ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لو رفتن تصاویر موبایلی مرموز از نوکیا؛ آیا لومیا ۸۳۰ در راه است؟

به تازگی تصاویری از یک موبایل مرموز در وبسایت چینی Weibo منتشر شده که طبق پیش بینی ها می تواند متعلق به نوکیا باشد. این دستگاه دارای قابی آلومینیومی در اطراف است و در پشت خود ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۲ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۳:۲۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به تازگی تصاویری از یک موبایل مرموز در وبسایت چینی Weibo منتشر شده که طبق پیش بینی ها می تواند متعلق به نوکیا باشد. این دستگاه دارای قابی آلومینیومی در اطراف است و در پشت خود نیز از پلی کربنات بهره می برد.

کارشناسان معتقدند که این محصول همان لومیا ۸۳۰ است که در حوزه میان رده ها قرار است جایگزین لومیا ۸۲۰ گردد. با توجه به بدنه تخت پشت دستگاه، می توان گفت که قطعا خبری از سنسور ۴۱ مگاپیکسلی نخواهد بود و موبایل جدید دوربینی معمولی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

هنوز هیچ منبع موثقی تصویر لو رفته را تایید نکرده است، اما سایت Weibo سابقه ای روشن در این زمینه دارد و با توجه به صحت عملکردش در رابطه با محصولاتی همچون نوکیا X ، لومیا ۱۵۲۰ و لومیا ۷۱۹ ، می توان گفت که تصویر لو رفته جدید نیز به احتمال زیاد به زودی از سمت مایکروسافت معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • JerJis

    هههه چه جالب یارو با لومیا 920 عکس گرفته!

  • Amir Khoushehchin

    لطفا پیام اولم حذف بشه

  • Amir Khoushehchin

    دوست عزیز من خودم ویندوزفون دارم و به جرات میگم از اندروید بهتره اما از IOS نه شما تو اندروید کلی برنا مه بدرنخور دارین ام تو ویندوز اینطور نیست. الان من وایبر اینستاگرام و چند تا نرم افزار دیگه دارم و چیز بیشتری هم نیاز ندارم. در مورد بازی هم اسفالت ۸ و modern combat 4 رو دارم و فیفا رو هم میخوام بگیرم و کمبودی در این سیستم عامل نمی بینم.

  • administrator

    با توجه به منابع درز کننده دستگاه بعدی لومیا 1030 در ماه سپتامبر معرفی میشه ...

    همون آخرا پاییز ...

  • bahmanbs

    من lumia820 دارم و از عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری و دوربین خیلی راضیم،پشتیبانی عالی نرم افزاری هم که داره.
    اقا ی قاسمی شما تو پست قبلی خیلی جانب دارانه مطلبتون رو نوشتین.
    احساس نمیکنید که ویندوزفون ۸ از اندروید و ای او اس حدود پنج سال کوچیکتره؟
    اندروید و ای او اس تو دو سال اول به اندازه ی ویندوزفون پیشرفت داشتن؟یا حتی همین الان به اندازه ی ویندوزفون پیشرفت دارن؟
    به نظر شما Android و IOS به اندازه ی ویندوزفون بهینه هستن که رو سخت افزار ضعیف بهترین عملکرد رو داشته باشن؟
    یا اینکه اون دو سیستم عامل در دو سال اول انتشارشون به اندازه ی ویندوزفون پیشرفت نرم افزاری و سیستم عاملی داشتن؟
    شما چطور با یک قضاوت نا به جا در مورد فقط چندتا اپلیکشن سیستم عامل ای او اس رو برتر میدونید؟چطور با یک قضاوت نا به جا زحمات هزاران نفر رو نادیده میگیرید که زمان زیادی رو در شبانه روز صرف توسعه ی یک سیستم عامل میکنن؟
    به نظر شما نبود یک برنامه مثل google map نشان از ضعف ویندوزفون هست؟به نظر شما here maps امکانات عالی همراه با واقعیت افزوده و مسیریابی افلاین عملکرد بهتری از google maps نداره؟
    برنامه هایی مثل here maps و Nokia camera و city lens تو سیستم عامل ios وجود داره؟ ایا نبود این اپلیکیشن ها در ای او اس نشان از ضعف ای او اس هست؟
    لطفا قبل از انتشار یک پست،در مورد تمام جوانب اون فکر کنید.
    بهتره ویندوزفون رو از لحاظ تعداد نرم افزار،یا پنج سال پیش ای او اس مقایسه کنید چون ویندوزفون تنها دو سال و نیم عمر داره و اگه ویندوزفون رو با دو سالگی ای او اس مقایسه کنید،متوجه برتری کامل ویندوزفون خواهید شد.

  • احسان

    با پست قبلی که آقای قاسمی ارسال کردن دیدگاهم نسبت به windows phone عوض شد !
    قبلا یکم نسبت به ویندوزفون تمایل داشتم که از اندروید به سمتش کوچ کنم با پست قبلی همون یه ذره تمایل هم در قلب من کشته شد :d
    حاضرم گوشیم لگ که چه عرض کنم هنگ و کوفت و زهر مار بگیره و یه ساعت طول بکشه که اپ هاش باز بشه اما به سمت wp نرم :D
    (شوخی)
    نمیشه گفت ios یا android ولی مطمئنا میشه گفت
    android > windows phone 7+8+8.1

    • sharifi

      همون بهتر که نیای.
      ویندوزفون جای بچه های خاص و باحاله

    • 7.62mm

      دوست عزیز من خودم بیشتر از یک سال هست لومیا ۸۲۰ دارم، واقعا اوضاع به اون بدی که دیجیاتو ترسیم کرده نیست! بهترین معیار برای شما مراجعه به استور هستش: Windowsphone.com
      غایب بزرگ تو استور وینفون محصولات گوگل هست، ولی نرم افزار های پر کاربرد همه هستن، باورم نمیشه اون نرم افزارها تو اپل استور اصلی ها باشن!

    • Amir Khoushehchin

      دوست عزیز من خودم ویندوزفون دارم و به جرعت میگم از اندروید بهتره اما از IOS نه شما تو اندروید کلی برنا مه بدرنخور دارین ام تو ویندوز اینطور نیست. الان من وایبر اینستاگرام و چند تا نرم افزار دیگه دارم و چیز بیشتری هم نیاز ندارم. در مورد بازی هم اسفالت 8 و modern combat 4 رو دارم و فیفا رو هم میخوام بگیرم و کمبودی در این سیستم عامل نمی بینم.

  • رضا

    مانی جان آقای دادگستر قصد ندارند در آینده هم نویسندگی شونو ادامه بدن؟

    • مانی قاسمی

      راستش اطلاعی ندارم رضا جان.

  • masoudsfe

    با اینکه هیچوقت سری ویندوز نوکیا رو نداشتم ولی به گوشی های وینفون نوکیا ایمان دارم.
    هم از کیفیت ساخت فوق العاده ای بهره میبرن هم پشتیبانی نرم افزاری خوبی میشن مخصوصا الان که دیگه مال خود مایکروسافته...
    در اینده ای نزدیک شاید کوچ کردم به سمت سری های لومیای نوکیا!

  • حامی اندروید

    لومیا 719 ؟ تابحال اسمش به گوشم نخورده بود!

  • !Meysam

    آقا صحت عملکرد نه صحبت!

    • مانی قاسمی

      ممنون اصلاح شد

      • مهیار میرزایی

        سلام اقا میدونم اینجا جاش نیس اما نی خواستم بپرسم که من ایمیل برای همکاری فرستادم اما هنوز جوابی نیامده؟

        • مانی قاسمی

          مهیار جان دریافت شده ایمیل شما. منتها به علت حجم بالای رزومه های دریافتی و مشغله کاری ، کمی طول میکشه تا جواب بدیم.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی