بازی Far Cry 4 توسط یوبی سافت معرفی شد [با عکس های جدید به روز شد]
بازی فار کرای در طول سالیان گذشته توانسته مراحل اکشن خود را به دنیاهای رنگارنگ مختلفی ببرد و بازیکنان را در محیط های جذاب به انجام عملیات های مختلف دعوت کند. در Far Cry 3 ...
بازی فار کرای در طول سالیان گذشته توانسته مراحل اکشن خود را به دنیاهای رنگارنگ مختلفی ببرد و بازیکنان را در محیط های جذاب به انجام عملیات های مختلف دعوت کند. در Far Cry 3 یوبی سافت با طراحی دنیایی بی نهایت بزرگ بازیکن را با یک هدف مشخص در بازی رها می کرد: کشتن و زنده ماندن.
اما اکنون به نظر می رسد Far Cry 4 که دقایقی پیش در E3 معرفی شد، اهدافی مشخص تر را دنبال می کند. این بازی در یک کشور خیالی به نام کایرات صورت می پذیرد. سرزمین کایرات سال های سال است که رژیمی فاسد و مستبد را بر مسند قدرت خود می بیند و اکنون این شما هستید که باید در برابر زورگویان ایستادگی کنید.
Far Cry 4 پر از اسلحه و خودروهای جدید است و در دل خود عملیات های هیجان انگیزی را جای داده. این بازی قرار است در ۱۸ نوامبر به بازار عرضه شود.
تصاویر بیشتر بازی را در ادامه مطلب از دست ندهید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.








مرسی خیلی باحال بود
گرافیک به این توپی و سیستم داغون ما:(یه جورایی دست ما کوتاه و خرما بر نخیل!!!!!!!
نسخه ی سومش به نظرم حقش بود بهترین بازی شوتر سال بشه
امیدوارم این نسخه ام مثل اون زیبا باشه ...
تصاویر خیلی زیباست ولی با سابقه ای که یوبی سافت داره تا بازی رو بازی نکنی و تمومش نکنی نمی تونی در باره ی بازی قضاوت کنی نمونش همین watch dogs ....
خدای من تعریف جدیدی از سبک اول شخص که هیچ شرکتی به خوبی یوبیسافت اینکارو نکرده .......من به شدت منتظر این بازی بودم...................
امیدوارم مثل نسخه سومش خوب باشه !!
راستش برای من نسخهی اول FarCry شوتری بیبدیلی باقی موند. بقیهاش به دلم ننشست.
به نظر مياد اين اسم كشور خيالي كايرات در اين بازي، با نام سوريه شبيه است.
فار کرای 3 عالی بود بخصوص جضور حیونای وحشی واقا عالی بود امیدوارم دنباله رو سری قبل باشه (جضور حیوونا جنگل و اپن ورد بودنش)
فار کرای یه ترکیب خوب از بازیهای (open world) و اول شخصه ... واقا انگار آدم با صورت با تک تک صحنه ها مواجه میشه ... ولی ای کاش کاری میکردن بشه بین اول شخص و سوم شخص سوییچ کرد ! :)
خیلی بازی قشنگیه نسخه چهارش همین که بیاد میخرم.
حالا ساعت 4 صبحه :))) دیجیاتـــو