۳۰ محل فوق العاده برای سفر: بیشترین اماکن اشتراک گذاشته شده در پینترست را ببینید
در دوران کودکی ما عکس های اماکن زیبا و تصاویر جذاب مجلات را می بریدیم و به دیوار اتاق می چسباندیم. امروزه این کار توسط وبسایت "پینترست" و امکاناتی که برای کنار هم چیدن عکس ...
در دوران کودکی ما عکس های اماکن زیبا و تصاویر جذاب مجلات را می بریدیم و به دیوار اتاق می چسباندیم. امروزه این کار توسط وبسایت "پینترست" و امکاناتی که برای کنار هم چیدن عکس ها و آلبوم ها فراهم کرده، انجام می شود.
اشتراک گذاشتن و به اصطلاح "پین کردن" تصاویر یادآور چسباندن عکس ها در دوران قدیم است. اگرچه رسانه مورد استفاده برای این کار تغییر کرده ولی همچنان دیدن تصاویر زیبا از نقاط مختلف زمین لذت فراوانی دارد.
پینترست اخیرا بیشترین اماکن به اشتراک گذاشته شده در وبسایت خود را منتشر کرده. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه شوید تا آنها را ببینیم.
۱- پاریس، فرانسه
۲- برج ایفل پاریس، فرانسه
۳- لندن، انگلستان
۴- نیویورک، ایالات متحده امریکا
۵- دریاچه آبراهام، کانادا
۶- تالاب لاگون آبی، ایسلند
۷- آمستردام، هلند
۸- سنترال پارک، نیویورک
۹- تائورمینا، ایتالیا
۱۰- ونیز، ایتالیا
۱۱- پارک ملی گلاسیر، مونتانا
۱۲- رم، ایتالیا
۱۳- صخره ها، استرالیا
۱۴- اقامتگاه غار، جامائیکا
۱۵- بارسلونا، اسپانیا
۱۵ مکان دیدنی دوم در صفحه بعد...
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.















کاش لااقل یه دونه از ایران می ذاشتی
البته " استانبول " درسته نه استامبول
کسایی که دلشون می خواد واقعا یان جا ها را ببینند ولی پولش را ندارند می تونن با خرید یه بیمه عمر بعد 5 تا 10 سال برن و حالشو ببرن بهتون قول میدم
من بازار یاب بیمه از اعجاز برآورده شدن آرزوها با بیمه عمر غافل نشین
البته چون قصد تبلیغ برندی ندارم نه شماره میدم و نه ایمیل اما اگه واقعا خواسته ای دارین که دوست دارین بهش برسین و از الان می خواین براش برنامه ریزی کنین از اعجاز بیمه عمر غافل نشین
در بارش تحقیق کنین
مطمئن باشین می شود.
یعنی از ایران هیچ جا نبود؟
دو دلیل وجود داره که این لیست این شکلیه:
1. مسئولینش به این جا ها رسیدگی کردن، تا شیک و توریستی شده.
2. پول میلیاردی خرج کردن تا رسانه ها تبلیغش رو بکنن.
ما، برای مناظر کشورمون، توی اولیش کم کاری کردیم. ولی برای دومیش هیچ کار نمی تونیم بکنیم.
عالی بود.متشکرم
جای محله ما(تکزاس سیتی) تو غرب تهران خالیه!
خیلی دلم می خواد یه دونه ازون هات داگ های خیابونیه نیویورک رو بخورم !
(تو رو خدا آرزوی ما رو نیگاه ! خب چوب به اون شیکمت بخوره ، برو یدونه هات داگ وطنی فول نیتریت و نیترات رو بخور نهایتش اینه که سرطان کبدی ، رو ده ای ، شایدم ازین ویروس های جدید آخرین ورژن بگیری که هیچ آنتی ویروسی نتونه پاکت کنه ! والا )
بيخيال رفيق! اما اونجا هات داگاشون گوشت خالص نيستا! البته منم دلم ميخواد طعم واقعى رو بچشم اما چ ميشه كرد! حالا حالا ها نميتونيم ب بهشت روى زمين بريم ( گوشتشون هم احتمالا حرام هست چون زبح غير اسلامى ميشن متاسفانه!)
حداقل عکسشو نزار دهنم آب افتاد الان از کجا برم از این هات داگ بخرم
سايت زير خيلى شبيه پينترسته ببين چه برنامه نويساي داريم
Http://pinax.ir
آخاخاخ ...
راستی برد مال ایران بود، تو مشتش بود، ئـــه ... :|