ال جی جی واچ از ۱۶ تیر با قیمت ۲۵۵ دلار به فروش می رسد؟
یکی از تمرکزهای اصلی مراسم گوگل I/O امشب پلتفرم جدید Android Wear و محصولاتی نظیر جی واچ و موتو ۳۶۰ خواهد بود. اما گجت پوشیدنی جدید ال جی یعنی جی واچ، امروز در خرده فروشی های ...
یکی از تمرکزهای اصلی مراسم گوگل I/O امشب پلتفرم جدید Android Wear و محصولاتی نظیر جی واچ و موتو ۳۶۰ خواهد بود.
اما گجت پوشیدنی جدید ال جی یعنی جی واچ، امروز در خرده فروشی های آنلاین با قیمت ۲۵۵ دلار رویت شده و هر چند هنوز مبلغ به تایید نهایی نرسیده، اما به نظر می رسد از ۱۶ تیر به بازار عرضه شود.
قبلا قیمت جی واچ برای منطقه اروپا ۱۹۹ یورو لو رفته بود و قیمت جدید هم در همین محدوده قرار می گیرد. جی واچ با نمایشگر مربعی ۲۸۰ در ۲۸۰ پیکسلی، ۵۱۲ مگابایت رم، و ۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.
شما به ساعت های هوشمند علاقه دارید؟ شاید امشب گوگل علاقه ای جدید در ما ایجاد کرد!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دوستای عزیز سلام- خیلی خوشم اومد که با کامنتاتون هوای این سایت رو دارین- خواستم یه پیشنهادی بهتون بدم- دوست دارم بچه های دیجیاتو همه جا بتونیم باهم باشیم- اگه خواستین درسته که بی ربطه ولی کامنت بزارین و آدرس پروفایلاتون تو شبکه های اجتماعی رو هم بزارین که دوستان بتونن همدیگه رو ادد کنن- حالا چه فیس بوک- چه گوگل پلاس و چه ... من خودم آدرسام ایناست- منتظرتونم:
facebook.com/mahdiakhlaghiofficial
plus.google.com/+mahdiakhlaghiofficial
راستی دیجیاتو هم تو این شبکه ها پیج داره؟
من یه پیشنهاد هم برا نویسندهای همین مطالب دارم که آدرساشون رو تو آخر پست ها بزارن
اقاي دادگستر، اين كارتون معني نميده .. ميشه توي ايميل بهم توضيح بدين چرا ؟؟
تنها فایدشون اینه که میشه موزیک رو باهاشون عقب جلو زد!!!250 دلار واسه موزیک اینور و اونور کردن!!!عالیه!
فعلا که ساععت های هوشمند به معنای واقعی کلمه به درد نمی خورن و مضخرفن
امیدوارم اپل یا گوگل بتونن یه نیازه جدید رو در ما ایجاد کنن
این ساعت ال جی کپی واضح ساعت اسمارت سونی هست !
ای کاش ساعت ال جی هم مانند گوشی فوق العادش LG G3 رویایی
بود !
فکر نمیکنید قیمتش بالاس؟
تو چین کمپانی wolf گوشی ۸هسته و دوربین ۱۳ میده ۱۹۹ دلار .
چین کپی منم زد :|
اصلا این چینیا خجالت نمیکشن با بچه ها باید بهشون حمله کنیم نابودشون کنیم :|
بازار ساعت هوشمند داره گرم میشه باید ببینیم امشب گوگل چیکار میکنه
نمیدونم چرا هیچ علاقه ای به ساعت هوشمند ندارم !
این فیلمای تخیلی هستن که صفحه نمایش میاد بالا به صورت نور اگر یک زمونی اونطوری شد اونموقع جذابیت دارن
الان هیچ چیز خاصی ندارن
باید منتظر بمونیم ببینیم اپل میتونه کاری کنه یا نه ...
ساعتاي هوشمند قشنگ نيستن ساعت بايد قشنگ باشه
به این غشنگی مگه چشه
ولی ارزش خرید نداره به نضرم
یگم غیمتش بالاست