انتشار سهوی اسکرین شات های اندروید ۵ توسط گوگل؟
انتظار می رود فردا گوگل در I/O وقت زیادی را به اندروید اختصاص دهد و سرانجام بعد از یک سال وقفه در عرضه اندروید ۵، از نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود رونمایی کند. گویا ...
انتظار می رود فردا گوگل در I/O وقت زیادی را به اندروید اختصاص دهد و سرانجام بعد از یک سال وقفه در عرضه اندروید ۵، از نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود رونمایی کند. گویا دیزاین این نسخه از اندروید تغییراتی اساسی را به خود خواهد دید و ویژگی های فنی مهمی هم به ربات سبز اضافه می شود.
در اسکرین شات های بالا یک نشان L مانند مشاهده می شود که گویا خبر از نسخه جدید می دهد. نوار وضعیت بالای صفحه دستخوش تغییر شده، کروم مسطح تر به نظر می رسد، آیکن Silent که در کنار نشانگر وای-فای دیده می شود نیز تغییر یافته... ولی هیچ کدام از اینها تغییر اساسی به شمار نمی آید.
نمی توان مطمئن بود که این اسکرین شات ها مربوط به اندروید ۵ هستند یا خیر. البته بخش مهمی از حس و حال یک سیستم عامل نیز در تصاویر متحرک آن است که در عکس های ثابت نمی توان چیزی از آنها فهمید.
گوگل می تواند انتظاراتی را که از اندروید ۵ به وجود آمده بر آورده کند یا خیر؟ شما به این موضوع خوشبین هستید یا بدبین؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
واقعا اگه اندروید بعدی این باشه، اندروید ميشه زشت ترین OS دنیا.
به چند دليل هر وقت گوشي اندرويد دستم ميگيرم، حالم به هم ميخوره از ظاهرش:
١: پايه ديزاين با رنگ سياه هست
٢: اصلا فونت استفاده شده ( چه فارسي و چه انگليسي) رو خوشم نمياد
٣:گوشه هاي تيز ( كه در عكس هم مشخص هست )
خوش بختانه اگر اندرويد٥ اين باشه، يكي از مشكلاتش حل ميشه!
ويندوزفون هم اين مشكلات رو داره ( فونت رو نميدونم) ولي چون مايكروسافت از اونها به عنوان قوت استفاده مي كنه، بعيد ميدونم تغييرشون بده
نسخه بعد احتمالا ۴٫۵ هست نه ۵. هنوز زوده برای ۵.باید خیلی تغییر کنه تا ۵ شه.
کسایی که از لگ اندروید میکن تا حالا نکسوس تو دست گرفتن؟من الان یه گالاکسی نکسوس دارم تا حالا هنگ نکرده و اندروید 4.4.4 هم روش نصبه همه بازی هم روش بالا میاد حافظه رام گوشی هم فقط 50 مگ خالی داره ولی هنگ نکرده کسایی که میکنم حتی اس 4 و اس 5 هم بعد یه مدت هنگ میکنه این مشکل از اندروید نیست مشکل از رابط کاربری سامسونگه که واقعا سنگینه و بعد از یه مدت تمام سخت افزار رو مشغول میکنه کسایی هم که با لگ سامسونگ مشکل دارن با نصب کاستوم رام های خوب و پایداری مثل سیناژن مود و پارانوید اندروید مشکلشون حله
حرف L مربوط به سیستمعامل Android L هست.
گوکل است دیگر، آرزو دارد اندروید را هم مثل ios سفید و روشن طراحی کند!!!
دوستان, واقعا طرفداران اپل بعد از پرداخت یه رقم سنگین برای یه گوشی با امکانات بسیار محدود اگه این حرفهارو نزنن که از غصه دق میکنن.
اونم مدیر عاملشون هم تو کنفرانس اخیر بجای صحبت از سیستم خودش دائم سعی میکرد اندروید رو تخریب کنه.
انتشار سهوی ...
سلام
خدمت اونایی که می گن اندروید لگ داره:
شما همون مقدار که پول می دی آیفون می خری رو بده یک دستگاه اندرویدی بخر اگ لگ دیدی
اونایی که می گن لگ داره فکر کنم میان یه گوشی 500 - 600 هزار تومنی رو با آیفون مقایسه می کنند :)
من واقعا نمی دونم کسایی که میگن اندروید لگ و هنگ داره روی چه ورژنی از اندروید گیر کردن !! m7 رو که دست می گیری اصلا کیف میکنی ، پرواز میکنه اندروید الان .