ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از فضای نامحدود گوگل درایو با هزینه ماهانه فقط ۱۰ دلار خبر داد

گوگل با معرفی گوگل درایو و حالا امکانات جدید آن در حوزه موبایل به رقیبی جدی برای محصولات آفیس مایکروسافت تبدیل شده و البته پا را فراتر نهاده و خبر از فضای نامحدود گوگل درایو می ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۴ تیر ۱۳۹۳  |  ۲۳:۵۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گوگل با معرفی گوگل درایو و حالا امکانات جدید آن در حوزه موبایل به رقیبی جدی برای محصولات آفیس مایکروسافت تبدیل شده و البته پا را فراتر نهاده و خبر از فضای نامحدود گوگل درایو می دهد.

امشب گوگل در این مراسم از Drive for Work پرده برداشت که مجموعه گوگل درایو را با امکانات بیشتر و البته فضایی نامحدود با هزینه ماهانه ۱۰ دلار در اختیار افراد قرار می دهد.

با پرداخت این هزینه هر کاربری می تواند امکانات بیشتر و امنیت بالاتری در اختیار داشته باشد. از جمله این امکانات می توان به "پیشنهادات ویرایش" نام برد که حین کار به کمک شما خواهد آمد.

در حال حاضر گوگل درایو بیش از ۱۹۰ میلیون کاربر دارد و حدود ۵۸ درصد از شرکت های Fortune 500 از سرویس های گوگل استفاده می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • hoorad

    خودت فهمیدی چی نوشتی؟ متن اصلی‌رو دوباره بخونین این سرویس فقط برای سرویس بیزنس گوگل هست نه همه کاربرها، لطفا دقت کنید.

  • ali.n

    تا اسم فضای ابری میاد یادم میاد اینجا ایرانه.....

    • مهدی

      ایول باحال بود- ولی عین حقیقته - اینو به اونایی میگم که بیخودی منفی میدن- راست میگیم دیگه وقتی نمیتونیم حجم بخریم پس چرا نخوایم که مجانی باشه

  • مهدی

    من منتظرم تا گوگل فضای نامحدود رو مجانی ارائه بده تا ازش استفاده کنم- فکر میکنین همچین چیزی امکان پذیره؟

    • مهدی

      الآن این منفی ها چیه که دادین- خداییش حرف بدی زدم مگه که منفی باید بگیرم!!!!!!!
      میگم ای کاش فضای نامحدود رو مجانی بده که خیال آدم راحت باشه- من که شخصا حاضر نیستم بابتشون پولی بدم- اونایی که منفی دادین نکنه میتونین تو ایران از گوگل درایو حجم بخرین یا اینکه سرعتتون برای آپلود فایل ها بالاست- خواهشا بی دلیل منفی ندین

  • SAEED205

    پس با این حساب اگه این 190 میلیون رو بگیم همه فقط از همون 15 گیگ استفاده می کنند میشه 2850000000 گیگ
    فکر کنم به اندازه یک شهر اینا هارد دارن

    • سامان

      همه كاربر ها كه از حداكثر حجمشون استفاده نمي كنن. نمونه اش عمده كاربران ايراني كه فضاي مصرفي شون بسيار ناچيز هست.

  • سوتابایت

    گوگل عالی داره پیش می ره !!!

مطالب پیشنهادی