توصیه سامسونگ به طرفداران اپل در تبلیغ جدیدش: بی خیال بغل کردن دیوار شوید
گلکسی اس ۵ از جمله موبایل هایی محسوب می شود که از باتری قدرتمندی برخوردار هستند و می توانند مدت زمان زیادی، شارژ را در اختیار کاربر قرار دهند. سامسونگ در آخرین ویدیو تبلیغاتی ساخته ...
گلکسی اس ۵ از جمله موبایل هایی محسوب می شود که از باتری قدرتمندی برخوردار هستند و می توانند مدت زمان زیادی، شارژ را در اختیار کاربر قرار دهند.
سامسونگ در آخرین ویدیو تبلیغاتی ساخته شده برای این پرچمدار، بر روی همین نکته تاکید کرده و جالب اینکه مشخصا کاربران آیفون را هدف حملات خود قرار داده.
در این ویدیو کاربران آیفون همگی کنار پریز برق جمع شده اند و با تکیه دادن به دیوار منتظر شارژ شدن موبایل خود هستند. در سوی دیگر کاربران سامسونگ با استفاده از قابلیت Ultra Power Saving Mode و یا امکان تعویض باتری، از زندگی شیرین، لذت می برند.
در پایان این ویدیو، به آیفون داران توصیه می شود که بی خیال بغل کردن دیوار و پریز های برق شوند و با انتخاب محصولی بهتر، زندگی آسان تری را دنبال کنند.
جدید ترین تبلیغ گلکسی اس ۵ را در ادامه می توانید مشاهده کنید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Galaxy S 5 -- Wall Huggers.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
به نظر من دوربین سامسونگ خیلی بهتره و کمتر داغ میکنه و باطری بهتری دارم
برای عوام به طبع تبلیغات عوامانه نیاز هست!
من طرفدار هیچکدوم از این شرکتا نیستم فقط دنبال بهترین هستم. اینم باید بگم که من حدود دو یا سه سال با همه سیستما کار کردم. به نظر من اپل ماله کساییه که دنبال راحتی هستن و نمیخوان زیاد درگیر نصب برنامه و ... بشن و فقط میخوان از گوشی استفاده کنن. این افراد اگه پول داشته باشن خیلی زندگی راحتی دارن، سالی یه بار میرن دویست سیصد تومن میدن بازی های جدیدو میریزن و خلاص! ولی اندروید دستی تره. یعنی بیشتر سیستم دسته خودته. هم میتونی بدی بازی بریزن هم اگه بلد باشی میتونی خودت بازی بریزی.
درمورد رون بودن سیستم اپل رون تره چون سیستم و سخت افزارو خودش میزنه ولی اندروید بعد چند سال( مثلا دو یا سه سال) شروع به کند شدن میکنه، خیلی محسوس(اگه پرچمدار داشته باشین)
اپل پشتیبانی سیستمش بیشتره یعنی تا چهار پنچ سال برات سیستم میاد ولی اندروید اگه نکسوس نباشه تهش یکی دو ورژن اندروید میاد، ولی اگه نکسوس باشی عین اپل تا چهار پنچ سال سیستمت به روزه.
کلا اپل بی دردسره و اگه پول داشته باشی هیچ مشکلی تو استفاده ازش نداری ولی اندروید رو میتونی خودت کنترل کنی بیشتر و بازی و برنامه بریزی.
درباره بقیه سیستما چیزی نمیدونم چون نداشتم.
نتیجه: اگه پول داری و میخوای راحت باشی و دردسر نکشی برا نصب بازی و برنامه :اپل که میدی بیرون برات میریزن.
اگه پولت کمتره و میخوای کنترل گوشی بیشتر دست خودت باشه و بیشتر شخصی سازی کنی و اختار بیشتری داشته باشی : اندروید
مقایسه گوشیهای اندروید هم خودش یه صفحه دیگه پیخآاد ولی اگه اندروید پیخوای برو سراغ سری نکسوس.
ممنون که خوندید.
دوستانی که همش گیر پلاستیکی بودن رو به سامسونگ میدن توجه نمیکنن که دیگه امروز همه چی پلاستیکی شده؟ به احتمال زیاد همین لباسی که تنته چند درصدش پلاستیکه
تا حالا گوشی با بدنه آلومینیوم زمین خورده دیدین؟ گوشی آلومینیومی انقدر داغون میشه که یگه حتی نمیخواین گاش کنین ولی بدنه پلاستیکی به اندازه اون داغون نمیشه خراب که شد میتونی بری یکی دیگه بندازی...
همیشه کنار iOS خواهیم موند، اگر یه روزی هم از دنیا کلا حذف بشه، یقینا Win رو به اندروید ترجیح خواهم داد.
این دعواها رو هم نیازی نیس بکنید،
ما اپلی ها با دیوایس های خودمون حال میکنیم، بذارید اندرویدی ها هم با دیوایس های خودشون خوش باشن.
یقینا سخت افزار اپل ضعف هایی ممکنه داشته باشه مثل همون باطری، اما تو OS حرفی نمیتونید بزنید.
سامسونگ رو نمی گم ولی اندروید خیلی بهتر از آی او اسه
راستی دوستان یه چیز بگم
جدیدا اس5 خریدم مشکی رنگش رو
ظاهرش رو کاری ندارم ((به نظرم زشت نیست)) اما در مورد باتری....
خب این گوشی یکم فک میکنم مشکل باتری داره
البته شک نکنین از آیفون بهتره اما من چون نوت 3 داشتم دارم میگم
روشنایی صفحه و ظرفیت کمتر نمایشگر و WIFI Mimo به نظر میرسه خیلی دارن فشار میارن به گوشی
دوستان کسی از wifi mimo اطلاعات دقیقی داره؟
میگن مثل این که قدرت 2 برابری داره نسبت به نمونه های معمولی
وقتی وای فای روشن میکنم احساس میکنم زود خالی میشه
به هر حال باتری نوت3 به نظرم یه سر و گردن از این قویتر بود
شایدم 8 هسته فعال دارن باتری رو میخورن
اما بقیه امکانات برای مصرف کمتر عالی کار میکنن
جالب اینه که هر بار روی U Power Save گذاشتم درصد شارژ باتری کمی افزایش هم داشت
ینی من روی 20 درصد گذاشتم روی Ultra PS و بعد یک ساعت درصد شارژ به 22 درصد رسیده بود
با این امکان واقعا دیگه خیالتون از بابت تماس تلفنی و پیام کوتاه دادن با گوشی راحته چون هر جور باشه گوشی رو سرپا نگه میداره اما اگه مثل من دائم به اینترنت وصل باشین و چند ساعت بازی کنین با گوشی مطمئنم وسط روز باید گوشی رو به شارژ بزنین
راستی یه نکته جالب دیگه
نسخه Exynos این گوشی بنچمارک 41000 رو آورد برای من
محض اطلاع هم بگم به هیچ عنوان گوشی دستکاری شده نبود چون توی نوت 3 یه بار همچین غلطی کردیم زدیم Knox رو آوردیم پایین
در آخر هم یه سوال
چرا Samsung Knox نیست روی این گوشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چطور میتونم نصبش کنم؟؟؟؟؟؟؟
خدا خیرشون بده یه Private Mode داره عالیییییی
کلا سامسونگ داره پک نرم افزاری که من میذاشتم روی گوشی بعد خرید رو با اینکار از بین میبره
اطلاعات شخصی رو مخفی میکنه و برای آوردن اونها فقط یه اثر انگشت کافیست!!!!
ببخشید طولانی شد
اما خلاصه بگم اگه باتری براتون خیلی اهمیت داره نوت 3 رو عوض نکنین با اس5
این امکانات Power Save برای نوت3 هم به زودی میاد
اتفاقا خیلی تبلیغ جالبی بود
حالت ذخیره ی انرژی تو اس 5 شاهکار میکنه
جدا از اینکه میشه راحت باتری رو عوض کرد
دقیقا چیزایی بود تو ویدیو پرداخته بود
عجب کلیپی درست کردن نامردا -))))
منم اپلی ام ، ولی انصافا توی باتری شدیدا حسرت به دل موندم
ولی اونقدر پشیزی براش قایل نشدم که بخوام با آشغال اندرویدی پلاستیک عوضش کنم !
من خودم ۵اس دارم. واقعا باطریش مزخرفه. همه چیشم خاموش کردم. از سیری گرفته تا نور صفحه. خیلییی مزخرف. ال جی ۳ بیاد درجا میگیرمش.