ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از مانیتور جدید سامسونگ: SD850 یک مانیتور QHD با پایه گردان

کیفیت تصویر بالا، رنگ‌های درخشان، وضوح مناسب و دیگر عناصر خاص و نوآورانه، از ویژگی های مانیتور جدید سامسونگ است که بهروری تجاری و تجربه‌ بصری جدیدی را برای کاربران حرفه ای به ارمغان آورده. مانیتور ...

نیما دادگستر
نیما دادگستر منتشر شده در ۱ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۵:۱۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کیفیت تصویر بالا، رنگ‌های درخشان، وضوح مناسب و دیگر عناصر خاص و نوآورانه، از ویژگی های مانیتور جدید سامسونگ است که بهروری تجاری و تجربه‌ بصری جدیدی را برای کاربران حرفه ای به ارمغان آورده.

مانیتور پیشرفته SD850 که به تازگی وارد بازار جهانی شده، دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است که رزولوشنی بیشتر از مانیتورهای فول اچ دی به شمار می رود. زاویه‌ دید آن نیز 178 درجه است.

نمایش بیشتر از ۱ میلیارد رنگ با به کارگیری 100 درصد از گستره رنگ SRGB، از ویژگی‌های منحصر به فرد این مانیتور است. 3.7 میلیون پیکسل به‌ کار رفته در این مانیتور، تصاویری واقعی‌ و درخشان به وجود می‌آورند که تجربه متفاوتی برای کاربران حرفه ای خواهد بود.

هدف از ساخت این مانیتور پیشرفته، ارتقای فعالیت پدیدآورندگان محتواهای حرفه ای مانند طراحان، برنامه نویسان،‌ عکاسان، ادیتورهای فیلم و همه افرادی است که کیفیت و وضوح تصاویر برای شان از اهمیت بالایی برخوردار است. این مانیتور علاوه بر داشتن قابلیت نمایش تصویر در تصویر، امکان پخش دو تصویر به طور همزمان از دو منبع
مختلف مثل لپ تاپ و رایانه های رومیزی را نیز دارد و گزینه‌ خوبی برای فعالان کسب و کار به شمار می رود.

پایه‌ SD850 به منظور تنظیم ارتفاع، کج و راست شدن و چرخاندن صفحه نمایش به طرفین، تا زاویه 90 درجه قابل تنظیم است. پوشش پشت این مانیتور نیز به زیبایی طراحی شده و باعث می شود ظاهر حرفه ای آن در هر حالت حفظ شود. سنسور Eco Light قابلیت برجسته دیگری است که نور مانیتور را به طور فعال با نور موجود در محیط هماهنگ و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

مانیتور SD850 دارای نرخ بازده Energy Star 6.0 است. سامسونگ با ساخت این محصول سعی داشته تجربه متفاوتی از مشاهده تصاویر را خلق و با طراحی زیبا و ارگونومیک آن توجه کاربران حرفه ای را به خود جلب کند به طوری که به کمک صفحه‌ عریض و قاب باریک این مانیتور -بدون مزاحمت نوار سیاه اطراف آن- به تماشای با کیفیت‌ترین محتواهای بصری خواهد نشست.

چند عکس دیگر را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

SD850_Front_Black SD850_014_Pivot_Black SD850_015_Tilt_Black SD850_002_Back_Black2

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • آقای شهابی

    جون میده واسه بازی های باکیفیتی مثل قارچ خور )-:

  • dida

    نمیدونم چرا مانتور متوع در ایران وجود نداره .

    بازار رو ایسوس و سامسونگ و ال جی قضه کردند

  • hossein

    طراحی چندان دلنشینی نداره و کلا زیاد ازش خوشم نمیاد و به شخصه مانیتورهای ایسوس رو ترجیح میدم.

  • Dante dy

    به نظرم خیلی خوشگله!
    بدون انحنا و خمیدگی تو محصول! یه چیز متفاوته با خیلی از مانیتورها.
    طراحی ساده ای هم داره که من عاشق ساده ام.

  • رضاپناه

    اقاي دادگستر !!
    فيلتر ؟!!! https?!!!! مارا چه ميشود ايا خوابيم؟!

    • محسن

      اقا منم با https میزنم فیلتر نیس. چرا مسئولین رسیدگی نمیکنن؟؟!!
      البته از خود اپ یوتیوب اندروید هم باز میشه.همه اواتارها و کامنت ها و ثامبنیل‌ها هم میان اما ویدیو پخش نمیشه

    • مهران

      الان مدت‌هاست که بنده بدون هیچ‌فیلتری از یوتیوب فیلم تماشا می‌کنم! نمی‌دونم چطور!!

  • کاربر آزاد

    به نظرم طراحیش کمی خشکه،
    اگه ادیتور ها و طراح ها رو هدف گرفته باید به میز کار یه طراح هم بیاد...
    اما طبق روال معمول تولیدات سامسونگ سخت افزار خوبی داره!

  • فرهاد

    قیمتش چنده تو ایران هست؟

  • saEed

    اوففف!!! يكى از اينارو بخرى حداقل دو ميليون بايد پول كارت گرافيك بدى تا تو اين رزوليشن بتونى بازى كنى!!!
    ما كه با فول اچ دى و كارت گرافيك gtx 760 نهايت لذت رو ميبريم. (بماند كه ٣.٥٠٠.٠٠٠ تومن فقط پول كيس شد)

  • ترول (به عشق مورچه)

    فکر کنم واقعا استودیو طراحی تو سامسونگ وجود نداره مثل اولین ال سی دی های وارده به بازار می مونه///

  • Hamed Khoramyar

    تاندربولت دیسلی اپل که خیلی وقته همین ۱۸۷ درجه رو داره. البته معمولا اپل به واسطه گرون بودن میتونه تکنولوژی های مدرن رو خیلی زودتر از خود این شرکت های تولید کننده پنل ( مثل سامسونگ ) به بازار بده، و خود این شرکتها یه کم صبر میکنند تا قیمتش برای بازار اونها قابل قبول بشه.

    سالیان سال پیش در دهه ۹۰ میلادی اپل مانیتور هاش از تیوب ها (‌لامپ تصویر های ) سونی ترینیترون استفاده میکرد و همیشه مانیتور هایی به بازار میداد که خود سونی نمیداد یا معمولا بعد از چند وقت تازه به بازار میداد. :)

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی