سامسونگ در فکر ساعت های هوشمند با سنسور اثر انگشت برای سال ۲۰۱۵
مدیر عامل Synaptics آقای ریک برگمن در مصاحبه ای گفته که احتمالا در سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه اولین گجت های پوشیدنی با تکنولوژی اسکن اثر انگشت خواهیم بود. طبق گفته های او جاسازی این سنسورها در نمایشگرهای ...
مدیر عامل Synaptics آقای ریک برگمن در مصاحبه ای گفته که احتمالا در سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه اولین گجت های پوشیدنی با تکنولوژی اسکن اثر انگشت خواهیم بود. طبق گفته های او جاسازی این سنسورها در نمایشگرهای خمیده ساعت ها، آنقدری هم که تصور می شد سخت و چالشی نیست.
با اینکه برگمن از شرکت خاصی نام نیاورده ولی ما می دانیم که سامسونگ در گلکسی S5 از سنسورهای ساخت آن بهره جسته، بنابراین حدس زدن اینکه سامسونگ در حال تشویق و ارائه پیشنهاد به سیناپتیکس برای ارائه هر چه زودتر سنسورهای مناسب است، بی راه نیست. اما آیا این سنسورها هیچ بهتر از سنسور سوایپ گلکسی S5 خواهند بود؟
آقای برگمن به این نکته اشاره کرده که سیناپتیکس در حال ساخت اسکنرهای سطحی است. در حال حاضر دو نوع تکنولوژی اثر انگشت وجود دارد؛ یکی اسکن ثابت سطحی و دیگری اسکن سوایپ. آیفون 5s و گلکسی S5 به ترتیب نماینده این دو تکنولوژی هستند و سیناپتیکس در صدد است تکنولوژی استفاده شده در آیفون 5s را به طور اختصاصی برای ماژول های خود تولید کند.
قبل از سال ۲۰۱۵ باید چشم مان به ۲۳ خرداد و معرفی تبلت های سری گلکسی تب اس باشد که طبق شنیده ها دارای سنسور اثر انگشت خواهند بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من که از گلکسی s5 استفاده نکردم ولی باید سنسور اپل 5s از اس5 بهتر باشه
کامنتا خیلی جالبه به بعضی هاش نمیشه منفی داد ولی مثل هلوو مثبت رو جذب میکنه!
عـــــــــــــــــــــــجــــــــــــــــــــــــــــــب!
دمش گرم میتونه میزاره! ما هم اگه می تونیم همین چیز به درد نخورو تولید کنیم!
مگه اپل رو گوشی سنسور اثر انگشت گذاشت بد بود؟ نه یه گام به جلو بود برای هوشمند تر شدن گجت ها، اینم همون طوره.
Slm aqa man khodam 5s daram ama ba s5 ham kar kardam...sensore asar angoshtesh kheyli khoob va sari hastesh nemidoonam bazia chi migan ke bade :|
آره خدایی من رفیقم اس 5 داره اثر انگشتش خیلی خوب عمل میکنه.البته سامسونگ هر کاری کنه یه عده فقط ایراد میگیرن
از سامسوگ متنفرم ..........................................همین................................................
یعنی از دیدن رشدش اینقدر داری می ترکی؟؟؟؟ یه لیوان آب خنک بخور. از قدیم گفتند "نفس از معاشرت نقش می گیرد" بعضی از طرفدارهای اپل هم مثل خود اپل می مونند
خیلی این حرفت تاثیر گذار بود
ده ها امکانات رنگارنگ ولی به درد نخور!
حسگرش رو گوشی بد کار میکنه حالا رو این دیگه معلوم نیست چی میخواد باشه
حتی اگه عالیم باشه اصلا کاربردی نیست
اتفاقا حسگر اثر انگشت خوب کار میکنه نه عالی هست نه بد در کلا خوبه
اخه رو گوشي نتونست يه سنسور اثر انگشت درست بزاره!!!بعد ميخواد رو ساعت به اون كوچيكي بزاره...!!!گذاشتن ميذاره اما استفادش فقط تو تبليغاته نه كاربرد
گوشی ممکنه از آدم دور باشه ، جایی جا بمونه ،دست کسی بیفته که نباید ... اما ساعت را تو جیبمون یا کیفمون نمیگذاریم که ازما جدا بشه .
سنسور اثر انگشت چیز خوبیه ولی واسه این محصول بی معنیه .
حسگر اثر انگشت فقط برای امنیت نیست برای پرداخت و چیزای دیگه هم ازش استفاده میشه
از دست این ادمین......................
کی بود منفی داد؟
یه سامسونگی دیگه؟؟
چند روز دیگه یه خبری میاد میگه:سامسونگ میخواد تا اواخر 2015 روی کنترلهای تلویزیون حسگر اثر انگشت بزاره یه چند روز بعدش یه خبر دیگه میاد سامسونگ درحال کار روی اثر انگشت برای یخچال های خود است