سامسونگ ساعت هوشمندی می سازد که تلفن هم خواهد بود [گزارش]
در همهمه معرفی گلکسی گیر توسط سامسونگ، شایعه ای درباره یک ساعت هوشمند عجیب شنیده می شد. ساعتی که می توانست هم روی مچ بسته شود و هم تلفن باشد. اما آنطور که دیدیم ساعت ...
در همهمه معرفی گلکسی گیر توسط سامسونگ، شایعه ای درباره یک ساعت هوشمند عجیب شنیده می شد. ساعتی که می توانست هم روی مچ بسته شود و هم تلفن باشد. اما آنطور که دیدیم ساعت های سری گلکسی گیر تا امروز چنین خاصیتی نداشته اند. حالا وال استریت ژورنال که آن خبر را منتشر کرده بود، می گوید کار سامسونگ با این ایده ادامه دارد.
طبق خبر WSJ این ساعت سیم کارت خور در دست توسعه است و می رود تا تمام کارهای اولیه یک تلفن هوشمند، از دریافت ایمیل و تماس گرفته تا خوانش ضربان قلب کاربر را انجام دهد. در ضمن، قراراست مثل برادرهای خود در سری گیر که از پسوند گلکسی بی بهره اند، سیستم عامل تایزن روی آن نصب باشد که با این وصف، عجیب ترین تلفن تایزنی هم خواهد بود!
سوال اصلی این است که آیا واقعا کسی یک ساعت سیم کارت خور می خواهد؟ ولی احتمالا این سوال سامسونگ را زیاد به خود مشغول نکرده زیرا قدرت تبلیغات و نفوذ برند این شرکت می تواند نیازهایی را به جامعه مصرفی تحمیل کند. به قول معروف: شاید با عرضه اش، مردم به نیازی پی ببرند که تا قبل از آن حسش نمی کردند.
شما در این باره چه نظری دارید؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
جالبه که کامنتای مخالف خودشونم رو هم پاک میکنن!!!
با سلام به همه دوستان.فضای این سایت آزاده و هرکس میتونه نظر خودش رو محترمانه بیان کنه و نباید ناراحت شد.به نظر بنده اپل و سامسونگ نسبت به هم متفاوتند نه متقابل.هر کدوم مزیت های خودشون را دارند. تو اسمارت فون سامسونگ رو می پسندم،خودم هم نوت 3 دارم.به نظرم بی نظیره حالا میخواد پلاستیکی،کاغذی یا فلزی باشه.
نظر من اینه که شما شروع نکرده جبهتون رو مشخص کردین و کاملا دارین سامسونگ رو میکوبین، تمام خبراتون یکی درمیون درباره اپله بقیه شرکتا هم که مهم نیست.
البته من اصلا طرفدار سامسونگ یا هیچ شرکت دیگه ای نیستم ولی اکثر خبراتون درباره اپله! و کوبوندن سامسونگ!
با سلام. از قدیم گفتن برای موفقیت تو هر زمینه ای یا باید best باشی یا باید first باشی.
جلوی سرعت پیشرفت تکنولوژی رو نمیشه گرفت و همه این تکنولوژی هایی که الان شاید بی معنی باشه پیش زمینه ای میشه برای گجتهای آینده.
این وسط شرکت هایی که لاکپشتی پیش میرن به همون اندازه کمتر سود میبرند
من که عاشق این چیزام !
این ساعت واسه کسایی خوبه که معمولا دستشون بنده!
vase shoma appleiha ke bad nis,cpu misazeo ram hehe,tarafdaresh nisama,ama dg appelia nagan ke samsung nabashe unam nis,
فارسی بنویس من چند سال پیش نارنجی رفتم اولین بار ..نظر میدادم انگیلیسی هروقت نظر میدادم منفیمیدادن ...بعد چند بار فهمیدم چون انگیلیسی مینویسم منفی مدین
سامسونگ فردا یخچالی میسازد که لباسشویی خواهد بود لباسشویی میسازد که کولر خواهد بود پرینتری میسازد که موبایل خواهد بود و ....
( به قول معروف: شاید با عرضه اش، مردم به نیازی پی ببرند که تا قبل از آن حسش نمی کردند ) . کسی چمیدونه ... مثه نسخه اول گلکسی نوت(N7000) که همه اولش میگفتن این قابلمه رو کی توی دستش میگیره ؟ ولی الان صفحه بزرگ شده یه نیاز و ترجیح داده میشه به صفحه کوچیک ...
فقط امیدوارم طراحیش خوب باشه
به نظرم ساعت هاي هوشمند تا موقعي كه اپل دوباره از نو اختراعش نكنه به جايي نميرسن
قربون اپل و طرفداراش! :)
ولی راس میگی،اپل چیز بنجل نمیده به بازار.یه تکنولوپی رو خوب توسعه میده و آخر سر یه چیز به درد بخور میده بیرون.
پيشنهاد ميكنم بري چشم پزشكي،چون اولش نوشتم به (نظرم) به كسي هم توهين نكردم اگه خودت مشكلي داري با خودت پس بهتره مشكلتو با خودت حل كني،ولي اگه كه نه با (نظرم)مشكل داري،منفي رو گزاشتن واسه همچين مواقعي.
چرا گارد میگیری عمو؟مشتاتو باز کن!اول کامنتم شوخی بود بقیشم تایید حرف شوما.من خودم اپلو دوس دارم!
برا اينكه خيليا هستن هي تيكه ميندازن البته دور از بچه هاي ديجياتو، ولي اگه شوخي بود ببخشيد متوجه نشدم