الجی جی ۳ درب قابل جداسازی، باتری قابل تعویض، و شکاف میکرو اس دی دارد
دیگر اگر کوچکترین جزئیاتی هم از LG G3 ناگفته باقی مانده بود، خیال تان راحت که از پشت پرده بیرون افتاد. جی ۳ که قرار است نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD داشته باشد، از منظر دیزاین ...
دیگر اگر کوچکترین جزئیاتی هم از LG G3 ناگفته باقی مانده بود، خیال تان راحت که از پشت پرده بیرون افتاد. جی ۳ که قرار است نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD داشته باشد، از منظر دیزاین و همه کاره بودن هم می خواهد شماره یک دنیا شود (اینکه می تواند یا نه بحثی دیگر است). مقام اول در نسبت نمایشگر به کل سطح را که از آن خود می بیند، و طبق عکس های منتشره، درب پشتی آن نیز قابل جداسازی است تا دسترسی به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری قابل تعویق، و شکاف میکرو اس دی میسر شود.
اگر می پرسید که شکاف میکرو اس.دی دقیقا کجا است، کافی است به برش بزرگ زیر نگاه کنید. در سمت راست، یک بخش تیره می بینید که زیر آن میکرو سیم کارت قرار خواهد گرفت و روی آن هم محل قرار گیری میکرو اس.دی است.
تقریبا هیچ چیز درباره ال جی جی ۳ باقی نمانده که ندانیم، جز توضیح دقیق کارکرد بخش سیاه رنگی که به قرینه فلش در سمت چپ دوربین عقب قرار گرفته. evleaks آن را فرستنده لیزری (احتمالا منظور مادون قرمز است) دانسته با کاربرد فوکوس خودکار بسیار سریع و در مراسمی که دیروز عکس های آن لو رفت هم تقریبا عکسی با همین مضمون دیده می شود.
تنها امیدواری این بود که پردازشگر دستگاه بر خلاف شایعات، اسنپدرگن ۸۰۱ نباشد و الجی از اسنپدرگن ۸۰۵ استفاده کرده باشد. اما نفس تان را برای آن نگه ندارید. evleaks دقایقی قبل اسکرین شاتی را از بنچمارک آنتوتوی جی ۳ منتشر کرده. اسنپدرگن ۸۰۱ با گرافیک آدرینو ۳۳۰ را قطعی بدانید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


رو پلاستيك سفيده بالاش زوم كنيد نوشته ميكرو اس دى،ولى اين چرا اينهمه پيچ داره پشتش!!
انگاری ناف این کره ای جماعتو با چاقوی پلاستیکی بریدن!
:|
1 سوال درشو مثه پرچمدارای سامسونگ میشه خم کرد ؟؟؟؟
تو بررسی آقا نیما حتما معلوم میشه ، باید دید کدوم بهتر خم میشن و کدوم با سرعت بیشتری به حالت اولیه برمیگرده!!
از ۳ گیگ رم حدود ۹۰۰ تاش خالیه
ماشالله به بهینه سازی!!!
کلا چیزی مونده لو نرفته باشه؟!من میگم یهو دیدیم واسه فروش هم اومدش تو بازار!الجی معرفی نکنه سنگینتره!دیگه موقع مراسم داره توضیح میده مشخصاتو همه حضار میگن میدونیم اینارو باو گوشیو رد کن بیاد!
فقط یه چیز مونده اونم اینکه آیا ضد آب هست یا نه؟
ارزش نداره
نمیدونم نمایشگر با اینهمه پیکسل به چه دردی میخوره ؟؟
خوب ميكرو سيم پايين باشه اين بالا سيم رو چجورى ميخوايم در بياريم!!!O_o
واقعا من جا مدير عامل الجى بودم تو سايت قيمتش ميزدم ميذاشتم واسه فروش!
باتري و سرعت كه عملا تو اين نسخه نابود شده است.
واقعا جالبه ¡
گلکسی اس 5 الان بین یک و هشتصد یا دو میلیون قیمت داره یعنی با مشخصات مشابه و بعضا بالاتر از اکسپریا زد 2 و اچ تی سی وان ام 8 حدود یک میلیون از این دوگسی ارزون تره !
واقعا ایول داره سامسونگ !
محاسبه رياضيتم كه ضعيفه!يا شايد رو اينم تعصب داريد!
m8 من ٢ روز پيش خريدم ١٩٨٠
z2 ٢٣٤٠
s5 ٢١٩٠
فك نكنم ١ ميليون فاصله باشه!!اين مدل ١٨٠٠ كه طبق معمول از cpu بخارى برقى استفاده ميكنه!
در جواب عید:
جناب سعید خان،شما چجوری 1980 خریدی؟! من که هر جا قیمت کردم 2200 به بالا بوده ام 8، اس 5 هم که بدون گارانتی، 1860 هستش با گارانتی 1990 و با گارانتی مایکروتل 2080 هس فک کنم. بعدشم شما اطلاعاتت کمه مجبور نیستی دروغ پراکنی کنی، سی پی یوهای جدید سری 5422 لکسینوس هیچ مشکلی نداره، و مشکلات قبلیش رو ی اس 4 حل شده، هم مصرف باتریش بهینه شده و هم اینکه اصلا داغ نمیکنه دوستم داره و هیچ مشکلی باهاش نداره، از لحاظ گرافیک هم فوق العادس، این سری پردازنده ی دست کمی از 801 نداره!!! شما یکم خودتو آپدیت کن تو گذشته نمونی زیاد!!!
يكم چرخ بزنيد توى سطه شهر ميبينيد اسنپدراگون اس ٥ قيمت بالاتر از اين چيزيه مه شما ميگيد،بله حق با شماست من كم تجربه ام تو اين زمينه اما بلد نيستم دروغ بگم چيزى ميگم كه ديدم.
بنده محل كارم يكى از شهر حال بندرى هستش،اما بچه اينجا نيستم،دوستانى توى اين شهر دارم،همه ميدونن كه گوشى ها اكثرا از اين شهر ها وارد كشور ميه و هميشه قيمت پايين تر از شهر هاى مركزى هستش،قيمت جايى كه من گرفتم ٢١٢٠ بود ايشون بخاطر اشتا بودن با من ١٩٨٠ حساب كردن،لطفا شما تجربه منيد بعد بگيد بنده توى مغازه ١٥ دقيقه با s5 كار كردم داغ كرد باور نميكنيد خودتون تست كنيد.بازم اگه فك ميكنيد اطلاعات ندارم شما ببخشيد.
ایندفعه رو بخشیدمت
تکرار نشه :|
البته m8 تو بازار بين ٢١٠٠ تا ٢١٥٠ هستش واسه من اشتا بود كم كرد.
واقعا تو کف حساب کردنت موندم!!اون اس 5 که دیدی 1.800 هست پردازنده اکسینوس داره اما اونی که مشخصات مشابه یعنی پردازنده اسنپدراگون 801 داره حدود 2.200 هست که با m8 برابره. اینم لینکش.
http://www.alldigitall.ir/product/61490/Samsung-Galaxy-S5-G900F#page=1
http://www.alldigitall.ir/product/57176/HTC-One-(M8)#page=1
سلام
داداش طبق بررسی ها توی اس ۵ گوشیهایی که پردازنده اکسینوس دارن یه ذره قویترن
خواستی مدرک هم میدم
اما تو اس ۴ انگاری اسنپدراگون بهتر بود
ریاضی دانان عزیز ! ام 8 دومیلیون و هشتصده.
این فروشگا آل دیجیتال هم ملاک نیست ملاک بازاره !
نمیدونم شاید بازاری قیافت رو دیده اسکل فرضت کرده این قیمتو گفته یا شایدم این قیمت مال روز های اولش باشه، چون الان همه سایت ها حتی mobile.irهم که قیمتاش رو خود مغازه دار ها .ارد میکنند اینقدر بالا نیست!!
وقتى ميخواى دروغ بگى شعور واسه مخاطبت قائل شو!كجا m8 ٢٨٠٠ !!!!!iphone 5s 32 با ضمانت در مياد ٢٧٥٠ !
اینا که زیاد مهم نیست شکاف میکرو اس دی طبیعیه باطری اینا هم قوی باشه قابل تعویض نبودم نبود ...چون صفحه کواد اچ دیه بعد باطری 3000 کم نیاره باطری عالیه ... اره مثل اینکه بدنه پلاستیکیه سامسونگ دیگه تکو تنها نیست ...شایدم تو کره فلز پیدا نمیشه اصلا !!!! هه