ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارژ القایی به جمع ویژگی های احتمالی iWatch اضافه شد

بعد از خبر دیروز درباره iWatch، امروز هم گزارشی از چین منتشر شده و حکایت از استفاده اپل از فناوری شارژ القایی یا بی سیم برای این گجت هوشمند دارد. کارمندان یک شرکت چینی تولیدکننده ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۸ خرداد ۱۳۹۳  |  ۲۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بعد از خبر دیروز درباره iWatch، امروز هم گزارشی از چین منتشر شده و حکایت از استفاده اپل از فناوری شارژ القایی یا بی سیم برای این گجت هوشمند دارد. کارمندان یک شرکت چینی تولیدکننده محصولات الکترونیکی با نام Luxshare ادعا می کنند که این شرکت نمونه هایی از تجهیزات و ماژول شارژ القایی را برای اپل ارسال کرده تا در صورت تایید، در آیواچ استفاده شود.

ساعت های هوشمند فعلی نیاز به شارژ توسط کابل دارند. بنابراین می توان گفت اپل به نوعی از رفع این کمبود برای خاص کردن محصول خود استفاده خواهد کرد. منابع مختلفی حدس زده اند که اپل آیواچ را در نیمه دوم امسال به بازار عرضه خواهد کرد. در این رابطه برخی منابع از Luxshare سوالاتی پرسیده ند اما به دلیل آماده نبودن این محصول، پاسخی دریافت نکردند.

طبق خبری که پیش از این برای شما منتشر کردیم، طراحی آیواچ اپل با ظاهر یک ساعت دایره ای شکل در حال نهایی سازی است و در در اواخر جولای به مرحله تولید انبوه می رسد. قبلا در رابطه با مشکلی اساسی در ساخت آن یعنی عمر باتری پایین اخباری منتشر شده بود. گویا اپل در نظر دارد حداقل عمر باتری این ساعت هوشمند را از ۲ روز به ۵ روز ارتقا ببخشد. بیشتر ساعت های هوشمند به دلیل امکانات زیادی که دارند، در پایان روز نیازمند شارژ دوباره هستند و این خود یک مشکل بزرگ برای ساعت های هوشمند محسوب می شود.

مدیر ارشد اپل ادی کیو هم در مصاحبه ای با Re/code اعلام کرده در سال ۲۰۱۴  لشگر محصولات اپل در بهترین وضعیت ۲۵ سال اخیر خواهند بود اما مثل تمام مدیران اپل، او نیز هیچ اشاره ای به آیواچ نکرده. محصولی که امکان دارد یکی از محصولات کلیدی اپل برای امسال باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • علي

    اگر اپل نبود، شركتهايي مانند سامسونگ تا ده سال ديگه هم به اين طراحي نميرسيدند!

  • Vahid Moshiri

    چقدر خوشحالم باز دوستان رو دور هم میبینم ... سوتا بایت ... رضا ... دوربینی ..عبد الله ... و در مورد این مرام هم که طبق معمول قلبمون میاد دهنمون :)

  • Aydin

    سلام کسی میدونه کنفرانس wwdc2014 کجا پوشش زنده ویدیویی داره؟

    • Ali

      http://www.apple.com/apple-events/june-2014/
      از این لینک میتونین ببینین!

    • Thinkdifferent

      برنامه مخصوص wwdc رو از آیتونز دانلود کن نشون میده.درضمن سایت اپل اپس وبلاگ نویسی داره

  • RFMJ

    اپل تمام تلاشش رو میکنه که بهترین تجربه کاربری رو برای مشتریاش رقم بزنه
    و مطمئنم محصولی میسازه که نیازهای کاربر رو به بهترین شکل برطرف کنه

  • Saeed π

    ایشاللا که این نیست دیزاینش?

  • Amir_dp

    به نظرم شارژ القایی واسه ساعت اصلا توجیه نداره..مسلما استفاده از ساعت واسه مواقعیه که گوشی تو جیبمونه یا به هر دلیلی دم دست نیس. حالا همین شارژ القاییم نیاز داره تو حرکت نباشی.وقتیم توحرکت نباشی استفاده چندانی از گوشی نداری میتونی دستت بگیری!!
    در ضمن اگرم بخاطر مسائل سلامتیشه بازم وقتی تو دستت نباشه اطلاعاتیم از بدنت نمیگیره! پس بازم توجیه نداره!
    آقاا اصلا توجیه نداره!!
    در ضمن از اطلاعات تأمین کننده میشه برداشت کرد که هنوز تأیید نهایی از اپل گرفته نشده و ممکنه اصلنم نگیره.
    پس باااازم توجیه نداره!!!!!

  • رضا صادقی

    من بیشتر منتظر moto 360 ام تا هر ساعت دیگه ایی ، ولی خب iwatch ممکنه کلا قوائد بازی رو عوض کنه ، فقط انتظار ....

  • حامد

    به خدا بهتون قول ميدم وقتي ساعت رو ديديد از هيجان سكته كنيد . چون من مطمئنم كار روي اين محصول حتي تو زمان استيو جابز هم انجام ميشده از درز اخبار معلومه كه روي ساعت سال هاست داره كار ميشه مثله اثر انگشت كه سال ها روش كار كرد .

  • احسان

    با سلام .
    دست بالای دست بسیاره. دوستان دوران انحصاری بودن تموم شده.هرچی هم که بزنه حتما تنوع و قابلیت در شرکت های رقیب اونقدر هست که چیزی کم نداشته باشند

  • Mohsen

    من از اولم از ساعت هوشمند خوشم نميومد،به نظرم هيچ كاربردي تو كاراي روزمزه نداره.
    اگه عينك بسازه خيلي بهتره

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی