لو رفتن تصاویری جدید از سونی اکسپریا زد ۳
به نظر می رسد سونی قصد دارد تا پرچمدار جدیدش را در شهریور ماه به بازار عرضه کند. چندی پیش بود که عکس منتسب به اکسپریا زد ۳ سفید رنگ در اینترنت منتشر شد و ...
به نظر می رسد سونی قصد دارد تا پرچمدار جدیدش را در شهریور ماه به بازار عرضه کند. چندی پیش بود که عکس منتسب به اکسپریا زد ۳ سفید رنگ در اینترنت منتشر شد و امروز نیز بار دیگر شاهد قرار گرفتن مدل مشکی این دستگاه در برابر دوربین ها هستیم.
تصویری که از صفحه About این دستگاه به بیرون درز پیدا کرده نشان می دهد زد ۳ مجهز به اندروید ۴.۴.۴ است و در داخل خود از یک پردازنده Snapdragon 801 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز بهره می برد.
همچنین تصویر پشت دستگاه بیانگر استفاده مجدد از سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی برای دوربین است که سونی قبل تر نیز از آن در اکسپریا زد ۲ استفاده کرده بود. در مورد نمایشگر هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست و نمی توان گفت که سونی قصد دارد از پنل 1080p استفاده نماید و یا رزولوشن را به QHD ارتقا دهد.
اگر این عکس ها واقعی باشد، به نظر میرسد زد ۳ از لحاظ ظاهری فرق چندانی با مدل های قبلی ندارد. به نظر شما این موضوع برای سونی گران تمام می شود و یا باز هم کاربران به این محصول روی خوش نشان می دهند؟
در ادامه می توانید تصاویر لو رفته بیشتری از این محصول را مشاهده کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





متاسفانه باید بگم این خود زی3 هست :(
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2014/07/Xperia-Z3-versus-Galaxy-Note1.jpg
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2014/07/Xperia-Z3-leak.jpg
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2014/07/Xperia-Z3-bottom.jpg :((((((((((((((((((
طرفداران سونی و سامی و دیگر برندا :| ، من دگ چیزی برا گفتن ندارم :|
و این هم عکس های جدیدتر از Xperia Z3 :
http://www.gsmarena.com/alleged_images_of_sony_xperia_z3_surface_looks_very_similar_to_z2-news-9013.php
کلا سونی طراحیش خیلی تکراری شده! اپل حداقل رابطه کاربری رو دگرگون کرد به کل!!!
در کل این سیاست که هر شش ماه یکبار یه پرچمدار بدی بیرون فکر نکنم بتونه عاملی برای جذب مشتری باشه.
الان واقــــــــــعا مهمتر از تنوع گوشی های یک برند داشتن پشتیبانی خوب اون برند از گوشی هاش هست.
برای مثال برند LG برای گوشی فوق العاده ی خودش یعنی LG G2 دیگه اندروید L رو بروز رسانی نخواهد کرد، فکرشو بکنید، گوشی با مشخصات سخت افزاری قویی مثل LG G2 دیگه پشتیبانی نخواهد شد، بنظرتون کاربران این گوشی چه حسی بهشون دست خواهد داد؟؟؟؟
با اینکه واقــــــــــــعا از محصولات اپل و بخصوص سیستم عاملش با دنیای محدودیت هاش خوشم نمیاد ولی باید حقیقت رو هم بگیم که پشتیبانیش واااااااااقعا عالیه.
به نظر نمیاد واقعی باشه فیکه
من نمیدونم این همه گیر به سونی میدید طراحی تکراری طراحی تکراری ! اپل از همون اول داره همونن شکل و شمایلو میده !
سامسونگ هم همینطور ! فقط در پشتشو عوض میکنه !
ال جی هم ظاهراً همینطور !
چرا به اونا گیر نمیدید ؟!!
فکر نمیکنم این مشخصات درست باشه .
جز اینکه پرچمداران اندرویدی نیمه دوم سال با Snapdragon 805 مهرقی خواهند شد ، سونی درباره زبان طراحی جدید هم وعده هایی داده بود .
هر چند طراحی OmniBalance اسمارت فونهای سونی با کمی بهینه سازی در حاشیه های طولی دستگاه ، بسیار زیباست .
----------
با z2 سونی بلحاظ سخت افزار خودش را به رقبایش رساند و مشکل صفحه نمایش را هم حل کرد ، حالا مانده یک بازنگری کامل در رابط کاربری .
فیکه 100 درصد
این نیس بیخیال.
ولی خدا رحم کنه دهنمونو سرویس میکنه این طرف.این طرف همونو که هی قبل از معرفی زد 2 فیلم میداد بیرون.خخخ
حالا طراحیه تکراری بدنشو میشه یه جای دلمون جا بدیم (رو این حساب ک این جور طراحی امضا و استایل مخصوص سونی موبایله و ..)اما رابط کاربری نچسبشو چکار کنیم ؟؟
حداقل مثل تاچ ویز سامسونگ هم پر از امکانات نیست؛ ک ادم از طراحیش چشم پوشی کنه( گرچه سامی هم تو اس فایو در ضمینه طراحی لانچر خوب کار کرده ...)