ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: نقاشی چهره ستارگان جام جهانی تنها با استفاده از توپ فوتبال

تب جام جهانی این روز ها به اوج خود رسیده و همه اقشار را به نوعی با خود درگیر کرده است. به تازگی یک نقاش خوش ذوق تنها با استفاده توپ و حرکت پای خود، ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۴ تیر ۱۳۹۳  |  ۲۱:۲۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تب جام جهانی این روز ها به اوج خود رسیده و همه اقشار را به نوعی با خود درگیر کرده است. به تازگی یک نقاش خوش ذوق تنها با استفاده توپ و حرکت پای خود، توانسته چهره مسی، نیمار و رونالدو را نقاشی کند.

همانطور که در ویدیو زیر نیز می توانید مشاهده کنید، خانم هونگ ئی ابتدا توپ ها را در سطل رنگ قرار می دهد و سپس بر روی فضایی که در اختیار دارد، با حرکت پا به نقاشی می پردازد. جزییاتی که او در این تصویر لحاظ می کند مثال زدنی است و تمامی موارد از جمله موی بازیکنان و حتی چشم های آنان به خوبی بر روی بوم نقش می بندد.

البته این اولین باری نیست که هونگ ئی دست به چنین هنرنمایی هایی می زند. او پیش از این تنها با یک توپ بسکتبال توانسته بود تا چهره یائو مینگ، ستاره بسکتبال چین، را به تصویر بکشد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/World Cup 2014 Art - Ronaldo, Neymar and Messi Portraits by Red Hongyi.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • pouya

    ویدئو افتضاح باحال بود والبته خلاقانه و همین طور بامزه.ممنون.

  • علی

    قدیمی بود . . .

  • Mohamad Gandomi

    آره خب ... انسانها می آیند و میروند ... اما بعد آنها ؟ ما میمونیم و یک سری کارهای گروهی ... امروز ... در دیجیاتو ما فقط برگشتیم به عقب ... ولی حفظش میکنیم ...
    یک تیم بهتر ... کیفیت بهتر ...
    و سردبیران محترم ... پست بیشتر !
    یاد نارنجی که میوفتم انگار هیچی ندارم ... نمیدونم !
    نیما دادگستر ... علی اصغر هنرمند ... عباس واحدی ...
    جناب قاسمی ...
    باز هم ممنون از حضورتون :))

    • مانی قاسمی

      محمد جان فراموش نکن که نارنجی در طول ۷ سال به جایگاه خودش رسیده بود و عمر دیجیاتو به ۲ ماه هم نمیرسه. امیدوارم خیلی زود بتونیم استاندارد های بالاتری رو ارائه بدیم.

      • amirftma

        هنوز که یاد نارنجی میوفتم بغضم میگره تیم محشری داشت عاشقتون بودم امیدوارم دیجیاتو بتونه از نارنجی هم بیشتر پیشرفت کنه
        جای خالی نگبهبان و نربان همحس میکنم امیدوارم در آینده دوباره شبیه اون سایت ها درست بشه
        من دانسته هامو مدیون شمام

      • Mohamad Gandomi

        ما هم امیدواریم ... و فقط میتونم بگم کنارتون هستیم مانی جان ...
        ممنون :))

  • سوتابایت

    نیمار رفت کلا روحم شاد شد !!!

  • AliReza Talebi

    ميگم نيمار اهوازى نيست!؟
    تو اهواز فك كنم يه ٤٠-٥٠ تا نيمار داريم خواستيد بيايد عكس بگيريد
    به جان خودم يكى از دوستام دقيق همين شكليه! فقط گوشواره نميزنه كه اونم انشالله يه چند روز ديگه كه خواست ابرو هاش رو دوباره برداره بش سفارش ميكنم بزنه !
    lol

  • Mr.Geek

    عالی بود :)))
    خصوصا آخرش :)))

  • فرزاد

    کشیدن عکس نیمار که خلاقیت نمی خواد ، اونو با جارو هم میشه کشیدش ! نبود طی .. کف شور ...

  • Gublin

    (@_@) It's So nice

مطالب پیشنهادی