ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با همکاری Barnes & Noble معرفی کرد: تبلت گلکسی تب۴ نوک

دقایقی پیش سامسونگ با همکاری Barnes & Noble (بزرگترین کتابفروشی زنجیره ای در آمریکا) از تبلت جدید خود به نام Galaxy tab 4 nook پرده برداری کرد. سری تبلت های نوک محصول انحصاری بارنز اند ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۵ خرداد ۱۳۹۳  |  ۱۹:۰۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دقایقی پیش سامسونگ با همکاری Barnes & Noble (بزرگترین کتابفروشی زنجیره ای در آمریکا) از تبلت جدید خود به نام Galaxy tab 4 nook پرده برداری کرد.

سری تبلت های نوک محصول انحصاری بارنز اند نوبل بودند که طی سال های گذشته نتوانستند فروش چندانی را به دست آوردند؛ حال این کتابفروشی با سابقه، که به علت تعللش در ورود به حوزه دیجیتال قافیه را حسابی به آمازون باخته، در جدیدترین تلاشش سامسونگ را با خود همگام ساخته تا تبلتی با کیفیت را برای خوره های کتاب تولید نماید.

گلکسی تب ۴ نوک، نمایشگری ۷ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰ × ۸۰۰ پیکسل دارد و با اندروید کیت کت کار می کند. مهمترین مزیت این تبلت رابط کاربری اختصاصی Barnes & noble است که بر روی مطالعه تمرکز دارد و شما را به مجموعه بی نهایت این شرکت، شامل ۳ میلیون کتاب، مجله و روزنامه دیجیتال متصل می نماید.

دو شرکت هنوز در رابطه با قیمت این دستگاه اعلام نظری نکرده اند، اما پیش بینی می شود که تبلت جدید همانند گلکسی تب ۴، با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • امیر

    سلام هر تبلتی که وارد بازار میشه من جزو اولین کسایی هستم که برسیش میکنم و تاحالا هم تبلتی با کیفیت تر از تبلت های سامسونگ ندیدم چون مهم ترین ملاک یک تبلت یعنی کیفیت صفحه رو داره.

  • TROOL

    چرا من نمیتونم وارد پروفایلم بشم؟؟؟! میگه شما مجوز ندارید وارد این قسمت بشین

  • نیما

    کلی خوش‌ حالم . نوک اچ دی پلاسم رو با بد بختی خریدم و الانم باطریش خرابه گارانتی هم که تو ایران نیست.

    با این همکاری می شه نوک داشت با گارانتی . :)

  • Kian

    E-ink نیست، بعید می دونم خیلی مورد قبول کرم کتابا بشه.

  • rasol

    چرا من نمیتونم وارد پروفایلم بشم؟؟؟! میگه شما مجوز ندارید وارد این قسمت بشین

    • TROOL

      تو متن یک جا گفته درخواست همکاری با سامسونگ کرده برای اینکه بتونه محصول با کیفیتی روانه بازار کنه.هرکی دنباله کیفیته میاد دنبال سامسونگ حتی چند پست پیش درباره هم باتری معرفی شده برای ماشین توسط فورد و سامسونگ گفته شد.

  • ali

    تو متن یک جا گفته درخواست همکاری با سامسونگ کرده برای اینکه بتونه محصول با کیفیتی روانه بازار کنه.هرکی دنباله کیفیته میاد دنبال سامسونگ حتی چند پست پیش درباره هم باتری معرفی شده برای ماشین توسط فورد و سامسونگ گفته شد.سامسونگ انتخاب اول خیلی ها در سراسر دنیاس یا به عبارت دنیا بازار فروش دنیا دستشه بعد یه سری میان میگن سامسونگ بی کیفیته و از این حرفا.مردم دنیا جنسه خوب رو میشناسن

  • سوتابایت | Mars One

    طراحی این خیلی شبیه خیلی یا خیلی شبیه یه تبلت دیگس !!!

    • TROOL

      ملاک این حرفتون چیه ؟!
      اپل پاشو جلو مشتریاش دراز کرده بوده ؟!!!!

  • حامد میمنی

    من نمیدونم چرا بعضی میگن سامسونگ به مشتریاش احترام نمیزاره!!!!!!در واقع شرکتی که به مشتریاش به احترامی کرده اپل هست

    • فرزاد

      ملاک این حرفتون چیه ؟!
      اپل پاشو جلو مشتریاش دراز کرده بوده ؟!!!!

      • حامد میمنی

        همون قضیه ای مسیج. قیمت فوقالعاده بالاش نسبت به هزینه ای که برای خودش درمیاد

        • TROOL

          سامسونگ انتخاب اول خیلی ها در سراسر دنیاس یا به عبارت دنیا بازار فروش دنیا دستشه بعد یه سری میان میگن سامسونگ بی کیفیته و از این حرفا

        • فرزاد

          حامد جان یعنی این قضیه که شما میگین از دسترسی و اجازه آپدیت به نسل بعدی برای داشتن پلتفورم جدید واسه دیوایسهای قدیمی سامسونگ بیشتر تو چشم میاد !!!
          معلوم نیست سامسونگ 5 ماه دیگه بزاره اس 5 نسخه بعدی اندروید رو داشته باشه ، اونوقت شما میگردی از تو انبار کاه سوزن پیدا کنی؟

  • kasra

    یه چند روزیه cm میدم و میگه :

    دیدگاه شما باید توسط ادمین تایید شود !

    فک میکنم این یه نوع بی احترامی باشه به کاربر

    قسمت دیدگاه هارو برای مهمان ها بردارید و یوزرا بتونن cm بدن

    برید تو مدیریت > تنظیمات > گفتگوها و اونجا تیک قسمت کاربر باید وارد شود را بزنید خلاص

    تو نارنجی هم همینطوری بود ....

    • حامد میمنی

      من خودم شخصن به digiato گفتم که نظراتو بررسی کنه چون بعضیا میان به هم دیگر فحش های خیلی ناجور میدن که باعث پایین اومدن سطح سایت میشود

      • kasra

        دوست عزیز سیستم مدیریت سایت وردپرس هست و وردپرس هم تنظیماتی برای این کار داره

        مثلا میتونه تنظیم کنه که به جای کلمه "سلام" بزاره **** و خیلی تنظیمات دیگه

        به راحتی میشه جلوی کلماتی که نباید وارد بشرو گرفت و نمیشه به خاطر این مشکل کوچیک نظر بره برای تایید !!!

  • kasra

    قیمتش که خیلی خوبه و اگر بتون مثلا تا 150$ کاهش بده عالی میشه

    سامسونگ خیلی خوشم میاد که تو هر زمینه ای دوس داره وارد بشه یعنی هرجا ببینه سود هست وارد میشه و با قدرت تبلیغاتی ای که داره میتونه موف قبشه

    • TROOL

      قسمت دیدگاه هارو برای مهمان ها بردارید و یوزرا بتونن cm بدن

      برید تو مدیریت > تنظیمات > گفتگوها و اونجا تیک قسمت کاربر باید وارد شود را بزنید

      • TROOL

        بعید می دونم خیلی مورد قبول کرم کتابا بشه.

مطالب پیشنهادی