ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سری دوم جی پد؛ ۷ و ۸ و ۱۰.۱ اینچی
تکنولوژی

ال جی مشخصات تبلت های G Pad را اعلام کرد

یک ماه پیش ال جی در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که به زودی قصد دارد تا خانواده تبلت های خود را گسترش دهد. کره ای ها با ساخت سه تبلت G Pad 7 ، G ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۲ خرداد ۱۳۹۳  |  ۱۶:۲۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یک ماه پیش ال جی در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که به زودی قصد دارد تا خانواده تبلت های خود را گسترش دهد. کره ای ها با ساخت سه تبلت G Pad 7 ، G Pad 8 و G Pad 10.1 قصد دارند تمام سلایق مختلف را تامین کنند و هر سایزی که کاربر به آن علاقه دارد را در اختیارش قرار دهند.

ال جی در آن زمان در مورد مشخصات سخت افزاری این محصولاتی اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداد، اما سرانجام امروز کره ای ها تصمیم گرفتند تا کاربران را بیشتر با تبلت های جدید خود آشنا کنند.

طبق اطلاعات منتشر شده هر سه حصول از نمایشگر LCD با پنل IPS بهره می برند و رزولوشن ۸۰۰ × ۱۲۸۰ را به نمایش می گذارند. قلب تپنده خانواده G Pad پردازشگری چهار هسته ای با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز است که در کنار آن رمی ۱ گیگابایت نیز تعبیه شده. ال جی در مورد شرکت سازنده پردازنده چیزی نگفته اما بر اساس برخی بنچ مارک ها که از این محصولات در اینترنت لو رفته، حدس زده می شود که کره ای ها از Snapdragon 400 در داخل این سری از محصولات بهره گرفته اند.

Screen Shot 2014-06-12 at 4.19.59 PM-w600

G Pad 7 دوربینی ۳ مگاپیکسلی دارد و حافظه داخلی آن نیز ۸ گیگابایت است. اما G Pad 8 و G Pad 10.1 هر دو از دوربینی ۵ مگاپیکسلی بهره می برند و حافظه داخلی آن ها نیز ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. بزرگترین تبلت این خانواده دارای باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر در ساعت است و دو محصول ۷ و ۸ اینچی نیز به ترتیب از باتری های ۴۰۰۰ و ۴۲۰۰ میلی آمپر در ساعتی استفاده می کنند.

در زمینه نرم افزار هم ال جی برخی از ویژگی های جی ۳ را قرض گرفته است. برای مثال در خانواده G Pad امکاناتی مانند Smart Keyboard ، Dual Window ، Knock Code و ... دیده می شود. همچنین بر اساس تصاویری که منتشر شده، به نظر می رسد که G Pad ها قادر خواهند بود به جی ۳ متصل شوند و امکان پاسخگویی به تماس ها را در اختیار کاربر قرار دهند. شایان ذکر است که این محصولات به صورت پیش فرض با اندروید ۴.۴.۲ به بازار عرضه می گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • reza

    اصلاً توقع نداشتم...
    مدل قبلی جی پد که الان توی بازاره هنوزم جزو بهترین هاست ولی اینا...
    اینا که مشخصاتشون ضعیفه...
    چرا باید ال جی سری جدید تبلتاشو با مشخصات ضعیف ارائه کنه؟؟!!

  • Saafa

    وقتی اسم G رو روشون میذارند، باید به سخت افزارش اهمیت بدند!
    اینا باید با یه سری ِ دیگه معرفی بشند!
    سری G رو که میگند، آدم بلافاصله یاد کلاس GT میفته :دی

  • shahriyar24

    همينجوري خوبه والا....فله اي تبلت معرفي ميكنن....خدا اپلو از ما نگيره ...

  • rasol

    باید قیمت مناسبی هم داشته باشن ، فکر کنم مدل 10 اینچی با استقبال بیشتری مواجه بشه اونم بخاطر باتری خوبی که براش در نظر گرفتن

  •  Omid.NL

    ... LG G Watch

  • سوتابایت

    دوستان ببخشید بی ربطه !!!
    apple ipad mini 2 64G
    apple ipad mini 2 32G lte
    sony z2 tablet 16G lte
    کدوم؟
    ی اصلا یه چیز دیگه !!
    -------------------------------
    ببخشید تکرار کردم !!! لازمه !!!

    • amir

      شما این سوال رو تو انجمن تخصصی مطرح کنید یا از نزدیک با این دستگاه ها کار کنید.اینجا که مطرح میکنید،هر کسی میتونه نظر بده و شما رو دچار سردرگمی کنه

    • صادق

      سونی که یه خاطر نرم افزار ضعیفش تبلتاش کاربرد زیادس ندارن
      بیشتر از 32 گیگم زیاده، میارزه سیم کارت خور باشه تا حافظه ش بیشتر باشه

      • سوتابایت

        برای آیپد 128 هم کمه !!!

  • امیر آرام

    چرا این سخت افزار ضعیف رو انتخاب کرده؟!
    حداقل رم رو باید می کردند 2 که بتونه برنامه های و بازی های سنگین تر رو اجرا کنه...

  • lukia

    پاسخگویی مکالمه از گوشی به تبلت میتونه انتقال پیدا کنه یعنی چی؟! میشه بیشتر توضیح بدید!
    یعنی با گوشی جواب ندیم و انتقال بدیم به تبلت بعد تبلتو لگیریم در گوشمون!
    آیا بنظر الجی چیزی روی پیشانی ما نوشته شده است؟!
    البته شایدم واسه مکالمه تصویری اینجوری باشه وگرنه کاری بیهوده و خنده آوره.

    • a.mohammadi

      دوست عزیز اون موقع که با تبلتت در حال گوش دادن به موزیک هستی اگه گوشیت زنگ بخوره یا پیام بیاد ناتفیکیشن رو تبلت بیاد و اگه دوس داری میتونی با تبلتت جواب بدی اگه هم دوس نداشتی با گوشیت جواب میدی !!سخت بود؟؟؟خودم باه این نرم افزار کار میکنم و مشکلی هم ندارم(qpair)

    • صادق

      اون موقعی که اپل امکان پاسخگویی زنگ و با مکبوک و ایپد گفت مسخره نبود؟
      حالا که الجی گذاشته مسخره شده؟

  • محمد سابق

    خیلی هم خوب...
    ال جی خوب پیشرفت کرده و این مایه خوشحالیه...چون هر چی رقیبا بیشتر بشن محصولا بهتر میشن.
    و با جی 3 بدجوری خودشو نشون داد...
    البته مشخصات این تبلتا با جی3 قابل مقایسه نیستن
    فک کنم قیمتا هم قابل مقایسه نباشن...
    به نظرم بهترِ الجی یه تبلت پرچمدارم معرفی کنه...با صفحه نمایش عالی و...
    ولی در کل خوبن امیدوارم قیمت خوبی هم داشته باشن...

  • حامی اندروید

    مشخصاتشون که خیلی از G Pad 8.3 پایین تره!

    • رسول

      این خبر ظاهرا صحت نداره. هیچ سایت معتبری این خبر رو نرفته.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی