لو رفتن آیفون ۶ در جریان آماده سازی سالن WWDC14؟ [به روز رسانی]
به روز رسانی: این کلیپ ویدیویی جعلی از کار در آمد. وبسایت فرانسوی Nowhereelse.fr یک کلیپ کوتاه منتشر کرده و آن طور که ادعا می کند، محتوای آن مربوط به پشت صحنه آماده سازی سالن کنفرانس WWDC14 ...
به روز رسانی: این کلیپ ویدیویی جعلی از کار در آمد.
وبسایت فرانسوی Nowhereelse.fr یک کلیپ کوتاه منتشر کرده و آن طور که ادعا می کند، محتوای آن مربوط به پشت صحنه آماده سازی سالن کنفرانس WWDC14 است و رندری از آیفون ۶ در آن به نمایش در می آید.
با اینکه این وبسایت به شواهدی مبنی بر اصل بودن ویدیو اشاره می کند (در ادامه مطلب) ولی هیچ چیز قابل تایید نیست و به خاطر بی کیفیت بودن ویدیو نمی توان ارزش بالایی برای آن قائل شد. با این حال در ویدیو گوشه های گرد و خمیدگی های دور دستگاه قابل مشاهده هستند که Nowhereelse آنها را مشابه بعضی از قطعات و طرح های لو رفته منتسب به آیفون ۶ می داند.
خودتان ویدیو را در زیر ببینید و اسکرین شات هایی را که این وبسایت فرانسوی منتشر کرده در ادامه مطلب به تماشا بنشینید. آیا فکر می کنید این ویدیو و شواهد ارائه شده از طرف این وبسایت موثق هستند؟
(دانلود مستقیم ویدیو)
سوال مهم این است، آیا اپل دارد برای معرفی اولین آیفون در WWDC از زمان آیفون ۴ آماده می شود؟ هیجان خودتان را کنترل کنید. ممکن است این یک هیاهو برای هیچ باشد!
به روز رسانی: این کلیپ ویدیویی جعلی از کار در آمد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




اميدوارم ايفون ٤.٧ و ٥.٥ با هم مهرفي شوند تا يكسري نرن اولي رو بخرن بعد دوم بياد. مثال نمي زنم كه كدوم كمپاني رو مي گم
دوستانی که میگند گوشه ها گرده خوب نیست توجه کنند که گوشی بزرگ تر شده و با لبه های تیز اصلاً تو دست خوش دست نمیشه. چاره ای نیست جز لبه های گرد وگرنه خوش دستیه خودش رو از دست میده. تو جیب نمیره یا خیلی سخت در میاد به همه جا گیر میکنه.
100 % این نیست . آخه یکم فکر کنید . اینا قبل از مراسم فیلم رو از کجا آوردن آخه ؟ منطقی نیست جانم
قشنگ نیست اصلا
چرا اینجوری کرد اپل؟
دروغ و ساختگی هستن... ببینید کِی گفتم!
آقا من قلبم ضعیفه یعنی ممکنه آیفون جدید معرفی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوست دارم بشه....
آغا باور نكنيد مگه ميشه اپل آيفون توليد كنه جلوش مشكي باشه و پشتش سفيد؟
بعله آیفون با پنل جلویی مشکی و پشتی سفید داشتیم: 5c رنگ سفیدش اینجوریه :)
هیچی نمی تونم بگم بجز اینکه دارید دوباره به همون سایت محبوبمون تبدیل میشید
طراحی سایت برا موبایل ها فوق العاده زیبا شده
دس خوش
امسان طوفان به پا میشه ! فک کنم
اول اینکه خیلی خوشحالم بچه های نارنجی دوباره جایی رو برا ما دوس داران تکنولوژی ساختن و صد البته موضوعشان حل شده.
من خیلی منتظر ایفون 6 صفحه 5.5هستم امید وارم مثل ایفون 5اس زیبا باشه تا شکل ایپاد ها.