ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رونمایی اولیه «هیتمن: اسنایپر» برای پلتفرم های موبایل

یکی از نشانه های فراموش نشدنی هیتمن، کیف مشکی مرموزی است که همیشه همراه خود دارد. البته در Absolution و با از دست رفتن اصالت این بازی، این کیف هم رو به فراموشی رفت اما ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۸ خرداد ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی از نشانه های فراموش نشدنی هیتمن، کیف مشکی مرموزی است که همیشه همراه خود دارد. البته در Absolution و با از دست رفتن اصالت این بازی، این کیف هم رو به فراموشی رفت اما به نظر می رسد اسکوئر انیکس و استودیو مونترال این کمپانی قصد بازگرداندن این کیف را در یک بازی مخصوص موبایل دارند.

قبلا در دیجیاتو خواندید که تیم سازنده بازی هیتمن به تازگی اولین بازی موبایل شان را راهی اندروید کردند در حالی که ماه ها پیش نسخه iOS بازی Hitman: Go منتشر شده بود. حالا نوبت به Hitman: Sniper رسیده تا این تیم دومین تجربه اش را در این کارزار بیازماید.

به گفته سازندگان، «هیتمن: اسنایپر» تجربه ای مشابه Hitman: Sniper Challenge خواهد داشت که مدتی پیش از نسخه Absolution و به عنوان محتوای اضافه برای افرادی که بازی را پیش خرید کرده بودند منتشر شد. در این ورژن کوتاه شده از هیتمن، شما در بالای یک ساختمان قرار می گیرید و افراد خاصی را در ساختمان رو به رو مورد هدف قرار می دهید.

هنوز مشخص نیست که این هیتمن برای چه پلتفرم هایی منتشر می شود اما احتمالا با توجه به تجربه موفق این استودیو روی اندروید و iOS و ذکر عبارت "پلتفرم ها" نشان دهنده این است که این بار هیتمن تنها برای iOS عرضه نخواهد شد. در ضمن، اسنایپر قرار است کاملا رایگان باشد و از طریق پیشنهادهای داخل بازی بازده مالی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • mehranm

    شاید بی ربط باشه اما من دیگه شدیدا از سیاست شرکت های مثل سونی و سامسونگ خسته شدم آدم یه گوشی میخره 1سال بگه آخرین مدل رو دارم 6ماه یه پرچم دار دیگه میاد!
    یا مثلا خیلی از بازی های با کیفیت که برای اندروید میاد میگه برای پردازنده تگرا است در حالی که در ios با بهترین کیفیت خیلی زودتر اومده
    یا خیلی از بازی ها که انحصاری نیست 6ماه زودتر برای ios میاد!
    من که میخوام یه آیفون 6 وقتی اومد بگیرم و تا چند سال از آپدیت و امکاناتش لذت ببرم شما هم اگه پولش رو دارید همین کار رو بکنید که شرکت های دیگه بهتون توهین نکنند

    • eimanarenji

      شک نکن مثل ما لذت پشتیبانی و استور بسیار غنی رو خواهی برد....
      خوش آمدی داداش

  • گوگل پلکس

    همچنان ویندوزفونو میزارن گزینه اخرشون برا ارائه این بازی ‎:(‎

  • peyman

    آقاي وفا نژاد دستتون درد نكنه واقعأ خيلي خوبه كه تمركزتونو بشتر روي پلتفرم هاي موبايل ميزارين، چون كم كم جاي كنسول هارو تو آينده ميگيره.
    ميدونم كه الان منفي بارون ميشم، كه (گوشي هيچوقت نميتونه جاي كنسول رو بگيره)ولي روند تكنولوژي وتجربه ثابت كرده كه اين اتفاق خواهد افتاد.
    كيا موافقن؟؟++++++
    كيا مخالفن؟؟---------

  • ZOPIER

    همش تو فکر این بودم که تابستون بدون نارنجی چیکار کنم، حالا فهمیدم که از خاکستر های نارنجی دیجاتو مثل یک ققنوس بوجود اومده :)

  • barobach

    یادم میاد با کلی ذوق هیتمنو (بچگی) خریدم و ریختم و وقتی میرفتم دم آسانسو (اول بازی) هر چقدر دکمرو میزدم آسانسور نمیومد :( - بعداً فهمیدم بازی من خراب بوده :(

  • Thinkdifferent

    جالبه ولی کِی میشه یه بازی مثل بازی های pc ،hitman واسه "پلتفرم ها" بسازن !دوستان کسی میدونه مشکل قطع شدن وای فای ios بعد از چند دقیقه رو چجوری میشه حل کرد؟روی اندروید یادمه با یه برنامه به اسم wifi fixer حل میشد ولی رو ios نمیدونم چجوری حلش کنم!

    • eimanarenji

      ممکنه اشکال از مودم و یا روترت باشه!
      در کل Ios زیاد مشکل با wifi نداره!
      اگه با مودمهای دیگه هم این مشکل رو داشته باشه، ممکن لازم بشه 1 با ریستور کنی
      یا 1 بار forget this Network رو بزن و از نو بشناسونش

  • Thinkdifferent

    جالبه ولی کِی میشه یه بازی مثل بازی های pc ،hitman واسه "پلتفرم ها" بسازن !دوستان کسی میدونه مشکل قطع شدن وای فای ios بعد از چند دقیقه رو چجوری میشه حل کرد؟

    • amir

      برو تو تنظیمات مودمت قسمت wifi, بعد chanel رو عوض کن بزار رو یه عدد دیگه

مطالب پیشنهادی