين G3 بدون شك خيلي چيز خفني خواهد بود كلاً الجي مسير درستي رو درپيش گرفته،واقعاً بايد گفت پرچمداراش خيلي خوبن

  • محمود

    به نظر من گلنس نوکیا یه چیز دیگست

  • به امید اینکه دیجیاتو ، دیجیاتو بمونه

    بعد از ۱۲ سال نوکیا داری دارم میرم سمت الجی ، از الان ۲ میلیون فرستادم برا دوستم که تا گوشی اومد بفرسته بیاد

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی