ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی جی واچ از ۱۶ تیر با قیمت ۲۵۵ دلار به فروش می رسد؟

یکی از تمرکزهای اصلی مراسم گوگل I/O امشب پلتفرم جدید Android Wear و محصولاتی نظیر جی واچ و موتو ۳۶۰ خواهد بود. اما گجت پوشیدنی جدید ال جی یعنی جی واچ، امروز در خرده فروشی های ...

نیما دادگستر
نیما دادگستر منتشر شده در ۴ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۵:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی از تمرکزهای اصلی مراسم گوگل I/O امشب پلتفرم جدید Android Wear و محصولاتی نظیر جی واچ و موتو ۳۶۰ خواهد بود.

اما گجت پوشیدنی جدید ال جی یعنی جی واچ، امروز در خرده فروشی های آنلاین با قیمت ۲۵۵ دلار رویت شده و هر چند هنوز مبلغ به تایید نهایی نرسیده، اما به نظر می رسد از ۱۶ تیر به بازار عرضه شود.

قبلا قیمت جی واچ برای منطقه اروپا ۱۹۹ یورو لو رفته بود و قیمت جدید هم در همین محدوده قرار می گیرد. جی واچ با نمایشگر مربعی ۲۸۰ در ۲۸۰ پیکسلی، ۵۱۲ مگابایت رم، و ۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

شما به ساعت های هوشمند علاقه دارید؟ شاید امشب گوگل علاقه ای جدید در ما ایجاد کرد!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • مهدی

    دوستای عزیز سلام- خیلی خوشم اومد که با کامنتاتون هوای این سایت رو دارین- خواستم یه پیشنهادی بهتون بدم- دوست دارم بچه های دیجیاتو همه جا بتونیم باهم باشیم- اگه خواستین درسته که بی ربطه ولی کامنت بزارین و آدرس پروفایلاتون تو شبکه های اجتماعی رو هم بزارین که دوستان بتونن همدیگه رو ادد کنن- حالا چه فیس بوک- چه گوگل پلاس و چه ... من خودم آدرسام ایناست- منتظرتونم:
    facebook.com/mahdiakhlaghiofficial
    plus.google.com/+mahdiakhlaghiofficial
    راستی دیجیاتو هم تو این شبکه ها پیج داره؟
    من یه پیشنهاد هم برا نویسندهای همین مطالب دارم که آدرساشون رو تو آخر پست ها بزارن

  • M n

    اقاي دادگستر، اين كارتون معني نميده .. ميشه توي ايميل بهم توضيح بدين چرا ؟؟

  • محمدجواد

    تنها فایدشون اینه که میشه موزیک رو باهاشون عقب جلو زد!!!250 دلار واسه موزیک اینور و اونور کردن!!!عالیه!

  • ببعی (عاشق اپل )

    فعلا که ساععت های هوشمند به معنای واقعی کلمه به درد نمی خورن و مضخرفن
    امیدوارم اپل یا گوگل بتونن یه نیازه جدید رو در ما ایجاد کنن

  • f.f.s

    این ساعت ال جی کپی واضح ساعت اسمارت سونی هست !

    ای کاش ساعت ال جی هم مانند گوشی فوق العادش LG G3 رویایی
    بود !

  • احسان

    فکر نمیکنید قیمتش بالاس؟
    تو چین کمپانی wolf گوشی ۸هسته و دوربین ۱۳ میده ۱۹۹ دلار .

    • WOLF

      چین کپی منم زد :|
      اصلا این چینیا خجالت نمیکشن با بچه ها باید بهشون حمله کنیم نابودشون کنیم :|

  • AmerKhan

    بازار ساعت هوشمند داره گرم میشه باید ببینیم امشب گوگل چیکار میکنه

  • kasra

    نمیدونم چرا هیچ علاقه ای به ساعت هوشمند ندارم !

    این فیلمای تخیلی هستن که صفحه نمایش میاد بالا به صورت نور اگر یک زمونی اونطوری شد اونموقع جذابیت دارن

    الان هیچ چیز خاصی ندارن

    باید منتظر بمونیم ببینیم اپل میتونه کاری کنه یا نه ...

  • hassan

    ساعتاي هوشمند قشنگ نيستن ساعت بايد قشنگ باشه

  • مرتیکه باحال

    به این غشنگی مگه چشه
    ولی ارزش خرید نداره به نضرم
    یگم غیمتش بالاست

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی