قرار گرفتن آیفون ۶ در لیست فروش آمازون ژاپن
هرچه به شهریور ماه نزدیک تر می شویم، شایعات مربوط به آیفون ۶ بیشتر و بیشتر به گوش می رسند. در چند وقت اخیر علاوه بر درز کردن برخی تصاویر، مشخص شده که اپل قصد ...
هرچه به شهریور ماه نزدیک تر می شویم، شایعات مربوط به آیفون ۶ بیشتر و بیشتر به گوش می رسند. در چند وقت اخیر علاوه بر درز کردن برخی تصاویر، مشخص شده که اپل قصد دارد تا از کریستال یاقوت برای نمایشگر این محصول استفاده نماید.
اما امروز طی یک اتفاق جالب، سایت آمازون ژاپن، آیفون ۶ با نمایشگر ۴.۷ اینچی را در لیست فروش خود قرار داد. در بخش مشخصات این دستگاه، ابعاد آن برابر با ۱۳ × ۶.۵ × ۰.۷ سانتی متر ذکر شده و وزن آن نیز ۱۱۳ گرم برآورد گشته است. اگر این مشخصات صحیح باشد، اپل موفق شده علیرغم بزرگتر کردن صفحه نمایش در مقایسه با آیفون ۵اس، وزن را تقریبا ثابت نگه دارد و تنها ۱ گرم به آن اضافه کند.
سایت آمازون ژاپن، علاوه بر قرار دادن عکس بالا به عنوان تصویر آیفون ۶، اعلام کرده که این محصول در هفته دوم مهر آماده فروش خواهد بود. این بدین معنی است که اپل در صورت معرفی موبایل جدیدش در مراسم شهریور ماه، تقریبا بلافاصله آن را راهی بازارهای جهانی خواهد کرد.
نکته عجیبی که در سایت آمازون ژاپن دیده می شود، قیمت این دستگاه است که ۱۳۸۰ دلار درج شده است. به نظر می رسد این رقم بسیار بالاتر از قیمت واقعی باشد و احتمالا در زمان عرضه محصول کاربران می توانند با رقم پایین تری آیفون ۶ را تهیه کنند. هرچند کسی چه می داند، شاید واقعا آیفون ۴.۷ اینچی چنین قیمتی داشته باشد!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
چرا میگین زشته؟ قیافش خوبه که. حاشیه کناریش هم نازکه
سایت آمازون فیلتره؟؟
اگه هیمن قیمتش باشه تو ایران میشه 3.5 میلیون WoW
این دلار نیست ین زده واحد پول ژاپن !
Price: ¥ 139,999
افغانسان میتونه از امازون استفاده کنه ولی ما نه :((
البته میدونم برای ژاپن گفته کلی گفتم :|
امیدوارم همه به گجتهای مورد علاقشون برسن ولی این پوله نمیزاره هی مقاومت میکنه :))
بچه ها کسی از آقای دادگستر خبر نداره؟ نیستش اصلا....
خیلیییییی زشتههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!(ب نظر من)
مطمئن باشید این طرح نهایی نیست. اون همه مهندس و طراح درجه 1 اونجا بیکار نشستند که همچین چیزی درست کنند.
يكزماني براي اينكه مثلا ارز خارج نشه كلي به خودم زحمت ميدادم تا كمتر خرج كنم ولي حالا
حالا ميخوام هر چي عشقم كشيد بخرم
اول از همه هم رفتم آيپد اير خريدم كه اصلا بهش احتياج نداشتم
آيفون٦ هم بزودي مياد با آيپدهاي جديد كه يعني ارتقا آيپد و خريدن آيمك ٢٧ اينچي رتينا و حتي مك پرو با صفحه ممايش 4k
در كل هزينه يك گاري داخلي بيشتر نميشه ولي در عوض هر چي دلم خواسته از اپل خريدم
در ضمن وزن كاملا به حجم وابسته هست و جالبه كه بدون كم حجمترين آيفونها مدلهاي 5و 5s هستند و احتمالا حجم در مدل بعدي ثابت ميماند كه يعني باز هم كم حجمترين آيفون توليدي !!!
حجم=طول ضرب در عرض ضرب در عمق(ضخامت)
من حتي ميدونم آيفون7 كوچتر و كم عرضتر از آيفون فعلي خواهد بود و با صفحه نمايشگر خميده خواهد آمد
آيفون8=آيفون3D
دوستان من رفتم imei گوشی جی ال ایکس2680رو تو سایتimei.info وارد کردم و این گوشی اومد:
http://www.imei.info/?imei=357778012477246
امكاناتش درسته يذره شكلش فرقه داره كه اونم به كسي بر نميخوره كه
D;
عجب!!!! مطمئنی؟؟؟ مشکل چی بوده؟ یعنی مثلا ایرانیا الکی سریال گذاشتن رو گوشی تداخل داشته؟ یا اصلا سرایال glx به رسمیت شناخته نمیشه
اگه واقعا قیمتش این باشه و ظاهرشم این . . .
اپل شکست بزرگی در پیش داره . . .
.
اما من به شخصه بعید میدونم قیمتش این باشه!
پیش فروش همیشه اینجوریه!
گلکسی اس 5 هم اینجوری بود