تماشا کنید: مقایسه ویدیویی اندروید L با اندروید کیت کت
در حالی که اپل پس از کنفرانس WWDC به لطف محصولات جدیدی که معرفی کرد و حتی شایعه محصولاتی که در شهریور ماه قصد دارد از آن ها رونمایی کند، اخبار رسانه های را تحت ...
در حالی که اپل پس از کنفرانس WWDC به لطف محصولات جدیدی که معرفی کرد و حتی شایعه محصولاتی که در شهریور ماه قصد دارد از آن ها رونمایی کند، اخبار رسانه های را تحت سلطه خود در آورده بود، گوگل موفق شد با کنفرانس I/O این روال را به صورت کامل به نفع خود تغییر دهد. اگر اخبار دیجیاتو را نیز دنبال کرده باشید، متوجه شده اید که بیشتر خبر ها در رابطه با گوگل و امکانات جدیدش است.
در این مطلب ویدیویی را قرار داده ایم که در آن می توانید به خوبی اندروید کیت کت و اندروید L را در کنار یکدیگر مشاهده کنید و تغییرات به وجود آمده را کاملا درک کنید. البته مد نظر داشته باشید که اندروید L هنوز به صورت کامل ارائه نشده و آنچه که در ویدیو می بینید نسخه ویژه توسعه دهندگان است. پس با این حساب دور از ذهن نیست اگر گوگل تا پایان سال، باز هم امکانات بیشتری را به ربات سبز رنگ اضافه کند.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Android L vs Android KitKat.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دو تا سوال
کی عرضه میشه ؟
رو نکسوس ۴ساپورت میکنه؟
در کل توی اندروید به ترتیب من رابط کاربری sense و اندروید ال رو دوست دارم ولی با این حال قسم خوردم که هیجوقت به سمت اندروید برنگردم به همون ios وفادارم( حالا بگذریم از این که تبلتم note 10.1 هست):-P :-P
من كه از همون iOS ام راضيم
با صدای طرف کلی حال کردم.
ما خواستار ارائه هرچه زودتر L توسط تیم ساینوژن هستیم
من این نسخه ی توسعه دهندگان رو نصب کردم اول محاسن بدلیل ساده شدن نوتیفیکیشنها و... سرعت زیادتر شده همچنین از نظر ظاهری که واقعا عالی شده همچنین از نظر عملکرد باطری نیز بهتر شده وچیزی که واقعا نظر من رو جلب کرد کیبرد جدید گوگل هست. ومعایب به دلیل اینکه این نسخه مقدماتی هست با بسیاری از برنامه ها سازگاری نداره مثلا برنامه های مانند hello SMS و کلاش اف کلان و... تغییر نکردن آیکونها نیز جز معایب حساب می شود
تنها عیب بزرگ این سایت همین ای ویوید هست.فقط روی اعصابه و گرنه هیچی دیگه نداره.
تورو خدا عوضش کنید.
مهدی موافقم
ويندوزفون از 8 شد 8.1 انگار يه سيستم عامل جديد اومده
اما اين از 2.3 هم بكنيش 5 به جز تغيير ظاهر هيچي نداشته :|
البته خب دليلش واضحه چون ويندوزفون خيلي نقص داشت كه داره برطرف ميشه.ولي در كل اين اندويد هيچ ويژگي جديدي جز ظاهر جديد بهش اضافه نشده.مطمعن هستم حتي نسخه 5 اندرويد هم چيز خاصي بهش اضافه نميشه :|
دوست عزیز مایکروسافت توی 8.1 اومده مواردی رو اضافه کرده که اندروید و آی او اس 5 6 ساله دارنش . ضمنا اندروید واقعا کمبود خاصی نداره . فقط همینو کم داره که بره از سر کوچه 4 تا بربری بگیره !!
(کاربر سابق ویندوزفون)
خداوکیلی شمایی که فرق آندروید 2.3 با ال رو نمیدونی همون بهتر که نظر ندی حداقل خودتو زیر سوال نبر لامصب :D
راستی داش مهدی شما یه ویژگی جدید ویندوز فونو بگو من 5 تای آندروید ببینیم آخرش کدوم تسلیم میشیم؟ اگه قبوله بسم االه شروع کن.
یه جوری میگه انگار آندروید از بی امکاناتی رنج میبره :D
اوه چه کرده گوگل :(
اگه میشه لینک دانلود رو در زیر ویدیو ها قرار بدید
http://cdn.digiato.com/Android%20L%20vs%20Android%20KitKat.mp4