ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک نمونه ساختگی دیگر یا اولین آیفون ۶ طلایی اسمبل شده؟

نمونه های ساختگی زیادی از آیفون ۶ دیده ایم ولی تا الآن چشم مان به جمال آیفون ۶ طلایی رنگ، آن هم کاملا اسمبل شده اش، کم روشن شده بود. البته هیچ راهی برای تایید ...

نیما دادگستر
نیما دادگستر منتشر شده در ۲۱ خرداد ۱۳۹۳  |  ۲۰:۵۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

نمونه های ساختگی زیادی از آیفون ۶ دیده ایم ولی تا الآن چشم مان به جمال آیفون ۶ طلایی رنگ، آن هم کاملا اسمبل شده اش، کم روشن شده بود. البته هیچ راهی برای تایید اصالت دستگاه وجود ندارد ولی تکرار الگوی دیزاین در نمونه های لو رفته تا امروز، حکایت از این دارد که شروع تولید انبوه نزدیک است.

چیزهایی که در عکس های بالا پیدا است را بر می شماریم: حاشیه نمایشگر نسبت به آیفون 5s کم شده، ضخامت دستگاه واقعا کم است و البته این به نظر یک نمونه ساختگی می رسد چون بالای گوشی مکالمه، خبری از دوربین جلو نیست. شاید هم پلاستیک روی دستگاه آن را زیر انعکاس نور قایم کرده.

iphone-6-digiato

اما قاب در بر گیرنده اجزا داخلی دستگاه را هم در بالا می توانید ببینید. طبق شنیده های چند وقت اخیر، در پشت لوگوی دستگاه یا NFC قرار می گیرد یا کویل شارژ القایی. بنابراین تغییر روش ایجاد لوگو، جنبه کاربردی دارد و قرار نیست مثل مکبوک ها درخشان باشد.

فلش True-Tone هم به نظر به خاطره ها خواهد پیوست یا شاید اپل آن را به قدری فشرده کرده که در دایره کوچک کنار دریچه لنز خواهد گنجید.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • googoolll

    یکی از نقاط قوت نارنجی سیستم ازاد نظرات بود ولی الان ..

  • .:THIEF:.

    تا این دکم هدایره وجود داشته باشه ، اپل نمیتونه حاشیه هاشو کم کنه ، اگرهم دکمه رو کوچیک کنه به زیبایی گوشیه لطمه میزنه .

  • فرزاد

    حاشیه ها و شاستی اصلی این گوشی که مثل 3gs شده !
    افتضاحه آقا .. افتضاح ..!

  • صابر

    این بقل هاش باش حال کردم ولی این حاشیه هنوز تو حلقم..کلا من الان با 5S که که دارم خیلی حال میکنم خیلی قدرت منده ببینم خدا چی میخواهد ولی غیر ممکنه اپل گوشی زشت بزنه

  • بهاره

    در طراحی آیفون 5 ، جزئیاتی وجود داره که حس ارزشمند بودن را به مخاطب القا میکنه . تراش الماس هر دو لبه ، کمربند محافظ دور ، شکل گرد و خوشترکیب دکمه ها و ....
    این طراحی ، بسیاری از اونها را ندید گرفته و بنظر من ویژگی های بهتری را هم جایگزین نکرده . امیدوارم در پاییز شاهد اسمارت فون شکیل تری باشیم چون سخته تصور اینکه این مدل برای 2 سال باید یکی از برازنده ترین اسمارت فونهای بازار باشه .

  • ميلاد

    مشخصات ظاهري آيفون ٦ !!!!!
    عرض : 63 ميليمتر!! كوچكتر از تمام گوشيهاي ميني فعلي
    طول:١٣٥ميليمتر!!!
    قطر 6.6ميليمتر!!! غير قابل باور و كم نظير در اين ابعاد ...
    دوريين عكاسي با قابليت اضافه كردن تعويض لنز مخصوص اپل !!! و ابعاد سنسور ١/٢.٣ هست و فلش چند رنگ!! و مگاپيسكل هم كه زياد مهم نيست ...
    قطر صفحه نمايش ٤.٧ اينچ!!! بزرگتر از تمام گوشيهاي ميني !!
    قيمت ١٠٠ دلار گرانتر از نسخه قبلي !!
    مشخصات باطني!
    چيپ A8 با پردازنده ٤هسته با فركانس حداكثر ١٦٠٠ مگاهرتز و سرعت دو برابر نسل قبل و گرافيك هم ٢ برابر قويتر شده !!! كه يعني باز هم تا يكسال قويترين گوشي بازار خواهد بود
    نمايشگري با وضوح ٩٦٠ پيكسل ضرب در ١٧٠٤ پيكسل
    داراي روكش صفحه نمايش از جنس ياقوت كبود
    شايد مدل پايه اينبار شد٣٢ گيگابايت ( آرزوي قديمي براي اپليها و جديد براي بعضي شركتهاي دنبال رو)
    وسعت و قدرت نرم افزار هم مثل هميشه عالي ...
    فقط ناراحتي من در مورد اون افزايش قيمت ١٠٠ دلاري هست كه اگر نسخه پايه روي ٣٢ گيگابايت باشد عملا افزايش قيمت نخواهيم داشت !
    مدل فبلت هم ٢ ماه بعدش ميادش..!.!!!.

  • sackboy

    به نظر من طراحی این گوشی بر خلاف اصول اولیه ی خط مشی طراحی اپله!
    خطوط چاپی بالا و پایین دستگاه اصلا برام قابل درک نیست و جدا از این که این کار اصلا با تعاریف مینیمالیسم در تضاده، بدون هیچ دلیلی اصالت مواد به کار رفته در بدنه رو هم از بین می بره. من فکر نمی کنم هیچ وقت طراح توانمندی مثل جانی آیو همچین چیزی رو طراحی کنه! و این یه شوخی احمقانه بیش نیست.

  • جغد

    یعنی واقعا قراره اون نوار های پلاستیکی پشتش این شکلی باشن ؟؟؟
    اینطوری که خیلی زشته ، کاش یه تیکه آلمینیوم باشه و نوار پلاستیکی نداشته باشه !!!
    در ضمن من طراحی قبلی اپل رو 1000 درصد بیشتر دوست دارم !!!

  • Miadsh

    سيم كارت ميخوره وگرنه ميشد بگي آيپاد تاچ بعدي

  • بهنام

    صد در صد همینه ! یادمه موقعی که 5c معرفی شد ، همه گفتن پلاستیکی زشت ! ولی من موقعی که دستم گرفتم حس استحکام و زیبایی رو کامل توش دیدم ! باید از نزدیک دید ! مطمئنا بی نقص خواهد بود ...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی