کشف کد قابلیت تقسیم صفحه در iOS 8 توسط یک توسعه دهنده
پیش از این شایعاتی مبنی بر وجود قابلیت تقسیم صفحه (Split-Screen) و نمایش همزمان ۲ اپلیکیشن در کنار هم مطرح شده بود. امروز یک توسعه دهنده اپلیکیشن خبر از وجود یک کد پنهان در صفحه خانگی iOS ...
پیش از این شایعاتی مبنی بر وجود قابلیت تقسیم صفحه (Split-Screen) و نمایش همزمان ۲ اپلیکیشن در کنار هم مطرح شده بود. امروز یک توسعه دهنده اپلیکیشن خبر از وجود یک کد پنهان در صفحه خانگی iOS 8 (موسوم به SpringBoard) داد که امکان اجرای ۲ اپلیکیشن هم زمان در یک صفحه را به کاربر می دهد.
همچنین امکان تغییر سایز نمایش ۲ اپلیکیشن از ۱/۴ تا ۳/۴ صفحه نمایش هم در این کد دیده می شود. اگر شایعات قبلی و این خبر واقعیت داشته باشد ما شاهد یک ویژگی بسیار جذاب و جدید در iOS 8 خواهیم بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام ببخشيد من ايفون٥دارم وقتي ميزنم رو مسيج واسه ٢ثانيه باز ميشه بعد ميپره ميره رو دكستاپ بايد چيكار كنم؟
خب پس سامسونگ باید دست به کار بشه برای شکایت پتنتی!
دیجیاپلو جان نظر من چیزی نداشت که الکی حذف کردی این همه نظرای ... ریخته مال منو حذف میکنی مسخره
خيلي جالبه
اون موقع ك اين قابليت ها رو نداشتيم مسخره ميكردين
حالا ك واس ما اومده(البته كاربردي تر) بازم مسخره ميكنين
…
الهام گیری جذابی بود !
این ویژگی توسط سامسونگ در اس۲ و اس۳ به بعد خیلی وقته که هست
آقا من قبول دارم اپل بعضي از چيز ها رو تو ios 8 از اندرويد و جاهاي ديگه كپي زده ، ولي اين مورد به هيچ عنوان كپي محسوب نميشه . در اصل mac os يا همون سيستم عامل مكينتاش كامپيوتر هاي اپل خيلي وقته قابليت اجراي همزمان چندين برنامه رو دارن . پس اگه بخوايم اسم اين رو كپي بزاريم بايد بگيم شركت هاي ديگه كپي كردن !!
اما من قبول دارم حالا كه اپل ديده اين قابيلت كاربردي تازه ميخواد بزارش . پس هي كپي كپي نكنيد اصلا اون موقع كه گوگل هنوز به دنياي موتور جستجو ها هم نيومده بود اپل قابليت كار با چندين پنجره تو سيستم عاملش بود .
مچکریم اندی رابین:))))
من فکر کنم اپل می خواد طرفداراشو سوپرایز کنه و اسم ای او اسه 8 رو به ، ای او اس الهام یا مثلا الهام ای او اس یا ای الهام بذاره
دیگه بدجوری داری ترول بازی در میاریا!!
today we wana introduce our new technology
icopy
with icpoy will will copy everything from other operating systems easily
اینم یه کپی حسابی دیگه از سامسونگ
کپی های سامسونگ از اپل رو با کپی های اپل از سامسونگ مقایسه کنید
قوص داشتن گوشه برنامه ها رو کپی حساب می کنن اینو نه!!!!
آخرشم هی از منطق حرف می زنن
دقیقا درست میگی.گوشه گرد کجا و این کجا؟ میدونستم سامسونگ از اپل جلوتره ولی دیگه اطمینان کامل پیدا کردم.ایشالا نوت 4 معرفی شه تا دوستان اپلی تو ios 10 از ویژگی هاش لذت ببرن.البته این غیر از سامسونگ کپی از مایکروسافت هم هست
برو مقاله زیر رو بخون تا دیگه از این نظرات خنده دار نگی:
http://digiato.com/article/2014/05/21/روایت-نبرد-بزرگ-اپل-و-سامسونگ-در-بازار-ا/
دوست من. اون موقعی که سامسونگ شما داشت جارو برقی از این ور انور کپی میکرد. اپل توی سیستم عامل اختصاصیش، مالتی تسکینگ رو به بهترین شکل داشت.
میشه آمار پلتفرم های دنیا رو بگی؟ اندروید با اختلاف از آی او اس جلوتره.میدونی بالای 65 در صد اندروید دسته سامسونگه که بالای 40 درصدش سری اس و نوت هست؟ اگه 700 میلیون دستگاه ios فعاله چرا اندروید با اختلاف زیاد با ios داره؟ میدونی تو ثبت اختراع یا پتنت سامسونگ دومه اپل سیزدهم.میدونی بدونه پتنت های سامسونگ در وایرلس و سیستم های ارتباطی آیفونی وجود نخواهد داشت.فعلا که اپل شده دنباله رو
خنده دار نظر شماست که با این لینک دادنتون مارو میخندونین از مطلب آقای دادگستر بی طرف تر پیدا نکردید؟؟؟؟؟ اون موقع که سامسونگ گوشی میزد اپل گوشی داشت؟ وتوی اوباما رو یادتون رفته.کپی به این واضحی ببخشید الهام!!!!!!! سرتونو از مقاله های آقای دادگستر بیرون کنید واقعیت رو ببینید.واقعیت اینه که سهمه ios داره هی کمتر میشه.شما برید دعا کنید اندروید جدید و نوت 4 یه چیزه جدیدی اضافه کنه شما توی نسخه های بعدی ios ازش استفاده کنید.اینا واسه ما خاطرس.اپلیا تو این سایت اعتماد به نفسه کاذب پیدا کردن
اونى كه اتفاقاً اعتماد به نفس كاذب داره شمايى دوست من! ميدونى شركت محبوبت فروشش دو فصله كه داره كم ميشه. به هر حال شب درازه و قلندر بيدار! خواهيم ديد كه شركتهايى كه كارى جز follower بودن توى دنياى تكنولوژى كار ديگه اى بلد نيستند. عاقبت به كجا خواهند رسيد. شما آقاى دادگستر رو قبول ندارى اينهمه آمار و سند با منبع توى اون مقاله و اينهمه شواهد در مورد صحت اون مقاله رو هم قبول ندارى؟! در ضمن الان ٨٠٠ ميليون ديوايس iOS فعال وجود داره بعد از معرفى آيفون ٦ قيافه بعضيا واقعاً ديدنيه! :)))))
چه قدر این اپل جدیدا نوآوری داره ها
اسپلیت ویو مال چند سال پیشه؟