وجود فبلت ها در حال ضربه به فروش تبلت های کوچک مانند آیپد مینی است
بنا به تحقیقات موسسه تحقیقات بازاری NPD DisplaySearch، فروش تبلت های سایز کوچک به دلیل وجود فبلت ها بسیار پایین آمده است. به گفته این موسسه، برای اولین بار در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۴ ...
بنا به تحقیقات موسسه تحقیقات بازاری NPD DisplaySearch، فروش تبلت های سایز کوچک به دلیل وجود فبلت ها بسیار پایین آمده است.
به گفته این موسسه، برای اولین بار در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۴ محموله های جهانی اینگونه تبلت ها نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است. هرچند که این شرکت پژوهشی هیچ اعداد و رقمی را در این رابطه منتشر نکرده است.
تحلیلگر ان پی دی دیسپلی سرچ، هیساکازو توری می گوید: "رقابت بین تلفن های هوشمند با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی به بالا و تبلت های ۷ الی ۷.۹ اینچ در نهایت منجر به کاهش تقاضای تبلت ها تا سال ۲۰۱۸ خواهد شد. سهم واحد برای تبلت های ۷ تا ۷.۹ اینچی در سال 2013 در بالاترین حالت ممکن ۵۸ درصد بود، در حالی که این رقم در سال ۲۰۱۴ و سالهای آتی کاهش خواهد یافت."
این موسسه از هیچ تبلت خاصی نام نبرد ولی تبلت های ۷ تا ۷.۹ اینچی بازار، در حال حاضر آیپد مینی اپل، نکسوس ۷ گوگل و کیندل فایر HDX 7 شرکت آمازون هستند.
اپل (با توجه به شایعات) در حال تدارک ورود به بازار فبلت های 5.5 اینچی است. سامسونگ هم که حضور خوبی در این عرصه دارد و فبلت هایی مانند گلکسی مگا 6.3 اینچی و گلکسی نوت 5.7 اینچی عرضه کرده.
دیسپلی سرچ می گوید: "مادامی که بازار تبلت های کوچک رو به زوال می روند، سازندگان تبلت ها به سایز های بزرگتر روی خواهند آورد. تا سال ۲۰۱۸ فروش تبلت های 8 الی 10.9 اینچی از 7 اینچی ها سبقت خواهد گرفت."
و در انتها محقق این موسسه سهم بازار تبلت های بزرگتر از ۱۱ اینچ را در سال ۲۰۱۸ فقط ۱۰ درصد اعلام کرد.
پیشبینی شما از این روند چیست؟ آیا در آینده محصولی با عنوان تبلت 7 اینچی تولید خواهد شد؟ یا اینکه قربانی فراگیر شدن فبلت ها می شوند؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سایت شده مثله قبیله Human ها ، هرسری 2،3 تا Orc حمله میکنن :|
فهم و شعورشون تو حلقم
ماشااله ما هم خوب مقاومت میکنیم سلامتی همه بچه های دیجیاتو
دقيقا به همين دليله كه اپل در سال هاي گذشته بر آيفون با صفحه نمايش كوچك ( ٤ اينچ ) پافشاري مي كرد
البته احتمال داره با معرفي فبلت ٥.٥ اينچي آيپد ميني جديدي معرفي نكنه يا حداقل سايز صفحه نمايش هر دو آيپد ( آيپد ميني ٣ و آيپد اير جديد ) را افزايش بده ( كه بعيد به نظر مي رسه )
خودمم هم نفهميدم چي گفتم
نگران نباش اپل خودش فبلت میزنه که ضربه نخوره.ولی واقعا اگه قرار باشه 945 دلار باشه ضربه میخوره چون واقعا گرونه میفهمی گرووووووووووووووونه.دوستان کسی برنامه خوب برای مدیریت وبلاگ های میهن بلاگ تحت ios سراغ نداره؟
من ترجیح میدم یه گوشی بین ۴ تا ۵ اینچ و یک تبلت ۱۰ اینچو ترجیح میدم
بابا اخه من چه گناهی کردم باید نظراتم تایید شه ؟!؟!؟!
تیم فنی دارن روی مشکلت کار میکنن رسا جان.
بابا راضی به زحمت نبودیم همینجوری گفتم دوره هم باشیمD:
ان چنان هم مشکل ساز نیست که بخوام برم یکی دیگه درست کنم فقط حال کنید شانسه منو اینهمه کاربر صاف اومده به من گیر داده ول کنم نیست D:
خب اگه اذيت ميكنه اين اكانت رو بيخيال شو يدونه ديگه بساز
اما يه نكته هست.
اينكه ايپد مينى شايد زياد بهش لطمه نخوره بخاطر سيستم عامل متفاوت نسبت به فبلت ها و قيمت مناسب(حد اقل از نوت٣ كه ارزون تره!)
فبلتا امکاناتشون خیلی بیشتر از یه آید هستش نمونه بارزشم نوت 3 از اولم معلوم بود که فروش تبلتای کوچکتر رو تحت تاثیر قرار میدن فقط تبلتا در صورتی میتونن پیروز باشن که یه رویکرد خاص داشته باشن که تو فبلت نشه جاش داد
آدمایی مثل شما معلومه از کجا آب میخورن تو نظرات قبلیتم معلوم بود که از زومیت میایی اینجا . حداقل مسلمون نیستی انسان باش حرمت رمضون رو نگه دار حرمت بازدید کننده هارو نگه دار تو روزه نیستی هان واقعا برات متاسفم شعور خانوادگیت بیشتر از این نیست
همین کارا رو میکنن که تاییدو برنمیدارن دیگه!!!
بیا. اینم از سیستم تایید نطرات اقای قاسمی عزیز.
اگه بنا بر تاییده چرا فحاشی این دوستمون ( که در واقع دوست نما! هستند) همینجور الکی تایید شده؟
الان بیخودی دارید نظرات پربار بعضی از دوستان که واقعا 4 تا چیز بلدن رو منتظر تایید میذارید و بی ادبی ها رو تایید میکنید.
آقای حمید رضا الان چیزی به اسم تایید وجود نداره فقط نظرات بلند و عکس دار میرن برا تایید
دوست عزیزم حمیدرضا جان، سیستم تایید نظرات برای کامنت های طولانی و دارای لینک و برخی شرایط خاص فعال میشه و در حالت عادی غیر فعاله تا کاربر اذیت نشه :)
چرا سیستم فیلتر کلمات غیر مجاز رو قرار نمیدید آقای پورحسینی؟ خیلی کمک میکنه به خدا. بنده توی نارنجی هم بودم اونجا هم خیلی کم نظر میدادم و اینجا اولین نظرم بود که چون اون آقا حرف های بد زد خونم به جوش اومد. اونجا خیلی باحال اگه حرف زشت میزدی فیلتر میشد نظر.
حتما فکری به حال این قضیه بکنید آقای پورحسینی عزیز.
فكر ميكنم اگه براى كاربر مهمان هم تاييد بذارين بهتر باشه (البته نميدونم داره يا نه!)
من که خودم تبلتای هشت اینچی رو به تبلتای بزرگتر ترجیح میدم!
عجب!!!!!
این جواب مبارز بود نمیدونم چرا رفت زیر اون یکی کامنت