ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت هم ساعت هوشمند خواهد ساخت

چند روز پیش در Code Conference ، مدیر عامل مایکروسافت بر روی سن قرار گرفت و اعلام کرد که شرکتش سهل انگاری های گذشته را به فراموشی می سپارد و به آینده چشم خواهد دوخت. ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۹ خرداد ۱۳۹۳  |  ۱۱:۲۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند روز پیش در Code Conference ، مدیر عامل مایکروسافت بر روی سن قرار گرفت و اعلام کرد که شرکتش سهل انگاری های گذشته را به فراموشی می سپارد و به آینده چشم خواهد دوخت. مایکروسافت که در گذشته به علت تعلل بسیار، نتوانست جای پای محکمی در بازار تلفن های هوشمند پیدا کند، اکنون قصد دارد در حرکتی رو به جلو، ابزار های نسل بعد را تولید نماید.

بر اساس گزارشی که Forbes منتشر کرده، منابع خبری از داخل مایکروسافت بروز داده اند که این شرکت نقشه هایی جدی برای ساخت ساعت هوشمند را در سر می پروراند. ساعت هوشمند مایکروسافت از لحاظ ظاهری قرار است شبیه به Gear Fit سامسونگ باشد و در داخل خود از تکنولوژی و تجربه مایکروسافت در زمینه سنسور های حرکتی کینکت استفاده نماید.

بر خلاف ساعت سامسونگ که تنها با محصولات خودش کار می کند، ساعت مایکروسافت قرار است با اندروید، آیفون و ویندوز فون همخوانی داشته باشد. این ساعت به احتمال زیاد در تابستان پیش روی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • حمیـــد

    :D
    :)
    :(

  • محسن

    منم دیگه تو فکرشم یه ساعت هوشمند معرفی کنم.نمیدونم چرا شرکتا وقتی میدونن این ساعتا هیچ کاربردی نداره هی اصرار به طولیدش دارن

    • محسن

      تولید منظور بود
      دی جی ویرایش بذار

  • amir

    ظاهرش که مثل اسمارت واچ سونیه

  • mohammadmj

    سنسور های حرکتی کینکت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • نیمــــــــــا

    همه چیز مایکروسافتش خوبه :دی
    واقعا عالی میشه اگه که این ساعت با کنسول XBOX سینک بشه و بتوان در بازی ها ازش برای کنترل شخصیت های بازی و... استفاده کرد

  • فیتوپلانکتون

    مشکل اصلی این ساعت ها عمر باطریه و اینکه Pebble الان از رقبا خیلی جلوتره بخاطر همین عمر باطری و نمایشگر دوست داشتنیشه. بالشخصه فکر میکنم نمایشگرهای رنگی LCD / LED فعلا برای ساعت هوشمند بهینه نیستند (در روشنایی روز و زیر آفتاب پدر چشم آدم رو دایی میکنن) و بهتر روی جوهر الکترونیک E-ink و رفع مشکلاتش و جلوه های بصری اون کار بشه. امیدوارم مایکروسافت عمر باطری و سادگی طراحی رو قدای جلوه های گرافیکی محض نکنه.

  • pouya

    ساعت هوشمند با این چهارضلعی ها
    خیلی باجال میشه

  • KiarashGl | نوب :)

    خیلی خوبه مخصوصا این که با اندروید و آیفون هم کار میکنه. یعنی لازم نیست موبایل یا تبلت جدید بخریم :) خوبه که همه چی با هم سازگار باشه:D
    راستی یه سوال: اگه سیم کارت رو بذاریم تو ساعت پس چی بذاریم تو موبایل؟

    • او

      یه سیم دیگه!

  • حمید

    ویندوزفون 8 که واقعا عالیه ، هرکسی که با سری لومیا کار کرده باشه ، این اینو تصدیق میکنه(البته نواقصی هم داره که با آپدیتهای مایکروسافت داره حل میشه) . آینده ی بسیار خوبی داره ، در آینده ای نزدیک رقیب تنه به تنه اندروید میشه . قطعا ساعتش هم همین سیر پیشرفت رو خواهد داشت .. امیدوارم که بتونه یه فضای رقابتی عالی رو بوجود بیاره .

  • عبداله احمدی (galaxy)

    امیدوارم زیبا و باریک باشه .... فقط قیمته سرفیسی روش نزاره

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی