آیا این تصویر متعلق به تبلت نکسوس ۹ ساخت HTC است ؟
وبسایت Android Police به تازگی مدعی شده که گوگل قصد دارد تبلت نکسوس ۹ را با همکاری HTC تولید نماید. چند منبع خبری موثق این موضوع را با Android Police در میان گذاشته اند و علاوه ...
وبسایت Android Police به تازگی مدعی شده که گوگل قصد دارد تبلت نکسوس ۹ را با همکاری HTC تولید نماید. چند منبع خبری موثق این موضوع را با Android Police در میان گذاشته اند و علاوه بر تصویری که در بالا مشاهده می کنید، از مشخصات نکسوس ۹ نیز سخن به میان آورده اند.
این تبلت که ولانتیس (Volantis) نامیده می شود، نمایشگری ۸.۹ اینچی دارد و با رزولوشن ۲۰۴۸ × ۱۴۴۰ ، چگالی ۲۸۱ پیکسل در هر اینچ را در برابر چشمان کاربر قرار می دهد. قلب تپنده دستگاه پردازنده Tegra K1 از NVIDIA است که از معماری ۶۴ بیت بهره می برد و در کنار خود از حمایت های یک رم ۲ گیگابایت نیز استفاده می کند.
ولانتیس دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با ویژگی لرزشگیر اپتیکال است و در دو مدل با حافظه های ۱۶ و ۳۲ گیگابایت به بازار عرضه می شود. این تبلت ۴۱۸ گرم وزن خواهد داشت و ضخامت آن نیز ۰.۷۹ سانتی متر خواهد بود.
در نهایت پیش بینی می شود که گوگل این محصول را در فصل چهارم سال ۲۰۱۴ و با قیمت پایه ۳۹۹ دلار به بازار عرضه کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
nexus 5 + nexus 7 2013
اگه HTC این وظیفه رو به عهده بگیره باید دید که این دو شرکت چطور میخوان سر قیمتش باهم کنار بیان
چون عمدتآ GOOGLE همیشه باورش اینه که گجت های ارزون قیمت عرضه کنه ولی HTC معمولا قیمت های گجتهاش با هم رده های خودش یکم تفاوت داره و گرون تره
ببینیم چکار میکنن...
مشخصات که احتمالا عوض میشند ... اما رم 2 ... خیلی کمه برای دستگاهی که این رزولیشن داره .. و جزو معدود دستگاه اندرویدی هست که ساپورت میشه در آینده ... اونقت بخواد رم کم بیاره ..
اگه قرار باشه نکسوس بعدی تولید شه ، صدرصد htc اونو میساه . اگه به تصویر لیک شده ی اندروید 5 دقت کنید هم استایل باتری و هم دکمه های مجازی به سبک htcـیه .
این که از جلو ایپد و از عقب نکسوس 5 هست، راستی تو خبر ها گفتن نسبت تصویرش 4:3 هست.
عمراً
عکسی که گذاشته همون نکسوس ۵ اِه.
فقط یکم کشیده و مربع تر شده!
این طراحی کاملا سبک الجیه
خیلی خوشگله
نه تو عکس که مالی نیس
ولی گوگل و htcکه همکاری کنن مطمئنا چیز نابودکننده ای میسازن.ایران که باخت نیجریه هم که برد.رو شانس نیستیم اصلا.خدایا یعنی میشه نظرم حذف نشه...???!!!!!
htc برند عالیه ولی یکمی ساپرت سیستمیش ضعیف تر از بقیه برند هاست ولی من از زیباییش خیلی خوشم میاد.
؛-)
والا من هم نوت 3 دارم اج تی سی وان...
اج تی سی پدرمو دراورده از بس اپدیت میده...
حالا نظر شما هم محترمه :دی