ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رایگان دانلود کنید: بتای بازی بتلفیلد هاردلاین و بازی پگل از اوریجین

اگر پیگیر اخبار E3 در دیجیاتو بوده باشید قطعا نمایش بتلفیلد هاردلاین را در کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز به یاد دارید. همزمان با معرفی و نمایش بازی اعلام شد که بتای بازی برای تعدادی از کاربرانی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۳۰ خرداد ۱۳۹۳  |  ۰۸:۵۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر پیگیر اخبار E3 در دیجیاتو بوده باشید قطعا نمایش بتلفیلد هاردلاین را در کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز به یاد دارید. همزمان با معرفی و نمایش بازی اعلام شد که بتای بازی برای تعدادی از کاربرانی که ثبت نام کنند در دسترس خواهد بود و می توانند در مدت زمان محدودی از چند بخش آنلاین بازی لذت ببرند.

حالا الکترونیک آرتز اعلام کرده که همه پی سی گیمرها می توانند برای بتا ثبت نام کنند و سریعا هم کد مخصوص جهت ورود به بازی را دریافت کنند. بتلفیلد هاردلاین یک نسخه جانبی از سری بتلفیلد محسوب می شود که به جای تمرکز روی جنگ های بزرگ، به نزاع پلیس با متخلفین شهری می پردازد و پر واضح است که تغییر سوژه بازی می تواند ویژگی های جدیدی به آن اضافه کند که برخی از آنها در نسخه بتا در دسترس هستند.

برای اینکه به نسخه بتا دست پیدا کنید تنها کافی است وارد وبسایت Battlefield.com شوید و چند جای خالی از جمله تاریخ تولد و نوع پلتفرم را انتخاب کنید و چند دقیقه صبر کنید تا بازی روی اکانت اوریجین شما فعال شود. حجم نسخه بتا تقریبا 6.5 گیگابایت است و تا ۶ تیر (26 ژوئن) هم فرصت دارید تا هر طور شده دست خودتان را به بازی برسانید

اگر تا اینجای کار آمدید و یک اکانت اوریجین هم صرفا برای تجربه نسخه بتای هاردلاین ساختید، یک خبر خوب دیگر برای تان داریم. از چند ماه پیش، الکترونیک آرتز برای تبلیغ اوریجین و محبوب کردن آن میان پی سی گیمرها، هر از گاهی یک بازی را کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.

peggle610

ماه های پیش، بازی های بتلفیلد 3، گیاهان در برابر زامبی ها و Dead Space رایگان شده بودند و حالا نوبت بازی دیگر شرکت پاپ کپ، Peggle رسیده. این یکی کمتر از 70 مگابایت حجم دارد و قطعا یکی از مفرح ترین بازی های آرکیدی خواهد بود.

به وبسایت Origin و صفحه مربوط به بازی پگل مراجعه کنید و بازی را به اکانت خود اضافه کنید. از همین الان و تا مدت زمان نامحدودی می توانید در وبسایت اوریجین ثبت نام کنید و این بازی را دریافت کنید. از آنجایی که هیچ تاریخ انقضایی برای رایگان بودن بازی در نظر گرفته نشده، بهتر است هر چه زودتر اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • حمیدرضا

    وای چقدر با peggle خاطره داشتم ، الان دوباره یادش افتادم خاطره ها زنده شد

  • vahidgraphic

    لینک بازی Peggle بالا نمیاد.
    Not Found

    The requested URL /en-ie/store/buy/peggle was not found on this server.

  • mohsen

    من تبتنام میکنم بعد میگه رو get it now بزن تا join بشی ولی GET IT NOW کجاست

  • فرزاد

    لینکش خرابه؟یا برا من باز نمیشه فقط؟

  • Ami

    آقا من این دوتا رو با فیفا ورلد تو اکانت وارد کردم حالا اصلشو از کجا دانلود کنم؟؟؟؟

    • Dark Light

      اصلش دیگه چیه؟ اصله دیگه. باید دانلود کنی بعد بازی کنی.

  • jimli

    من با او بازی peggle خیلی حال میکردم
    اون موقع روی سونی کا 800 بازی میکردم
    به ظاهرش نگاه نکنید خیلی بازی باحالیه

  • فرزاد

    خیلی خوبه که برای pc هم مینی گیم معرفی کنید.

  • Dark Light

    راستی این اطلاع رسانی ها رو بیشتر کنین. چند وقت پیش بتلفیلد 3 و دد اسپیس و گیاهان در مقابل زامبی ها توی اوریجین و اسنایپر الیت ورژن 2 توی استیم رایگان شده بودن. (خدا رو شکر همشون رو تو اکانتم اد کردم ولی هنوز دانلود نکردم) بازی های پولی که برای مدت محدود توی اوریجین رایگان میشن توی بخش On The House میان.

  • پوریا

    کجای کارید ما نسخه کامل بازی رو کاملا رایگان بازی می کنیم تازه بدون نیاز به ثبت نام و...

    • Dark Light

      اگه منظورت نسخه کرک شدست باید بگم زکی. تمام حال بتلفیلد به مولتیشه. سینگلش دوزار نمیارزه. مولتیش همن مثل مولتی کد (که کرک میشه توی برخی نسخه ها) تا حالا هیچوقت کرک نشده و نمیشه.

  • Dark Light

    بتلفیلد رو دانلود نکنید به نظرم. نمیارزه. اونم 6.5 گیگ. من موقع E3 برای بتا ثبت نام کردم و چند یک هفته پیش ایمیلش برام اومد و دانلودش کردم اما بتا بازی فقط دو تا مود آنلاین به اسم هیست و بلاد مانی داره و دیگر هیچ. لگ و هنگ نداشت برای من اما شدیدا حجم میخورد و مود هاش هیجان زیادی نداشتن. مود های آنلاین بتلفیلد 4 بهتر بود. چجوری بگم... بیشتر شده شبیه Payday نه Battlefield. باید برید از یه مکانی پول بردارین بریزین تو والتتون و اگر پلیسین باید از پول ها و برخی مناطق محافظت کنین و نذارین دزدا پولو ببرن. در کل مسخرست. ولی پیگل برای اوقات بیکاری خوبه. راستی بازی FIFA World هم یه بازی رایگانه توی Origin که هنوز تو مرحله ی بتاست ولی مود التمیت تیم فیفا رو رایگان در اختیار فیفا بازا قرار میده. اگه هستین منو با اسم DarkestLights اد کنین.

    • zoroastrian

      اتفاقا خیلیم خوبه . خیلی از سایت های مهم خوششون اومده از این بخش . اونوقت شما تازه دو تا مود بیشتر براش نیومده کارشناسی میکنی بازی رو .؟ این بخش وقتی مودهاش بیشتر بشه خیلی جالب میشه . بی نظیره .

      • Dark Light

        منم همینو گفتم. گفتم چون دو تا مود بیشتر نیست و مود هاش هیجان زیادی هم ندارن فعلا ارزش دانلود نداره.چون نسخه بتا هم هست مود دیگه ای براش نمیاد فعلا.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی