ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: مقایسه آیفون های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی با آیفون 5s و چند فبلت اندرویدی

شما مجبور نیستید تا روز معرفی آیفون های ۲۰۱۴ صبر کنید و بعد مقایسه ابعادشان در کنار آیفون 5s یا چند تلفن اندرویدی که در کورس رقابت خواهند بود را ببینید. نمونه های ساختگی آیفون ۶ ...

نیما دادگستر
نیما دادگستر منتشر شده در ۲۸ خرداد ۱۳۹۳  |  ۰۸:۵۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شما مجبور نیستید تا روز معرفی آیفون های ۲۰۱۴ صبر کنید و بعد مقایسه ابعادشان در کنار آیفون 5s یا چند تلفن اندرویدی که در کورس رقابت خواهند بود را ببینید.

نمونه های ساختگی آیفون ۶ این روزها در دست صاحبان کانال های یوتوبی زیاد دیده می شوند و آنها هم از سر ذوق -و با کور کردن ذوق علاقمندان مراسم معرفی محصول- دارند ویدیوهای مقایسه ای می سازند.

البته هنوز آیفون ۶ روشن و در حال کار کردن جایی دیده نشده و به طرز طنز آمیزی بیشتر ویدیوها روی ابعاد و دیزاین تمرکز دارند؛ ابعادی که هرگز فکر نمی کردیم برای آیفون اینقدر بزرگ شوند و دیزاینی که نقادان زیادی دارد.

در این ویدیو از تک اسمارت می توانید مقایسه ای جالب بین مدل های ساختگی آیفون ۴.۷ و ۵.۵ اینچی (مورد استفاده توسط شرکت های سازنده کیس) با آیفون 5s و چند تلفن غول پیکر اندرویدی را تماشا کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The-iPhone-6-5-5-4-7-Mockup.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • nima

    فبلت اپل خیلی زیباست

  • ali

    pas chera arm apple poshte ina nabod?????

  • atrin_salehi

    اگه قیمتش از 3 میلیون بالاتر نباشه میشه به خریدش فکر کرد ، بی صبرانه منتظر معرفیشم

  • Metti

    خمیده (زیباست حیف که فیکه)

    • SpongeBob

      واقعا زیبا میشه این مدلی باشه

  • parsa

    تنها دلیلی که باعث شد من عاشق IPHONE 6 بشم ، بزرگتر شدنش هست و یکی دیگش سیستم عامل IOS 8

  • امير اسكندري

    واقعا بزرگ اند و حاشيه هاي بالا پايين رو كم نكرده.طراحيش هم خوبه هم بد مثل فايو اس مطلقا عالي بود ولي اين سري بعضي رنگاش خوبه از نظر من مشكيش عاليه طلاييش خوبه و خاكستريش. جالب نيست
    ولي بعضي ها ميگن ايفون ٥.٥" شايد با صفحه2k بياد
    بنظر شما با 2k مياد يا نه

  • Amer

    من از این مدل آیفون خیلی خوشم اومده از الانم حدود دو میلیون و ۸۰۰ گزاشتم کنار براش به نظر من که خوشگله

    • david.business

      باز هم باید براش کنار بزاری. مرد جوان

  • peyman

    مطالبتون باز مثل نارنجی یکی درمیون ایفون، اپل، ایپد شد باز.

    • امير اسكندري

      دليلا اينكه خبر ها از اپل زياده نمونش سايت " http://www.iphonehacks.com" كه هر يك ساعت يك خبر ميزاره و بخصوص كه نزديك به معرفيش هستيم

  • چسب زخم

    با اینکه طرفدار اپل هستم ولی باید اعلام کنم که واقعا گند زده با این طرحش و به شخصه هیچ جذابیتی نمی بینم ...
    نوآوری هم که مرده مگر در نر م افزار

    ...

مطالب پیشنهادی