ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاکسکان تولید آیفون ۶ را به ربات ها سپرده است

اخیرا فاکسکان، بزرگترین شریک چینی اپل در تولید محصولات، ۱۰۰هزار نفر کارمند جدید برای ساخت آیفون ۶ استخدام کرده ولی خبرها حاکی از این است که در آینده ای نزدیک، ارتشی از ربات های سازنده -با ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۶ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اخیرا فاکسکان، بزرگترین شریک چینی اپل در تولید محصولات، ۱۰۰هزار نفر کارمند جدید برای ساخت آیفون ۶ استخدام کرده ولی خبرها حاکی از این است که در آینده ای نزدیک، ارتشی از ربات های سازنده -با نام فاکسبات- به این عملیات ملحق می شوند.

فاکسکان اعلام کرده که هر کدام از این ربات ها از ۲۰هزار تا ۲۵هزار دلار هزینه برای شرکت داشته و تعداد آنها هم ۱۰ هزار عدد گفته شد که هر کدام قادر به تولید ۳۰هزار دستگاه در سال هستند. ما در مورد نیروی کار بدون احساس و خستگی ناپذیری صحبت می کنیم که به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای سال می توانند در مجموع ۳۰۰ میلیون دستگاه تولید کنند.

گویا این ربات ها برای تولید محصولات اپل به کار خواهند گرفته شد. چرا که تولید مکینتاش ها، آیفون ها و آیپد ها به دلیل طراحی ها و مهندسی های پیچیده سال به سال دشوارتر می شود و همین باعث فشار بیشتر به کارگران است. این ربات ها قادر به انجام حرکات دقیق هستند و به خوبی از پس طراحی های دشوار بر می آیند و ضمنا با حضور خود کمک قابل توجیهی در کاهش هزینه های انسانی می کنند.

با این حال محصولات نهایی تولید شده توسط این فاکسبات ها باید استانداردهای سفت و سخت اپل را داشته باشد و باید منتظر ماند و دید آیا از امتحانات این شرکت سر بلند بیرون می آیند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • فرید

    حال هی بگید جنس چینی بده

  • سپهر

    البته سخت گيري هاي اپل در توليد محصولات خود موجب افزايش كيفيت دستگاه ها خواهد شد
    استفاده از ربات ها براي توليد آيفون ( يا آيفون هاي ) جديد در همين راستا قابل درك است

  • بهاره

    اگر این روبات ها را بخاطر تولید آیفون وارد خط میکنند ، پس احتمالا تامین کننده مالی پروژه هم خود اپله .
    سال گذشته اعلام شد که اپل رقمی نزدیک 10 ملیارد دلار را برای توسعه خطوط تولید هزینه خواهد کرد و الان گوشه ای از اون خودش را نشان داده .

  • reza

    آقایون و خانوما
    نمایندگی رسمی از ایسوس توی ایران هست که بتونم با محصولات کار کنم؟؟؟؟
    اگه هست کجای؟؟؟
    لپتاپ nx500وg550jkکی میاد تو بازار یه لپتاپ نهایتا 5 تومانی میخوام بخرم اخرای تابستون.باز هم ایسوس لپتاپ معرفی میکنه یا نه؟؟؟؟

  • Mohamad Gandomi

    من فکر کنم اینا اولین نسلشون همه فامیل بودن با هم وصلت کردن ! لامصب همه مثه همن ! :|
    :)

  • مبارز

    نشان شواليه فرانسه به استاد شجريان اعطا شد.http://mahimusic10.ir/1393/04/16/%d9%86%d8%b4%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d8%b1%d8%b6%d8%a7-%d8%b4%d8%ac%d8%b1%d9%8a%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b9%d8%b7%d8%a7-%d8%b4%d8%af/

  • امیر راد

    بابا بگذارن این کارگرهای بیچاره دو یوان پول در بیارن!
    آخه چیکار به کارشون دارن این بیچاره ها رو !
    حداقل بگذارن بیان توی خط داخلی شرکت جی ال ایکس خودمون ، دست اپلیشون بخوره به محصولات جی ال ایکس نیمه وطنی ، شاید فرجی بشه ، فروش و کیفیتشون بره بالا.

    • ali.n

      خخخخ ابعاد جالبی رو در نظر گرفتی, دمت گرم.

  • سوتابایت

    خیالم راحت شد از این به بعد هودم اولین نفری ام که دست می زنه به گوشی !!! خخخ !!!!
    آقای پورحسینس ام که داره می ره سربازی !!! دلمان تنگ خواهد شد !!! زیاد !!!

    • AliReza Talebi

      :| واقعا!؟ اميدوارم مشكلى به تعداد پست هاى سايت در روز نزنه.

      • حامد پورحسینی

        ممنون سوتابایت و علیرضای عزیز :) هنوز هستم البته :)) خدا بزرگه هرچی صلاح باشه همون میشه. سر نماز و سفره افطارتون دعا کنید معاف بشم که بدون دغدغه در خدمتتون باشم :)

        • مبارز

          خب اقاىحسينى نريد سربازى ! يكى از اقوام ما 27سالشه زن هم گرفته !

          • حامد پورحسینی

            مبارز جان واقعا نمیشه نرفت :)

  • viero

    نمي دونم چرا ولي تو تيتر خبر ها از اين عكس زياد استفاده مي شه (شايد چون عكس رسمي از داخل فاكسكان كمه) ولي من بار ها توي نارنجي مرحوم اين عكس رو به عنوان سر تيتر خبر ديدم!

  • امیرحسین

    من هر وقت عکس از این فاکسکان می بینم همیشه این خانوم اولیه توش هست!!!
    حالا نمی دونم این ها همه شبیه هم هستن یا عکاس فقط از این عکس می گیره!!!

    • AliReza Talebi

      :)))
      اتفاقا منم مى خواستم به اين نكته اشاره كنم! هرچى كه تا الان ديدى فقط يه عكس بوده!!! :)))

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی