ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سلفی بگیر ها؛ خطری احمقانه در کمین دوچرخه سواران تور دو فرانس

تور دو فرانس به عنوان یکی از معتبر ترین و بزرگترین رقابت های دوچرخه سواری دنیا، هم اکنون در فرانسه جریان دارد. همچون هر سال ورزشکاران با پدال زدن تلاش می کنند تا از رقبا ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۷ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۰:۴۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تور دو فرانس به عنوان یکی از معتبر ترین و بزرگترین رقابت های دوچرخه سواری دنیا، هم اکنون در فرانسه جریان دارد. همچون هر سال ورزشکاران با پدال زدن تلاش می کنند تا از رقبا پیش بیفتند و زمان کمتری را از خود بر جای گذارند.

امسال اما دوچرخه سواران باید موانعی را نیز در طول مسیر پشت سر گذارند. تماشاگران مشتاق فرانسوی ناگهان هوس سلفی گرفتن به سرشان می زند و با پشت کردن به دوچرخه های در حال حرکت، تلاش می کنند تا عکسی ماندگار را از خود بر جای گذارند.

Br8s5_SIAAAVF0F-w600

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، دوچرخه سوار مجبور می شود فرد سلفی گیرنده را با دست به بیرون از مسیر مسابقه هل دهد تا از بروز حادثه جلو گیری به عمل آورد.

تا به حال کاربران زیادی اقدام به سلفی گرفتن در حین برگزاری مسابقه کرده اند و آزار هایی را برای دوچرخه سواران رقم زده اند. یکی از این ورزشکاران می گوید: «آن ها پشتشان را به ما می کنند و اصلا دقت نمی کنند که دوچرخه با چه سرعتی به آن ها نزدیک می شود. ما باید حواسمان را جمع کنیم و با جا خالی از کنار آن ها رد شویم. این آدم ها واقعا مزاحم هستند.»

در ویدیو ۳ ثانیه ای زیر می توانید صحنه برخورد یکی از سلفی بگیر ها با دوچرخه و پرت شدنش را مشاهده نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Br3B7cFCMAEZn3V.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Leo Plus

    مردم خارج که بخاطر آشغال(یه تیکه پوست شکلات) ریختن رو زمین 100 دلار جریمه میشن، واسه این هم 2تا مأمور بذارن، جریمه سنگین بکنن، دیگه کسی جرعت نمیکنه :|
    باید زور بالا سرشون باشه :D

  • matrix

    بچه ها فک کنین ماها ک 24 ساعت روزو 29 ساعتش پای نت هستیم چطور توی سربازی تحمل بیاریم... :((((((
    اونجا چجور سلفی بگیریم؟؟؟؟هااااا

  • توسعه دهنده (اميد) 

    خوبه تو رالی نمی‌تونن! فک کن بخوان با ماشین‌ها عکس بگیرن:|

    • توسعه دهنده (اميد) 

      من یه بار فرستادم! یکی اینو پاک کنه اون یکی بمونه :|

  • مسافر

    اینقدر بدم میاد از اینایی که را برا از خودشون عکس میگیرن. انگار چه تحفه ای هستن ولی باید به این همه اعتماد به سقفشون آفرین گفت.

    • مسافر

      اگه بشه بین مثبت و منفی فاصله گذاشت خیلی خوب میشه چون روی موبایل اشتباه زیاد میشه و خیلی بده و وقتی میخوای آمار خودت رو نگاه کنی و به خودت اشتباهی مثبت میدی خیلی ضایع هست. مثل پست قبل من. البته بعید میدونم کسی ترتیب اثر بده.

      • ali.n

        خب بعدش یه منفی واسه خودت بده دیگه ضایع نیست ؛-)

        • مسافر

          یعنی بعدش ملت نمیگن مسافر دیوونه است به خودش منفی داده؟

          • ali.n

            دور از جونت... نه میگیم عجب آدم فروتنیه به خودش منفی میده ریا نشه ؛)

  • توسعه دهنده (اميد) 

    خوبه تو رالی نمی‌تونن! فک کن بخوان با ماشین‌ها عکس بگیرن :|

  • parsa

    خر هستن دیگه!!

  • توسعه دهنده (اميد) 

    مردم عقل ندارن! بعد می‌گن تو این دنیا دیوانه نیست! خوب اینا هستن دیگه! :|

  • Sami Pourali

    دوچرخه سواریم آرزوست...

  • ali.n

    امروز قراره گوشی جدید سونی با دوربین جلو مناسب و فلاش جلو معرفی بشه، امیدوارم در اینده دست این احمق ها نیافته.

  • سوتابایت

    عاشق دوچرخه سواری ام !!! اما 6 ماه دوچرخه ندارم !!! خیلی سرگرمی خوبی برای من که تقریبا تمام روز پای کامپیوترم !!!
    fdj.ir

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی