معترضین به گوگل، در کنفرانس I/O اخلال ایجاد کردند
کنفرانس توسعه دهندگان گوگل دیروز در حالی انجام شد که حواشی جالبی را با خود در پی داشت. طی این همایش دو فرد معترض به سیاست های گوگل، با داد و فریادی که در حین ...
کنفرانس توسعه دهندگان گوگل دیروز در حالی انجام شد که حواشی جالبی را با خود در پی داشت. طی این همایش دو فرد معترض به سیاست های گوگل، با داد و فریادی که در حین مراسم به راه انداختند، نگاه های بسیاری را متوجه خود ساختند.
اولین اخلالگر که زنی ناشناخته بود، با صدای بلند جک هارپین، یکی از وکلای گوگل را مورد خطاب قرار داد. ماجرا از این قرار است که آقای هارپین برای ساخت و ساز های خود، باعث بی خانمان شدن خانواده های ساکن در یک ساختمان هفت طبقه شده است.
زن معترض فریاد زد: «هی گوگل، تو باید شروع به ساخت وجدان بکنی». این فرد معترض سپس ادامه داد که یکی از خانواده هایی که هارپین آن ها را بی خانمان کرده یک زن تنها با بچه شیرخواره بوده است.
این اتفاق در حالی رخ داد که دیو برک، بر روی صحنه حضور داشت و مشغول ارائه ای در مورد بهینه سازی سرعت در اندروید جدید بود. برک تلاش کرد تا به این زن بی توجه باشد، اما فریاد های پیاپی باعث شد برک سخنان خود را متوقف کند و منتظر شود تا انتظامات سالن، فرد معترض را به بیرون هدایت کنند.
اما این پایان ماجرا نبود، یک ساعت بعد در حالی که پخش ویدیویی در رابطه با تلاش گوگل برای آشنایی کودکان با برنامه نویسی به تازگی پایان یافته بود، ناگهان مردی با صدای بلند فریاد زد: «حکومت استبدادی گوگل در حال ساخت ماشین هایی است که انسان ها را می کشند»
در زمانی که این اتفاق رخ داد، گرگ دمیکلی در حال معرفی پلتفرم ابری گوگل بود و پس از شنیدن حرف های مرد معترض گفت: «این صلح آمیز ترین نرم افزاری بوده که من بلد بودم درست کنم»
با توجه به گسترش روز افزون شرکت های تکنولوژی در دره سیلیکون، همواره کارمندان بسیاری جهت زندگی وارد سان فرانسیسکو می شوند. این افزایش جمعیت مشکلاتی را برای شهروندان اصلی شهر در بر داشته که گاهی اوقات باعث بروز اعتراضاتی مانند آنچه که در گوگل I/O دیدیم، می شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

آها بعد یعنی اعتراض اینها به گوگل رو با افزایش جمعیت سانفرانسیسکو توجیه میکنید ؟!!
این خبر شبیه اخبار کثیف CNN (خبرگذاری مشابهش داخل ایران هم هست) فقط کارش شستشوی مغزیه.
خرید و فروش اطلاعات مردم به شرکتهای تجاری عجب سودی داره
اولیه حق داشته و فکر کنم ایرانی باشه! آخه مانتو پوشیده
اين رسماً خل وضع بودن مخصوصاً اون دومي اي كه توهم توطئه داره!
اون اولي هم كه بجاي اينكه بره دادگاه شكايت كنه اومده تو كنفرانس به اين مهمي!
(آخه مگه گوگل ساخت ساز كرده ؟خود وكيله ساخت و ساز كرده به گوگل چه ربطي داره آخه؟)
تا نباشد چیزکی...
شماها خیلی خوشحالید!! از روشنفکری زیادی به همه سواری میدین!
بزارید سری آمار رو تیتروار بگم!
فکر می کنید نهایتاً چنگیزخان مغول چقدر آدم کشته؟ 1میلیون، 2میلیون ... بیشترین کشته رو فکر می کنم تو جنگ جهانی دوم بشر تجربه کرده؛ همه ی کشورها روی هم 60 میلیون کشته!!
انگله سکسون ها فقط تو یک قلم 100 میلیون سرخ پوست به قتل رسونده!
تنها کشوری که تقریباً هر سال درگیر یه جنگ بوده آمریکاست!
انگلیس به 80% کشورهای دنیا حمله کرده! آمار بقیه جنگ ها نابود شده وگرنه به همه ی کشورها حمله کرده!!
هیروشیما و ناکازاکی خیلی بد بودند؟
دستاورد چند سال پیش دموکراسی اینه : 30 برابر هیروشیما تو فلوجه عراق تلفات هسته ای داشتیم، باور نمی کنید مستند فراتر از خیانت رو که خودشون ساختند ببینید، نامردا دلشون به حال گیاه ها و حیواناتی که تو منطقه نابود شده میسوزه ولی به حال ما نمیسوزه!
چرا ما! خوشبختانه این گرد و خاک های جدید مثل اینکه یه پروژه ی آمریکایی برای گسترش تاثیر اورانیوم ضعیف شده تو خاورمیانه است! آخه امریکا تو جنگ خلیج فارس و عراق هرچی زباله ی هسته ای داشته ریخته تو منطقه ما.
قرن ما اینقدر کشته داره که می تونه به تمام اعصار بشریت جنازه صادر کنه به لطف تکنولوژی و شرکت هایی مثل گوگل که تو حداقل جنایت سود حاصل از شرکتشون رو در اختیار صهیونیزم میگذارند چقدر دوستار بشریت اند!
البته اینها رو خیلی ها نمی خواند بشنوند مهم نیست
اما خمینی امثال آوینی تربیت کرده که این روند رو متوقف کنند... ان شاالله
برادر دلواپس و خود جود سید مسعود@
این 30 برابر فلوجه تلفات هسته ای داشته رو جایی نگو خواهشا
بی خیال این حرفای بی سند مدرک که توی شفاف و مشرق و بولتن می خونی
الان اگه بهت بگم واسه یه خطش منبع بیار نداری
مثله جریان 100 میلیون سرخ پوست!!!!
حالت خوبه اخوی؟!!100میلیون سرخ پوست؟!!!!
بیخیال
نتیجه افکارتون که فکر میکنین همه دنیا نجس ان و ادم کش و فقط ما ادمیم و نیریم بهشت رو داریم میبینیم!
امروز نوشته بود 3برابر شدن امار اعتیاد زنان ایران ظرف 4سال پیش!
واسه اینا دلواپس باش نه سرخ پوسنا!
به خاطر یه گفتگو بچه گانه کلی از کارهام عقب افتادم..
آخرین حرف دوست گلم اگه دلت به حال اعتیاد میسوزه پاشو به خاطرش یه کاری بکن
از موقعی که ناتو به افغانستان حمله کرده تولید خشخاش چند ده برابر شده... جلوشون وایساااا
به کشورت افتخار کن تنها جایی که واقعا با مواد مخدر تو دنیا مبارزه کرده ایرانه
داداش ینی ترکیدم ها
با همکارا داشتیم اینجا چیزی میخوردیم حرفای تورو براشون ترجمه کردم!
یه چند تا از بچه های خط عمام رو بفرست اینجا این بمب خنده تو فک کنم اینجا حتی بیشتر از فلوجه هم کشته بده!!!!!
حالا فقط یه جواب جدی بهت میدم
قبل از گرفتن انگشت اتهام به سمت بقیه دنیا سعی کن با فرهنگ و عقاید اونها آشنا بشی تا دقه بعد همچین چیزای خنده داری رو نگی
این خارجیا اولین چیزی که به بچه هاشون یاد میدن عشقه....به شیوه های مختلف که ما اگه اینجا بگیم کلا صورت ما رو شطرنجی میکنن
یه نگاه به وحشی های عرب بنداز....
امثال اونا نمیتونی توی غرب پیدا کنی
فرق دارن داداش...ذاتا فرق دارن با ما....چون یه شانس بزرگ آوردن که از چندین سال پیش به عقاید مزخرف شما گفتن نه!!!!!
مهر یه مادر آمریکایی به بچش به هیچ وجه کمتر از مادر های ایرانی نیست
زحمت یه پدر آمریکایی برای بچش هم همینطور
چیزی که فکر شما رو اینطوری بار آورده عقده غرب ستیزی که توی مغز شما کردن
برو تاریخ رو بخون ببین حکومت های مسلمان اون زمان چه بلا هایی بر سر بقیه آوردن
برو ببین در قدرت گرفتن عرب چه خون هایی که ریخته شده
همون عرب در زمان اشغال ایران نزدیک به 20 درصد جمعیت کشور رو کشت!!!
یعنی از هر 5 نفر 1 نفر گودبای پارتی!!!
تو با دار و دسته تروریستت نکش اینا کار بدی نمیکنن خیالت راحت
این غربی ها فقط یه چیز میخوان اونم زندگی راحت و با آرامشه!!!
اون دومیه ینی آرامش خیلی براشون مهمه
توی اینجا شب چراغ های ماشینت نباید به منزل مسکونی کسی بتابه و باعث اذیتش بشه وگرنه میتونه ازت شکایت کنه
اما من هنوز صدای موتور گازی های ایران توی گوشمه وقتی ساعت 2 نصفه شب شیشه های اتاقم رو به لرزه درمیاورد!!!!
فرقه بین شما و اینا.....جمعیت ایران رو اگه جمع بزنن با مهاجر هاش شاید از 100 میلیون هم رد بشه
ای کاش راهی باز بشه و ایران جایی برای موندن باشه تا بتونن برگردن
مگه اینا بیان اون آغل عرب ها رو ترمیم کنن
سید جان اخوی دلواپس امر میفرمایید از دیوار کدوم سفارت بالا بریم؟ ما آماده ایم...
بالاخره واژه ها آفریده شدند تا جائی استفاده بشند!
مثل واژه ابله که باید در مورد آقای پارسا گفته بشه! شما به ادبیات فارسی کمک میکند چون مصداق کامل واژه هایی مثل نفهمی و اینااید...
کشتن 100 میلیون سرخ پوست ممکن نیست واقعاً؛ ولی اون موقع یه روش کثیف کشف شد : نابود کردن جیره غذایی! اینقدر این روش قدرتمند بود که تونست 100 میلیون سرخ پوست رو به قتل برسونه!
جالبش اینجاست از این روش فقط برای سرخ پوست ها استفاده نشده! تو جنگ جهانی اول جمعیت ایران تقریباً 18 میلیون نفر بوده انگلیس با همین روش نزدیک به 8 میلیون ایرانی رو میکشند! فکر میکنم پدربزرگت از باباش جریان قحطی بزرگ رو شنیده باشه!!
آمار 30 برابر رو خود ارتش امریکا اعلام کرده! این ماجرا اگر برای یک نفر هم اتفاق افتاده باشه قابل تامله.
در هر صورت احمقانه است که دارم اینجا برای 2 تا بچه خورده نظر می نویسم
مثل کبک سرتون رو توی برف کنید
التماس دعا
دوست عزیز شما حالت مثل اینکه خوب نیست. بحث اعتراض به سیاستهای گوگل چه ربطی به قتل عام سرخپوستها و سیاستهای گذشته آمریکا و انگلیس و انگلوساکسونها!! داره دوست من. شما سعی کن در اولین فرصت خودتو به یک مشاور معرفی کنی. چون به خودت خسارت میزنی عزیزم.
بعد در مورد آمارهایی هم که گفتی یه نگاه دوباره ای بندازی بد نیست. فلوجه عراق که یه شهر کوچیکه مگه چقدر جمعیت داره که به اندازه ۳۰!! برابر هیروشیما که رقمش ۲۰۰ هزار نفر بوده کشته داده!!؟؟
بحث اعتراض بود یه لحظه حالم بد شد دوست عزیز...
آمار فلوجه نسبت آلودگی به جمعیت بود که 30 برابر هیروشیماست و نشون میده دیپلیکیتد اورانیوم بی صدا است ولی از بمب های اتمی گذشته خیلی مخرب تره
در کل 3 تا نکته :
اول اینکه خیلی راحت قابل درکه که شرکت هایی مثل گوگل برای راحتی زندگی ما تلاشی نمی کنند... برای بزرگ شدن ارتش آمریکا در تلاشند!
دوم اینکه دوست عزیز اگه کوچکترین اتفاقی اون ور دنیا برای یه آمریکایی بیوفته شما متاسف میشی! اما الآن بچه هایی که تو عراق به دنیا میان قبل این که ببینید پسره یا دختر، آزمایش می کنند ببیند اتمی هست یا نه! بچه های بدون مغز بدون سر بدون دست! یه خورده آدم رو منقلب میکنه...
سوم اینکه اگر حوصله ات نمی کشه به این تلخی ها فکر کنی، یه خورده روشن فکر باش با تمسخر مستقیم مخاطب چیزی گیر تو نمیاد
صحبتهای شما دوست من در جای خودش جای بحث داره و یکسریش تایید و یکسریش هم رد میشه. اما اینجا و در این بحث جای مطرح کردن این حرفها و ربط دادن های کاملاً احساسی چیزهایی که برخیشون هم در جای خودشون میتونن درست باشن اما واقعاً ربطی به اینجا نداشتند، نیست.
این رو هم که گفتی این شرکتها برای ارتش آمریکا کار میکنند دوست من یکم دایی جان ناپلئونی فکر کردنه و حرفی بشدت اغراق آمیزه. تولیدات این شرکتها سالهاست داره به همه خدمات و نفع میرسونه. شما با اینجور قضاوتها واقعاً میخواین به کجا برسید؟!!
نکته بعدی اینکه نمیدونم این چه داستانیه که تا اونور یک اعتراضی علیه هر چیزی در اونجا میشه. یه سری اینجا کاسه داغ تر از آش میشن و اون اعتراض رو نشونه اعتراض به کل سیستم حاکم اونها و یا نشونه فروپاشی نظامهای غربی میدونن!!؟(نمونش جنبشی موسوم به وال استریت که یادمون هست چقدر اینجا روش مانور دادن و گفتن این نشونه انحطاط و نابودی نظام سرمایه داری و غیره است اما دیدیم که این اعتراض صرفاً یک اعتراض اقتصادی برای شرایط نابرابر بود که هر جا و هر زمان دیگه ای هم میتونه رخ بده و بر خلاف پیش بینی ها نه تنها موجب نابودی چیزی نشد بلکه باعث تصویب قوانینی هم به نفع بهتر شدن اوضاع اقتصادی هم شد) شما سعی کن دوست من اینگونه نظر ندی.
در ضمن من با همه این حرفهایی هم که زدم بی منطق از کسی حمایت یا بی منطق کسی رو نفی نمیکنم. طرفدار آمریکایی ها هم نیستم که شما اینطور در مورد نظر من قضاوت کردید.
اگر هم از نظر قبلی من ناراحت شدید و احساس کردید به شما توهین شده ازتون پوزش میخوام.
دوست گلم این که شماهم هر چی گفته میشه بدون منطق به احساسی بودن و چیزای دیگه ربط میدی جالبه!
بنده فکر نمی کنم هیچ نظری راجع به جریان وال استریت اینجا داده باشم خیلی خوشحالم که سریع از یه جایی که نمی دونم چی بود نتیجه گرفتی و همچین حرفی زدی! بگذریم اما راجع وال استریت و استعمار دلار فقط یه جمله
تو معروفترین ویدئو یوتوب راجع به این قضایا یکی حرف قشنگی زد که تحلیل کامل اون جریان بود و بنده هم می پسندم :
بیلدربرگ دستش تو جیب کسائی که هنوز به دنیا نیومدند.
اگه گوگل مثل کنفرانس های اپل 1000 تا 2000 دلار بابت ورودی بگیره و کارت خبرنگاری و توسعه دهنده بودن را ملاک ورود قرار بده این حواشی پیش نمیاد ...
هزینه ثبت نام Google I/O مبلغ 900 دلاره.
ولی خوب باز هم میان.
توی برنامه نویس ها هم آدم دلسوز پیدا میشه بالاخره...
من با این که طرفدار گوگل هستم ولی دررابطه با اضافه شدن مردم غریبه به شهرهای در حال توسعه با نفردوم که معترض بود کاملا موافقم,قضیش مثل تهران که یه فارسی زبون دیگه پیدا نمیشه
اینجا است که گوگل باید بیاد بگه !!!! #اصلا یه وضعی !!
ههه
دومی دیگه متوهم بوده یا بهتره بگیم دلواپس.
کسی کلیپ اعتراض به گوگل رو نداره؟