فرانسه اولین تیم فوتبال جام جهانی که از فناوری خط دروازه منفعت برد
تصویر بالا به اندازه کافی گویا هست ولی دیشب وقتی کریم بنزما ضربه ای را به تیرک دروازه هندوراس زد، توپ به سمت دروازه بان کمانه کرد و سپس با دخالت او به خط دروازه ...
تصویر بالا به اندازه کافی گویا هست ولی دیشب وقتی کریم بنزما ضربه ای را به تیرک دروازه هندوراس زد، توپ به سمت دروازه بان کمانه کرد و سپس با دخالت او به خط دروازه نزدیک شد. اوضاع برای همه خیلی گیج کننده شده بود.
داور درخواست شفاف سازی از طریق تکنولوژی خط دروازه را داد که ابتدا (و به شکلی گیج کننده) نتیجه آمد: "توپ گل نشده." اما این نتیجه مربوط به برخورد اولیه به تیرک بود، نه وقتی که دروازه بان برای دفع توپ دخالت کرد. در نهایت گل برای فرانسه ولی به عنوان گل به خودی توسط دروازه بان هندوراس ثبت شد.
کلیپ زیر که در Vine منتشر شده را ببینید و خودتان قضاوت کنید. فیفا با اینکه روی خوشی به استفاده از تکنولوژی در مسابقات فوتبال نشان داده، ولی خوش ندارد ویدیوهای دارای حق کپی رایتش آزادانه در اینترنت منتشر شوند.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/goal-line-tech.mp4" preload="true"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
آقا ی دادگستر فیلم رو از تلوزیون خونتون گرفتین آیا؟
اول فیلم پایین قسمت سیاه رنگ رو نگاه کنید یه متکا مشخصه :D
بابا ایول
دمشون گرم
کلا باید داور ها بذارن کنار چون تکنولوژی الان دیگه جای داور ها رو گرفته و باید مدرن فکر کرد نه سنتی.
همه بجه ها تو تب جام جهانی هستن...
من که خودم دیگه مثل سابق پی گیر دنیای تکنولوژی نیستم... :))
من خودم فوتبال رو دوست دارم با اشتباهات داوري و ورود تكنولوژي رو دوست ندارم داور هم اشتباه مي كنه ديگه و اين جزئي از بازيه و البته تا زماني كه به نفع تيم مورد علاقه من باشه. ولي اين تكنولوژي زماني مطرح شد كه داور گل صحيح انگليس ها رو بر ژرمن ها ناديده گرفت . و گرنه فعلا فعلا ها خبري نبود!!!!
انشالله امشب غرش يوزپلنگ ايراني شكارچي زمين ، عقاب رو به زانو در مياره .
موافقم
مزه ی بازی رو از بین میبره؛ نمونش همین والیبال و بچه بازی به اسم ویدئو چک.
البته خیلی وقتا همین چیزا میتونه یه تیمو نجات بده و حقشم هست.
باید سرعتشو بالاتر ببرن، یه جوری هوشمندش کنن، داور یه لحظره سرشو بچرخونه نمایشگرو نگاه کنه و تموم
گرچه بازم مزه ی بازی از بین میره!
بیخود نیست عادل صحنه های زدو خوردو بیشتر دوست داره!
جو گير شدم =))
دیشب هر چی خواستم بازی رو آنلایین (برنامه های پخش آنلاین) ببینم نشد !!!
کانال یوتیوب و یا سایتی رو می شناسید که بازی ها رو زنده پخش کنه !!؟ ممنون!!
بعلت قوانین کپی رایت و اعمال بسیار سفت و سخت اونها خصوصا در موارد بسیار پر طرافدار و معروف (مثل جام جهانی) هیچکس ریسک این کار رو نمیکنه. یوتیوپ و اینها که محال ممکن هست.
خدا اون دنیا بهمون رحم کنه،انقدر جلو عقبمون از زوایای مختلف کنن که نگو
يه پست راجب بازي امروز ايرانم بزارين !!!
اقا كاري ندارم !خوب يا بد ! برد يا باخت!
" viva IRAN