ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مسابقه عکاسی
تکنولوژی

اعلام برندگان نهایی مسابقه عکاسی «تکنولوژی و غذا»

پس از اینکه در کمتر از دو هفته، بیش از ۷۰۰ عکس برای اولین مسابقه دیجیاتو ارسال شد، هیئت داوران ۵۰ تصویر برتر را انتخاب نمودند و آن ها را به بخش قرعه کشی ارسال کردند. ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۱ خرداد ۱۳۹۳  |  ۱۲:۵۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پس از اینکه در کمتر از دو هفته، بیش از ۷۰۰ عکس برای اولین مسابقه دیجیاتو ارسال شد، هیئت داوران ۵۰ تصویر برتر را انتخاب نمودند و آن ها را به بخش قرعه کشی ارسال کردند. اکنون روز موعود سرانجام فرا رسیده و نفرات برتر انتخاب شده اند.

در ادامه می توانید با برندگان خوش شانس مسابقه عکاسی «تکنولوژی و غذا» آشنا شوید. نفر اول این مسابقه یک عدد نکسوس ۵ و شش نفر دیگر در مجموع ۱ میلیون تومان شارژ ایرانسل و همراه اول را به خود اختصاص می دهند.

در پایان جای دارد از تیم فوق العاده «اپلیکیشن شارژ» نیز تشکر کنیم که با حمایت های خود مقدمات برگزاری اولین مسابقه دیجیاتو را فراهم نمودند.

اپلیکیشن شارژ

اپلیکیشن شارژ

سازنده: گروه آیدان قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲.۳ مگابایت زبان:

 

نفر اول: سعید خالقدی - برنده یک دستگاه نکسوس ۵

saeed-khaledi-w600

 

نفر دوم: نگین - برنده ۵۰۰ هزار تومان شارژ

negin-w600

 

نفر سوم: رضا - برنده ۲۰۰ هزار تومان شارژ

reza (2)-w600

 

نفر چهارم: پویا - برنده ۱۰۰ هزار تومان شارژ

poya-mohammadkhani-w600

 

نفر پنجم: حسین - برنده ۱۰۰ هزار تومان شارژ

hossein-salamat-w600

 

نفر ششم: حامد - برنده ۵۰ هزار تومان شارژ

hamed-entezari-w600

 

نفر هفتم : مهرشاد - برنده ۵۰ هزار تومان شارژ

mehrshad-rajabi-w600


 

شایان ذکر است که برندگان شارژ، جایزه خود را در قالب اعتبار داخل «اپلیکیشن شارژ» دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (61 مورد)
  • ادیب اسدی

    سلام ببخشید میشه بهم بگید که چه جور بتونم منم صبت نام کنم ممنون لطفا به وبم قسمت نظرات بهم بگید asadiasl.loxblog.com

  • aydan.co

    از تمام دوستانی که با ارسال عکس های زیبای خود در برگزاری مسابقه با ما همکاری داشتن ، همچنین تیم قدرتمند و فعال دیجیاتو که این مسابقه را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد کمال تشکر را داریم ، امیدواریم در آینده بازهم بتوانیم در خدمت شما عزیزان و کاربران وفادار دیجیاتو باشیم .

    گروه آیدان

  • حسین سلامات

    دوستان این قرعه کشی بود. توی قرعه کشی حقی وجود نداره و همه یکسان هستن. چرا انقدر غر میزنید سر دیجیاتو. خودش از همون اول گفت که 7 نفر رو ما انتخاب نمیکنیم و قرعه کشی میشه. اگه قرار بود هیئیت داوران باشه و امتیاز دهی، خب مسلماً نتایج فرق میکرد.

  • محمد بسنجیده

    درک نمیکنم نفر دوم عکسش چه منظوری داره؟؟ که چی؟ تکنولوژی کارت صدا یا گرافیک هرچی..کنارغذا که چی؟؟
    کجاش زیباست یاخلاقیت؟؟ یااون نفر سوم تخم مرغ! واقعا اون لنز بزرگ دوربین باید اول میشد و بسیاری دیگه ازعکس هازیباتربودن.
    بهرحال هر چی هم اعلام بشه بالاخره حرف درمیادازش ولی این زرنگی شمامنوکشته اسم قرعه کشی آوردین دهن ملت روباهمین حرف بستین..
    مبارکشون باشه..
    بقول معروف هیچوقت حق به حقدارنمیرسه..

  • نگین

    واااااااااااااااااااااااااااااااااای باورم نمیشه که دوم شدم
    مرسییییییییییییییییییییییییییییییی دیجیاتو
    هیچی تا حالا انقد خوشحالم نکرده بوووووووووووود
    همیشه فکر میکردم توی قرعه کشی ها تقلب میشه اما با اینکه اینجا کسی رو نمیشناسم برنده شدم :)
    مرسییییی واقعا :)
    بچه های دیگه هم مبارک باشه جایزه هاشون :)

  • dilas

    من برنده نشدم !!!!!!! چون عکس ارسال نکردم :دی

    چون فیس پوگ :دی ندارم که شیر کنم ...

    ولی تحسین میکنم منم از این عکس ها بیشتر از همه خوشم اومد . مبارک برندگان باشه .

    داورها هم قضاوت انصافه خوبی کردند . بهترین تصاویر همین ها بودند .

    شاید مسابقات بعدی شانسمو امتحان کنم .

  • Dr.KiaNoosh

    http://digiato.com/wp-content/uploads/2014/06/khanoome-haghighat-w600.jpg

    دیجی اصلاح کن
    این n79 ست

  • jahanjkb

    نفر اخر اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا حقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققش نبووووووووووووووود

  • pejman

    واقعا نفر آخر حقش نبود ...
    آخه چیه ؟!؟! نمیگم بده ها ... وهزار تا عکس بهتر هم بود

  • امیرفرهنگ صادقی

    خوشحالم که در این مسابقه شرکت کردم و عکسم هم جزء ۵۰ عکس بود ولی نشد که برنه بشم. من از برنده نشدن ناراحت نیستم از این ناراحتم که صفحه موبایلم هم به خاطر اون عکس سوخت به دلیل رطوبت با اینکه ضد آب بود و ..... حتما قسمت نبود به امید خدا دفعات بعدی.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی