Ringly یک حلقه جواهر نشان هوشمند برای اندروید و iOS
رینگلی (Ringly) توسط یکی از دیزاینرهای سابق eBay طراحی شده. او با نگاهی به گذشته و ایده گرفتن از تلفن اچ تی سی Rhyme که دارای گیره ای قابل اتصال به بند کیف های زنانه ...
رینگلی (Ringly) توسط یکی از دیزاینرهای سابق eBay طراحی شده. او با نگاهی به گذشته و ایده گرفتن از تلفن اچ تی سی Rhyme که دارای گیره ای قابل اتصال به بند کیف های زنانه بود، حلقه ای از طلای مات خلق کرده که در عین جواهر نشان بودن، یک گجت پوشیدنی شیک هم هست.
رینگلی با بلوتوث ۴ کم مصرف به تلفن (اندروید یا iOS) خانم های خوش سلیقه وصل می شود و علاوه بر موتور لرزشی، دارای چراغ ال.ای.دی هم هست.
رینگلی ۴ الگوی لرزشی برای «پیام های دریافتی، تماس های وارده، ایمیل ها، اعلان اپلیکیشن ها، توییتر و فیسبوک» دارد. همچنین می تواند نزدیک بودن جلسات کاری یا ملاقات ها را به اطلاع کاربرش برساند. چراغ ال.ای.دی آن نیز به درک بهتر اعلان ها کمک می کند.
رینگلی فعلا در مرحله پیش فروش با قیمت ۱۴۵ دلار (برای ۳ مدل) و ۱۸۰ دلار (برای ۱ مدل) عرضه می شود ولی قیمت خرده فروشی اش به ترتیب ۵۰ و ۸۰ دلار بیشتر از این اعداد است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

تا این حد ورود تکنولوژی به زندگی اصلا موافق نیستم!
مثلا فکر کنید نشستین پای سفره خونه مادربزرگتون دارین آبگوشت میخورین این انگشتر مسخره هی چراغ میزنه که چی مثلا؟!!!
یاد فیلمای جاسوسی افتادم که طرف با انگشتر عکس میگرفت ..
به اين ميگند نوآوري حقيقي=نظر بنده
نظر جناب امير راد و كه خوندم واقعا خنده دار بود و فكر كنم تعداد مثبتها هم به حق به ايشون تعلق دارد
هميشه زياده روي در هر زمينه موجب نابودي ميشود
پس بياييم درست از ابزارها استفاده كنيم
با چاقو هم ميشود يك مجسمه ساخت و هم ميشود آدم كشت
شما از وسيله ها به چه ميزان استفاده و چقدر رفاه ميبريد!؟...
انگشتر هوشمند بسيار خوب است
نظر arrow هم ختم كلام بود!!!
اون آخر متن كمي نامفهوم بود برام ! پيش فروش تكي ١٨٠ دلار هست ولي در غير اين صورت ٥٠ دلار گرانتره
هم قيمت ساعت و دستبند هوشمند هست و كاربردش هم خيلي كمتره ولي لوكستر هست پس سوالي كه پيش مياد اينه كه اپل چرا كاري در اين زمينه انجام نداده ؟!...
دوستان تکنولوژی نسل ۴ بلوتوث بزرگترین مزیتش مصرف کمشه (BLE : Bluetooth Low Energi) و با یه باتری عدسی تا چند سال دووم میاره !
آق من انگیزمو واسه نظر دادن از دست دادم . همه مثبت منفیا ریست شده
یعنی پیشرفت گجت های پوشیدنی تو حلقم اگه عمر باطریش خوب باشه عالی میشه شیک و مجلسی
htc rhyme ، اصلاح کنید لطفا
هر روز یک گجت جدید ! همشون هم باید هر چند ساعت یه بار شارژ بشن واقعا اذیت می کنه.
همیشه حواست باید باشه به شارژ انگشتر و ساعت هوشمند و موبایل و ... اینجوری آدم کی به کار و زندگیش برسه. اینا ابتدا باید یه فکری به حال باتری کنن. کاری کنن که انگار نه انگار این گجت شارژیه مثلا هر 3 یا 4 روز شارژ بشه (اگه گوشی باشه) اگه انگشتر و ساعت 1 ماه (تا جایی که طرف یادش میره گجت داره)
امیدوارم منظورمو رسونده باشم.
گجت ها چیکار میکنن...
فردا ارباب حلقه ها هم به حقیقت میپیونده . ^_^
فردا سامسونگ انگشتر نوت رو معرفی می کنه، 5 اینچ رو انگشتت!!!