ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

درباره اسمارت کیبورد ال جی جی ۳ بیشتر بدانید

جدیدترین محصول ال جی با نام G3 به طور رسمی معرفی شده و کیست که با آن آشنا نشده باشد. اما یکی از امکاناتی که در کنفرانس معرفی این محصول روی آن مانور داده شد، ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۷ خرداد ۱۳۹۳  |  ۰۰:۱۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

جدیدترین محصول ال جی با نام G3 به طور رسمی معرفی شده و کیست که با آن آشنا نشده باشد. اما یکی از امکاناتی که در کنفرانس معرفی این محصول روی آن مانور داده شد، کیبورد هوشمندش با نام Smart Keyboard بود.

شاید در نگاه اول این کیبورد آنچنان هوشمند به نظر نرسد اما در اصل کیبورد هوشمند جی ۳ مدام مشغول تفسیر و تحلیل نحوه لمس و تایپ شما است و به آرامی روش تایپ تان را که منحصر به شما است، یاد می گیرد.

به طور مثال اگر شما چند بار به اشتباه حرف S را به جای حرف A تایپ کنید، اسمارت کیبورد G3 با هوشمندی این موضوع را می فهمد و فضای تایپ حرف A را بزرگتر می کند. این موضوع به نوعی شبیه کیبورد های بلکبری است. در ضمن، شما این امکان را دارید که سایز کیبورد را بنا به سلیقه خود تغییر دهید که این نیز یک قابلیت خیلی خوب برای افرادی با انگشتان بزرگ یا چشمان ضعیف است.

شما به سادگی می توانید اندازه کیبورد را از کوچک ترین تا بزرگترین حالت ممکن (مانند تصویر بالا) تغییر دهید و همچنین مکان قرار گیری دکمه سمبل ها (در دو طرف کلید Space) را هم عوض کنید. شاید این موضوع کمی احمقانه به نظر برسد که ال جی برای یک کیبورد اینقدر زمان گذاشته و هزینه کرده باشد ولی از سوی دیگر، برای رقم زدن یک تجربه کاربری هوشمندانه برای مشتریان توسط کمپانی ها همیشه نکته ای مثبت ارزیابی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • عبداله احمدی (galaxy)

    خیلی کاربردیه ...من همیشه با کیبرد نوت2 که داشتم درگیر بودم با اینکه نوشته هاشم بزرگ بود ...این عالیه خدایی

  • borna_talebi

    یه چیز جالب یادم اومد، اگه اشتباه نکنم تو نارنجی یه مطلب درباره حساسیت متفاوت صفحه ایفون5s بود که اقا نیما اومدن دلیل آوردن،تو همون جا به این قابلیت که یه حروف رو بزرگتر نشون داده اشاره کردن،حالا این پتنت اپل بوده یا نه خدا میدونه.اما میدونم قبلن هم بوده. قابلیت حذف علامت ها کنار اسپیس هم که گوشی های سونی رو میدونم داره،بقیه رو اطلاع ندارم.

  • محمد مهدی

    سلام.ببخشید نمیشه درمورد ویندوز فون بنویسید؟؟؟

  • salmans2s

    زومیت خر است. بیشعورا بدون دلیل نام کاربریمو پاک کردن.

    • محمد مهدی

      سلام.اگه همینطور هم که شما میگید باشه نباید فحش بدید که

  • احمد احمدی

    خدا را شکر می کنم که یواش یواش داره جای خالی نارنجی پر میشه ولی هیچ چیز خاطرات وبلاگ نویسی های نارنجی را پر نمیکمه امروز از سر نا امیدی یه سر به نارنجی زدم و تازه متوجه این سایت شدم کلی کیف کردم با دیدن این سایت جدید ، امید وارم برای نگهبان و نردبان هم برنامه ای داشته باشید به خصوص برای قسمت برنامه نویسی نردبان .

  • Sahy

    Z2 phonesh inferared dare?

  • Mohammad Amin

    نظر شما باید توسط ادمین تایید شود!
    آخه چرا ؟!

  • ارشیا

    سلام و خسته نباشید
    امیدوارم که مثل نارنجی موفق باشید
    اما پایانتان مثل نارنجی نباشید .
    به امیدبهترشودن سایت ....

  • Mohammad Amin

    اصلا هم احمقانه نیست قابلیت خوبیه شاید زیاد کاربردی نباشه.
    قیمتش هم مشخص شه برای خریدن یا نخریدن تصمیم گیری میکنم !! قیمتش به دلار رو باید ضربدر 5 کرد تا قیمت در ایران بدست بیاد !!!

  • امیر راد

    نارنجی جان .... إ ببخشید٬ دیجیاتو جان !
    بابا تو هم که با این تایید دیدگاه توسط ادمین که من رو کشتی که !

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی