نوکیا X2 تلفنی با بوت دوگانه اندروید و ویندوز فون خواهد بود
با از راه رسیدن گزارش ها درباره ساخت نوکیا X2 توسط مایکروسافت، به نظر می رسد این تلفن بیش از آنچه به نظر می رسید جذاب باشد. طبق اظهاراتی ناشناس در اپلیکیشن اجتماعی Secret، نوکیا ...
با از راه رسیدن گزارش ها درباره ساخت نوکیا X2 توسط مایکروسافت، به نظر می رسد این تلفن بیش از آنچه به نظر می رسید جذاب باشد. طبق اظهاراتی ناشناس در اپلیکیشن اجتماعی Secret، نوکیا X2 دارای بوت دوگانه اندروید و ویندوز فون و امکان اتصال به سرویس های گوگل پلی خواهد بود. این یعنی مایکروسافت از رویکرد نوکیا X1 که از اندروید اختصاصی استفاده می کرد، کوتاه خواهد آمد.
اگر با Secret که این خبر در آن لو داده شده آشنا نیستید، باید بدانید که این اپ امکان ارسال نظرات به طور ناشناس را دارد و از این رو منتشر کردن خبرهای غیررسمی در آن، ایده آل است. در آن سو، اینکه مایکروسافت در حال حاضر نوکیا را در اختیار گفته و اداره می کند (و از این رو صاحب برند نوکیا X نیز شده)، احتمال استفاده از ویندوز فون و اندروید در نوکیا اکس ۲ را منطقی جلوه می دهد.
طبق بنچمارک آنتوتو، مایکروسافت مشغول آماده سازی نوکیا اکس ۲ با این مشخصات است: «نمایشگر ۴.۳ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰، یک گیگابایت رم، چهار گیگابایت حافظه، دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و ۰.۳ مگاپیکسلی در جلو، و چیپ اسنپدرگن ۲۰۰.»
نظر شما درباره تلفنی با بوت دوگانه اندروید و ویندوز فون چیست؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

تو قیسیوکشون تکذیب کردن می گن فقط آندرویده و شبیه به ویندوزن
فکر نکنم کشش داشته باشه ... ولی این روش باحاله کلا گوشی هایی بسازن درجه یک و قدرتمند ولی با بوت دو گانه خیلی کولاک میشه ها میشه ها
خیلی جالب میشه فکر کن داری گوش رو روشن میکنی انتخاب میکنی با کدوم سیستم عامل بیاد بالا
احتمالا نخواهد بود چون که روی حافظه داخلی ۴ گیگ به زور اندروید یا ویندوز فون جا میگیره دوتا سیستم عامل اونم تو ۴ گیگ تقریبا غیر ممکنه
سلام به همه دیجیاتوای ها(یعنی چی این اسم؟!)
اولین پستمه و خیلی خوشحالم که باز دور هم میبینمتون
دمتون گرم که ما رو هم از این سرگردونی بین سایتای مختلف نجات دادین
ایشالله که دوباره تجربه های خوب سایت قبلی رو وارد این سایت هم بکنین به خصوص سادگی قالبش
یه پیشنهاد هم اینکه لطفا همه ی متن یه مطلب رو تو صفحه اول سایت نذارین،یه تیکشو بذارین که اینقدر به هم ریخته به نظر نرسه و بشه تو هر صفحه مطلبای بیشتری گذاشت که کاربرا مجبور نشن هی برن به صفحه ی بعد
بخش دنیای اپلیکیشن هم ایده ی خوبیه و با اینکه هدفش معرفی هست فکر میکنم اگه بشه از همونجا هم اپ ها رو دانلود کرد خیلی بهتره
به امید روزای خوب...
میدونید چرا مایکروسافت میخواد این گوشی رو تولید کنه؟میخواد تولید کنه تا کاربرا دقیقا حودشون اندروید و ویندوز فون رو در کنار هم مقایسه کنن و ببینن که ویندوزفون با سخت افزار ضعیف به راحتی اجرا میشه ولی اندروید نه!
دروود .... دقیقا با شما هم نظرم . مایکروسافت مخصوصا داره یه سخت افزار ضعیف رو در اختیار کاربر ویندوز فون و اندروید میگذاره که کاربر بتونه از نزدیک مقایسه کنه و این بهترین استراتژی تبلیغی هست بجای میلیونها دلار شوهای سامسونگ
سلام به همه وممنون از سایت جدید وخوبتون;به نظر من این یه راه جدیده که نوکیا توش قدم گذاشته حالا باید دید چقدر موفقه وباعث کمک به نوکیا میشه.
خیلی جالب
جدا تولیدکنندگان به فکر گوشیهای بوت دوگانه اندروید - ویندوزفونی باشن خیلی طرفدار داره !
یکیش خود من !
یادش بخیر توی یه پستی نوشتم نوکیا بجای اینکه اندروید رو بندازه و وینفون رو بغل کنه برای بیرون رفتن از بحران باید گوشی اندرویدی بزنه. اون کامنت زیر هجمه ی منفیها محو محو شد O_o اصلا از سایت خارج شد و بعدها نوکیا ، گوشی اندرویدی خودش رو به نام نوکیا X معرفی کرد :|
نوکیا X گوشی میان رده رو به پایین با قمیت بسیار عالی با رابط کاربری یه چیزی تو مایه های مثل هیچکدام. فاقد فلاش معلوم نبود کدوم قسمت بازار رو هدف گرفته!!!
امید که X2 گوشی در حد برند نوکیا باشه
برو تو سایت دیجی کالا ببین پر فروش ترین گوشی چیه ، بعد میفهمی nokia xکدوم قسمت بازار رو هدف گرفته !!؟
سلام دوست عزیز:) ممنون از راهنمایی شما
.............
1100 نوکیا هم پرفروش ترین گوشی دنیا بوده با امکاناتی چون چراغ قوه و... ملاک پر فروش از دید شما چیه؟ لطفا اخرین کامنت توی همون سایتی که فرمودین و 117 تا لایک (پسند) خورده رو بخونید.
برو تو سایت دیجی کالا ببین پر فروش ترین گوشی چیه ، بعد میفهمی nokia xکدوم قسمت بازار رو هدف گرفته بود !!؟