ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

xperia z3 mobile sony سونی اکسپریا زد ۳
موبایل

لو رفتن تصاویری جدید از سونی اکسپریا زد ۳

به نظر می رسد سونی قصد دارد تا پرچمدار جدیدش را در شهریور ماه به بازار عرضه کند. چندی پیش بود که عکس منتسب به اکسپریا زد ۳ سفید رنگ در اینترنت منتشر شد و ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۱ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد سونی قصد دارد تا پرچمدار جدیدش را در شهریور ماه به بازار عرضه کند. چندی پیش بود که عکس منتسب به اکسپریا زد ۳ سفید رنگ در اینترنت منتشر شد و امروز نیز بار دیگر شاهد قرار گرفتن مدل مشکی این دستگاه در برابر دوربین ها هستیم.

تصویری که از صفحه About این دستگاه به بیرون درز پیدا کرده نشان می دهد زد ۳ مجهز به اندروید ۴.۴.۴ است و در داخل خود از یک پردازنده Snapdragon 801 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز بهره می برد.

همچنین تصویر پشت دستگاه بیانگر استفاده مجدد از سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی برای دوربین است که سونی قبل تر نیز از آن در اکسپریا زد ۲ استفاده کرده بود. در مورد نمایشگر هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست و نمی توان گفت که سونی قصد دارد از پنل 1080p استفاده نماید و یا رزولوشن را به QHD ارتقا دهد.

اگر این عکس ها واقعی باشد، به نظر میرسد زد ۳ از لحاظ ظاهری فرق چندانی با مدل های قبلی ندارد. به نظر شما این موضوع برای سونی گران تمام می شود و یا باز هم کاربران به این محصول روی خوش نشان می دهند؟

در ادامه می توانید تصاویر لو رفته بیشتری از این محصول را مشاهده کنید.

Sony-Xperia-Z3-new-leaked-photos-black-02-w600

Sony-Xperia-Z3-new-leaked-photos-black-05-w600

Sony-Xperia-Z3-new-leaked-photos-black-04-w600

Sony-Xperia-Z3-new-leaked-photos-black-03-w600

Sony-Xperia-Z3-new-leaked-photos-black-01-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • amin_zahed

    متاسفانه باید بگم این خود زی3 هست :(
    http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2014/07/Xperia-Z3-versus-Galaxy-Note1.jpg
    http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2014/07/Xperia-Z3-leak.jpg
    http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2014/07/Xperia-Z3-bottom.jpg :((((((((((((((((((
    طرفداران سونی و سامی و دیگر برندا :| ، من دگ چیزی برا گفتن ندارم :|

  • آرش امیری

    و این هم عکس های جدیدتر از Xperia Z3 :
    http://www.gsmarena.com/alleged_images_of_sony_xperia_z3_surface_looks_very_similar_to_z2-news-9013.php

  • sina

    کلا سونی طراحیش خیلی تکراری شده! اپل حداقل رابطه کاربری رو دگرگون کرد به کل!!!

  • آرش امیری

    در کل این سیاست که هر شش ماه یکبار یه پرچمدار بدی بیرون فکر نکنم بتونه عاملی برای جذب مشتری باشه.
    الان واقــــــــــعا مهمتر از تنوع گوشی های یک برند داشتن پشتیبانی خوب اون برند از گوشی هاش هست.
    برای مثال برند LG برای گوشی فوق العاده ی خودش یعنی LG G2 دیگه اندروید L رو بروز رسانی نخواهد کرد، فکرشو بکنید، گوشی با مشخصات سخت افزاری قویی مثل LG G2 دیگه پشتیبانی نخواهد شد، بنظرتون کاربران این گوشی چه حسی بهشون دست خواهد داد؟؟؟؟
    با اینکه واقــــــــــــعا از محصولات اپل و بخصوص سیستم عاملش با دنیای محدودیت هاش خوشم نمیاد ولی باید حقیقت رو هم بگیم که پشتیبانیش واااااااااقعا عالیه.

  • amirftma

    به نظر نمیاد واقعی باشه فیکه

  • Mohammad

    من نمیدونم این همه گیر به سونی میدید طراحی تکراری طراحی تکراری ! اپل از همون اول داره همونن شکل و شمایلو میده !
    سامسونگ هم همینطور ! فقط در پشتشو عوض میکنه !
    ال جی هم ظاهراً همینطور !

    چرا به اونا گیر نمیدید ؟!!

  • بهاره

    فکر نمیکنم این مشخصات درست باشه .
    جز اینکه پرچمداران اندرویدی نیمه دوم سال با Snapdragon 805 مهرقی خواهند شد ، سونی درباره زبان طراحی جدید هم وعده هایی داده بود .
    هر چند طراحی OmniBalance اسمارت فونهای سونی با کمی بهینه سازی در حاشیه های طولی دستگاه ، بسیار زیباست .
    ----------
    با z2 سونی بلحاظ سخت افزار خودش را به رقبایش رساند و مشکل صفحه نمایش را هم حل کرد ، حالا مانده یک بازنگری کامل در رابط کاربری .

  • Ali SONY

    فیکه 100 درصد

  • JOHN

    این نیس بیخیال.

    ولی خدا رحم کنه دهنمونو سرویس میکنه این طرف.این طرف همونو که هی قبل از معرفی زد 2 فیلم میداد بیرون.خخخ

  • sepehr

    حالا طراحیه تکراری بدنشو میشه یه جای دلمون جا بدیم (رو این حساب ک این جور طراحی امضا و استایل مخصوص سونی موبایله و ..)اما رابط کاربری نچسبشو چکار کنیم ؟؟
    حداقل مثل تاچ ویز سامسونگ هم پر از امکانات نیست؛ ک ادم از طراحیش چشم پوشی کنه( گرچه سامی هم تو اس فایو در ضمینه طراحی لانچر خوب کار کرده ...)

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی