ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قرار گرفتن آیفون ۶ در لیست فروش آمازون ژاپن

هرچه به شهریور ماه نزدیک تر می شویم، شایعات مربوط به آیفون ۶ بیشتر و بیشتر به گوش می رسند. در چند وقت اخیر علاوه بر درز کردن برخی تصاویر، مشخص شده که اپل قصد ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۱ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۴:۴۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هرچه به شهریور ماه نزدیک تر می شویم، شایعات مربوط به آیفون ۶ بیشتر و بیشتر به گوش می رسند. در چند وقت اخیر علاوه بر درز کردن برخی تصاویر، مشخص شده که اپل قصد دارد تا از کریستال یاقوت برای نمایشگر این محصول استفاده نماید.

اما امروز طی یک اتفاق جالب، سایت آمازون ژاپن، آیفون ۶ با نمایشگر ۴.۷ اینچی را در لیست فروش خود قرار داد. در بخش مشخصات این دستگاه، ابعاد آن برابر با ۱۳ × ۶.۵ × ۰.۷ سانتی متر ذکر شده و وزن آن نیز ۱۱۳ گرم برآورد گشته است. اگر این مشخصات صحیح باشد، اپل موفق شده علیرغم بزرگتر کردن صفحه نمایش در مقایسه با آیفون ۵اس، وزن را تقریبا ثابت نگه دارد و تنها ۱ گرم به آن اضافه کند.

سایت آمازون ژاپن، علاوه بر قرار دادن عکس بالا به عنوان تصویر آیفون ۶، اعلام کرده که این محصول در هفته دوم مهر آماده فروش خواهد بود. این بدین معنی است که اپل در صورت معرفی موبایل جدیدش در مراسم شهریور ماه، تقریبا بلافاصله آن را راهی بازارهای جهانی خواهد کرد.

نکته عجیبی که در سایت آمازون ژاپن دیده می شود، قیمت این دستگاه است که ۱۳۸۰ دلار درج شده است. به نظر می رسد این رقم بسیار بالاتر از قیمت واقعی باشد و احتمالا در زمان عرضه محصول کاربران می توانند با رقم پایین تری آیفون ۶ را تهیه کنند. هرچند کسی چه می داند، شاید واقعا آیفون ۴.۷ اینچی چنین قیمتی داشته باشد!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • آریا

    چرا میگین زشته؟ قیافش خوبه که. حاشیه کناریش هم نازکه

  • jalal

    سایت آمازون فیلتره؟؟

  • amirftma

    اگه هیمن قیمتش باشه تو ایران میشه 3.5 میلیون WoW

  • علی

    این دلار نیست ین زده واحد پول ژاپن !

    Price: ¥ 139,999

  • WOLF

    افغانسان میتونه از امازون استفاده کنه ولی ما نه :((
    البته میدونم برای ژاپن گفته کلی گفتم :|
    امیدوارم همه به گجتهای مورد علاقشون برسن ولی این پوله نمیزاره هی مقاومت میکنه :))

  • siavasha24

    بچه ها کسی از آقای دادگستر خبر نداره؟ نیستش اصلا....

  • Alireza Blue

    خیلیییییی زشتههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!(ب نظر من)

    • سهیل

      مطمئن باشید این طرح نهایی نیست. اون همه مهندس و طراح درجه 1 اونجا بیکار نشستند که همچین چیزی درست کنند.

  • ميلاد فضايي!!!

    يكزماني براي اينكه مثلا ارز خارج نشه كلي به خودم زحمت ميدادم تا كمتر خرج كنم ولي حالا
    حالا ميخوام هر چي عشقم كشيد بخرم
    اول از همه هم رفتم آيپد اير خريدم كه اصلا بهش احتياج نداشتم
    آيفون٦ هم بزودي مياد با آيپدهاي جديد كه يعني ارتقا آيپد و خريدن آيمك ٢٧ اينچي رتينا و حتي مك پرو با صفحه ممايش 4k
    در كل هزينه يك گاري داخلي بيشتر نميشه ولي در عوض هر چي دلم خواسته از اپل خريدم

    در ضمن وزن كاملا به حجم وابسته هست و جالبه كه بدون كم حجمترين آيفونها مدلهاي 5و 5s هستند و احتمالا حجم در مدل بعدي ثابت ميماند كه يعني باز هم كم حجمترين آيفون توليدي !!!
    حجم=طول ضرب در عرض ضرب در عمق(ضخامت)
    من حتي ميدونم آيفون7 كوچتر و كم عرضتر از آيفون فعلي خواهد بود و با صفحه نمايشگر خميده خواهد آمد
    آيفون8=آيفون3D

  • علی

    دوستان من رفتم imei گوشی جی ال ایکس2680رو تو سایتimei.info وارد کردم و این گوشی اومد:
    http://www.imei.info/?imei=357778012477246

    • AhmadRzz

      امكاناتش درسته يذره شكلش فرقه داره كه اونم به كسي بر نميخوره كه
      D;

    • سهیل

      عجب!!!! مطمئنی؟؟؟ مشکل چی بوده؟ یعنی مثلا ایرانیا الکی سریال گذاشتن رو گوشی تداخل داشته؟ یا اصلا سرایال glx به رسمیت شناخته نمیشه

  • علی

    اگه واقعا قیمتش این باشه و ظاهرشم این . . .
    اپل شکست بزرگی در پیش داره . . .
    .
    اما من به شخصه بعید میدونم قیمتش این باشه!

    • Ali

      پیش فروش همیشه اینجوریه!
      گلکسی اس 5 هم اینجوری بود

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی