اعلام برندگان نهایی مسابقه عکاسی «تکنولوژی و غذا»
پس از اینکه در کمتر از دو هفته، بیش از ۷۰۰ عکس برای اولین مسابقه دیجیاتو ارسال شد، هیئت داوران ۵۰ تصویر برتر را انتخاب نمودند و آن ها را به بخش قرعه کشی ارسال کردند. ...
پس از اینکه در کمتر از دو هفته، بیش از ۷۰۰ عکس برای اولین مسابقه دیجیاتو ارسال شد، هیئت داوران ۵۰ تصویر برتر را انتخاب نمودند و آن ها را به بخش قرعه کشی ارسال کردند. اکنون روز موعود سرانجام فرا رسیده و نفرات برتر انتخاب شده اند.
در ادامه می توانید با برندگان خوش شانس مسابقه عکاسی «تکنولوژی و غذا» آشنا شوید. نفر اول این مسابقه یک عدد نکسوس ۵ و شش نفر دیگر در مجموع ۱ میلیون تومان شارژ ایرانسل و همراه اول را به خود اختصاص می دهند.
در پایان جای دارد از تیم فوق العاده «اپلیکیشن شارژ» نیز تشکر کنیم که با حمایت های خود مقدمات برگزاری اولین مسابقه دیجیاتو را فراهم نمودند.
نفر اول: سعید خالقدی - برنده یک دستگاه نکسوس ۵
نفر دوم: نگین - برنده ۵۰۰ هزار تومان شارژ
نفر سوم: رضا - برنده ۲۰۰ هزار تومان شارژ
نفر چهارم: پویا - برنده ۱۰۰ هزار تومان شارژ

نفر پنجم: حسین - برنده ۱۰۰ هزار تومان شارژ

نفر ششم: حامد - برنده ۵۰ هزار تومان شارژ
نفر هفتم : مهرشاد - برنده ۵۰ هزار تومان شارژ
شایان ذکر است که برندگان شارژ، جایزه خود را در قالب اعتبار داخل «اپلیکیشن شارژ» دریافت خواهند کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





سلام ببخشید میشه بهم بگید که چه جور بتونم منم صبت نام کنم ممنون لطفا به وبم قسمت نظرات بهم بگید asadiasl.loxblog.com
از تمام دوستانی که با ارسال عکس های زیبای خود در برگزاری مسابقه با ما همکاری داشتن ، همچنین تیم قدرتمند و فعال دیجیاتو که این مسابقه را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد کمال تشکر را داریم ، امیدواریم در آینده بازهم بتوانیم در خدمت شما عزیزان و کاربران وفادار دیجیاتو باشیم .
گروه آیدان
دوستان این قرعه کشی بود. توی قرعه کشی حقی وجود نداره و همه یکسان هستن. چرا انقدر غر میزنید سر دیجیاتو. خودش از همون اول گفت که 7 نفر رو ما انتخاب نمیکنیم و قرعه کشی میشه. اگه قرار بود هیئیت داوران باشه و امتیاز دهی، خب مسلماً نتایج فرق میکرد.
درک نمیکنم نفر دوم عکسش چه منظوری داره؟؟ که چی؟ تکنولوژی کارت صدا یا گرافیک هرچی..کنارغذا که چی؟؟
کجاش زیباست یاخلاقیت؟؟ یااون نفر سوم تخم مرغ! واقعا اون لنز بزرگ دوربین باید اول میشد و بسیاری دیگه ازعکس هازیباتربودن.
بهرحال هر چی هم اعلام بشه بالاخره حرف درمیادازش ولی این زرنگی شمامنوکشته اسم قرعه کشی آوردین دهن ملت روباهمین حرف بستین..
مبارکشون باشه..
بقول معروف هیچوقت حق به حقدارنمیرسه..
واااااااااااااااااااااااااااااااااای باورم نمیشه که دوم شدم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییی دیجیاتو
هیچی تا حالا انقد خوشحالم نکرده بوووووووووووود
همیشه فکر میکردم توی قرعه کشی ها تقلب میشه اما با اینکه اینجا کسی رو نمیشناسم برنده شدم :)
مرسییییی واقعا :)
بچه های دیگه هم مبارک باشه جایزه هاشون :)
من برنده نشدم !!!!!!! چون عکس ارسال نکردم :دی
چون فیس پوگ :دی ندارم که شیر کنم ...
ولی تحسین میکنم منم از این عکس ها بیشتر از همه خوشم اومد . مبارک برندگان باشه .
داورها هم قضاوت انصافه خوبی کردند . بهترین تصاویر همین ها بودند .
شاید مسابقات بعدی شانسمو امتحان کنم .
http://digiato.com/wp-content/uploads/2014/06/khanoome-haghighat-w600.jpg
دیجی اصلاح کن
این n79 ست
نفر اخر اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا حقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققش نبووووووووووووووود
واقعا نفر آخر حقش نبود ...
آخه چیه ؟!؟! نمیگم بده ها ... وهزار تا عکس بهتر هم بود
خوشحالم که در این مسابقه شرکت کردم و عکسم هم جزء ۵۰ عکس بود ولی نشد که برنه بشم. من از برنده نشدن ناراحت نیستم از این ناراحتم که صفحه موبایلم هم به خاطر اون عکس سوخت به دلیل رطوبت با اینکه ضد آب بود و ..... حتما قسمت نبود به امید خدا دفعات بعدی.