تماشا کنید: مقایسه کامل اچ تی سی وان ام ۸ با اچ تی سی وان مینی ۲
اچ تی سی امسال هم به سبک پارسال نسخه کوچکتری از پرچمدار اعظمش را به بازار فرستاده. اچ تی سی وان مینی ۲ قرار است میانه زمین رقابت را پوشش دهد. جایی که یک پا ...
اچ تی سی امسال هم به سبک پارسال نسخه کوچکتری از پرچمدار اعظمش را به بازار فرستاده. اچ تی سی وان مینی ۲ قرار است میانه زمین رقابت را پوشش دهد. جایی که یک پا در دیزاین دارد و یک پا در قیمت مقرون به صرفه. فراموش کردن برادر بزرگ، یعنی One m8 برای هر کسی کاری است ناشدنی ولی چنانچه آن تلفن برای دست شما بزرگ است، می توانید به وان مینی ۲ فکر کنید. لااقل دیزاینی برازنده در دست خواهید داشت.
همان زبان طراحی فلزی با کمی پلاستیک در لبه ها، با اندازه ای کوچکتر میزبان دست شما می شود و البته دیگر خبری از دوربین ۲ تایی برای تشخیص عمق هم نیست، چیزی که شاید اچ.تی.سی بتواند به زودی آن را با ترفندهای نرم افزاری رفع کند. سایر مشخصات وان مینی ۲ را می توانید در خبر معرفی رسمی آن در دیجیاتو بخوانید.
این شما و این مقایسه ویدیویی دو محصول اچ تی سی: وان مینی ۲ و وان ام ۸.
(دانلود مستقیم ویدیو با حجم ۲۳ مگابایت)
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
شاهکار طراحی و نو آوری
یعنی تنها موبایلی رو که فعلا به غیر از آیفون قبول دارم همینه یعنی اگه پولشو داشتم مطمئناً در کنار آیفونم اینو هم میخریدم!!!
تنها نقطه ضعف طراحی این گوشی حاشیه های زیاد دور صفحه س.به غیر از این مورد به نظر من از همه ی گوشی های اندرویدی بهتره
همه جوره خوبه مواد عالی در ساخت گوشی ولی دوربین دوم از زیبایییش کاسته
ميني 2 يه مشكل خيلي بزرگي داره فك نكنم بتونه خوب بفروشه اونم باطريش لامصب ٦ ساعت پخش ويديو ! باطريش جي سا ام گذاشته خيلي ناميد كننده بود.
کاش سامسونگ از طراحی های hTc یه خرده الهام بگیره . hTc تنها شرکتیه که از لحاظ کیفیت ساخت و طراحی کمترین فاصله رو با اپل داره . اگه قیمت مینی با عمق جیب من همخونی داشته باشه قطعا یکی می خرم .
قیمت وان مینی 2 اعلام نشده ؟
مینی خیلی جذابه / یه حس متفاوتی داره / البته برای من اینطوری شاید یه نفر دیگه از ام۸ خوشش بیاد
مقايسه صفحه نمايششو ميدم با خودم گفتم اين ٢k كه ميخواد بياد خيلي مسخرست ١٠٨٠'از ٧٢٠ هيچ فرقي نداشت تو اين دو مدل تازه وان ميني ٢ روشن تر بود!
این شرکت عجوبه ایی هست برای خودش یعنی اگه الان بخوام برندیو انتخاب کنم یکی htc هست یکیم lg واقعا نوآوریو دارم به چشم میبینم