گوگل معرفی کرد: تبلت پروژه تانگو با دوربین ۳ بعدی، تگرا K1 و قیمت ۱۰۲۴ دلار
گوگل که قبلا پروژه تانگو را با تلفن هوشمند کلید زده بود حالا کیت تبلت آن را هم معرفی کرده تا توسعه دهندگان بتوانند خیلی جدی تر به کشف دنیای اطراف با چشم های ۳ ...
گوگل که قبلا پروژه تانگو را با تلفن هوشمند کلید زده بود حالا کیت تبلت آن را هم معرفی کرده تا توسعه دهندگان بتوانند خیلی جدی تر به کشف دنیای اطراف با چشم های ۳ بعدی این سخت افزار فوق العاده بپردازند.
این تبلت که با مشارکت انویدیا ساخته شده، دارای نمایشگر ۷ اینچی 1080p، پردازشگر تگرا K1، رم ۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگبایایت حافظه داخلی است و به ارتباط LTE و اندروید ۴.۴ کیتکت هم مجهز شده. البته بزرگترین بخش این دستگاه، ماژول دوربین است که علاوه بر سنسور فیلمبرداری دارای عمق سنج هم هست. در نتیجه می تواند محیط اطراف را اندازه گیری کند و امکان تهیه نقشه ۳ بعدی از محیط های داخلی را به کاربر بدهد.
گوگل ایده های زیادی درباره استفاده از این تبلت در سر دارد که مهمترین بخش آن تهیه نقشه سه بعدی از محیط های داخلی ساختمان های عمومی است. البته این کیت ها برای توسعه دهندگان حرفه ای ساخته شده اند و نه مصرف کننده عام. با این حال پیگیری پروژه از طرف گوگل نشان می دهد که حسابی روی آینده ۳ بعدی حساب باز کرده. تیزر معرفی تبلت تانگو را از دست ندهید. (دانلود)
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
پردازنده کی ۱ .رم ۴ !!!!!!دوربینارو اوفففف
بچه ها قیمتش میشه ۱ گیگ
دم گوگل گرم ! دستش تو همه کاره :دی
بچه ها قیمتش میشه 1 گیگ
ینی خدایی هلاک دقتتم لامصب :D
1024 دلار!!!!!!!!!!!!!
یکم وحشتناکه. عکس . صدا . موقعیت مکانی. علاقه مندی
مشخصات عالیه. خدا کنه شرکتای مطرح از tegra K1 به جای snapdragon در محصولات آیندشون استفاده کن.
یکم وحشتناکه. عکس . صدا . موقعیت مکانی. علاقه مندی. نقشه سه بعدی ساختمان ....
پردازنده کی 1 .رم 4 !!!!!!دوربینارو اوفففف.حیف واسه مصرف کننده هایی مثل ما نیست واسه توسعه دهنده هاست.کاش به جای مهندسی صنایع مهندسی توسعه دهندگی خونده بودم :)
دم گوگل گرم ! دستش تو همه کاره :دی
http://narenji.ir/17572-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%AF%DB%8C%D9%85%D9%88
مشخصات تبلت عالیه ولى خب خیلى قیمتش بالاست و زشته!
امیدوارم با یه اصلاح عرضش کنه
اینم مث عینکش قیمت بالایی داره ولی چیز جالبی به نظر میرسه
نميدونم چرا گوگل يه چيز و معرفى ميكنه و ولش ميكنه به امونه خدا .. مثه عينكش
مشخصات تبلت عاليه ولى خب خيلى قيمتش بالاست و زشته!
اميدوارم با يه اصلاح عرضش كنه
اره ضاهرش خیلی زشته باید طراحیش بده اچ تس سی کنه اونوقت با این مشخصاتش میشه دراکولا
ببین نصف شبی یاد چی افتادم :)))))))))))))
http://narenji.ir/17572-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%AF%DB%8C%D9%85%D9%88
اپل تو کنفرانس گفت که روی ۹ درصد گوشی های اندرویدی کیت کت نصبه
چند درصد از تبلت ها ایرانی است؟
نمایشگر، دوربین، پردازنده و ... از شرکت های مختلف خارجی خریداری می شود، تنها بدنه پلاستیکی پشت Dimo 500 در داخل تولید می شود.
یعنی 99 درصد این تبلت خارجی است؟
نه به هر حال بدنه پشتی بزرگترین قسمت یک تبلت است، بیشتر از 1 درصد فکر کنم ارزش داشته باشد
-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
مشخصات عالیه. خدا کنه شرکتای مطرح از tegra K1 به جای snapdragon در محصولات آیندشون استفاده کن.
فقط میشه گفت عالیه …