محاسبه مصرف اینترنت گجت با اپلیکیشن Onavo Count
امروزه به لطف موبایل های هوشمند و تبلت ها، تقریبا همه جا به اینترنت دسترسی داریم. به همین دلیل محاسبه مقدار دیتای مصرفی بسیار لازم و ضروری است. چرا که با زیر نظر داشتن این موضوع، ...
امروزه به لطف موبایل های هوشمند و تبلت ها، تقریبا همه جا به اینترنت دسترسی داریم. به همین دلیل محاسبه مقدار دیتای مصرفی بسیار لازم و ضروری است. چرا که با زیر نظر داشتن این موضوع، می توان مصرف حجم اینترنت را کنترل و در هزینه ها صرفه جویی فراوانی کرد. Onavo Count به خوبی از پس این کار بر می آید.
نحوه عملکرد Onavo Count بدین صورت است که منابع مصرف اینترنت گجت از جمله "وای فای" و "اینترنت سیم کارت" را به صورت جداگانه تحت نظر می گیرد. سپس تمام اپلیکیشن هایی که از این منابع مصرف می کنند را آنالیز و دیتای مصرفی آنها را محاسبه و به نمایش می گذارد. با این کار شما به مرور زمان از مقدار اینترنت مصرفی دستگاه به همراه جزئیات کامل مطلع می شوید.

همچنین نسخه اندروید این اپلیکیشن از ویجت های خوبی برخوردار است که به وسیله آنها، می توان به صورت زنده حجم مصرف شده و باقیمانده اینترنت را مشاهده نمود و از مقدار ترافیک مصرفی اپلیکیشن ها مطلع شد.
برای شروع کار تنها لازم است که دوره های پرداخت و حجم ترافیک اینترنت همراه خود را وارد کنید و مابقی کار را به Onavo Count بسپارید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
Onavo inc a facebook company!بیشتر شبیه یه نرم افزار جاسوسیِ کنترل مصرف اینترنته تا یه نرم افزار کاربردی صرف!
فیسبوک جایی نمی خوابه که آب زیرش بره!
منم تو وینفون به کمک data sense خیلی راحت از همه چی مطلع میشم
اما ممنون دیجیاتو بابت معرفی بهترینها و پرکاربردترین ها
واقعا عالی بود من از Networx توی ویندوز استفاده میکنم . واقعا فوق العادست .
سلام یه سوال داشتم خواهش میکنم جواب بدین من قصد دارم ps4 بگیرم ولی دودلم بین ps4 و یا لپتاپ مشخصات لپتابپه ام 12 گیگ رم ddr3 و 4 گیگ گرافیک geforce gt760m (گرافیکش GTX نیست) i7 هستش قیمتشم چهارو نیم ملیونه میدونم ps4 بهتره از لحاظ سخت افزار ولی بشدت بازی هاش گرونه دونه ای 200 تومن کم نیست ممنون میشم راهنماییم کنید کدوم رو بخرم؟؟
نصب کردم قبلا. ولی حذفش کردم.
چون وقتی برنامه رو باز میکردم هنگ میکرد یه مدت. بعدشم من هرکاری کردم نتونستم مقدار مصرف وای فای رو از تو این اپ پیدا کنم. فقط واسه سیم کارت نشون میداد
واقعا لازمه من از my data manager استفاده می کنم ولیمحیط این انگار دلچسبتره
یه گزینه هم داره میتونید انتخاب کنه که کدوم رو محسابه کنه حجم مصرف شدشو .
مثلا فقط اینترنت وای فای رو حجمش رو حساب کنه یا 3g یا ..
وینفون خودش یه برنامه پیشفرض داره data sense همین کار رو انجام میده!
خیلی کاربردیه ، ممنون دیجیاتو
همیشه بهترینارو معرفی میکنی
و به این نتیجه هم باید بگم که من به عنوان یک جوان ایرانی میخواهم ماهی بگیرم